Zonnetje schijnt als

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Corrie

Zonnetje schijnt als

Bericht door Corrie » 11 jan 2022, 13:40

Als je naar buiten kijkt denk je lekker weertje maar buiten toch behoorlijk :sjaal
Van ochtend ging Kissy weer is ff op speurtocht ppffttt.,ging ineens de andere kant op snuff,weer verder snuff en toen de straat op ,roepen fluiten maar niet komen , Luna stond inde startblokken om zus achterna te gaan maar die kon ik lijmen met iets lekkers,waarschijnlijk zag Kissy dat en kwam terug gerend. Ik had zo de pe in en de wandeling ingekort
Het 11 uur rondje maar wat uitgebreider gedaan
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Treurige bedoening bij de kinderboerderij , er is drainage aangebracht, hoop dat het helpt ,met een paar dagen regen stonden er hele stukken blank
De dieren zijn al 2 mnd ergens anders onder gebracht en de gevleugelde zitten hier al die tijd opgehokt, zo zielig
Afbeelding

Samenscholing
Afbeelding

Zie ook overal zwanenpaartjes,de wederhelft gIng net te water

Afbeelding
Afbeelding

Truus

Re: Zonnetje schijnt als

Bericht door Truus » 11 jan 2022, 14:59

Wat een leuke foto,s weer Corrie is wel lekkker in de zon maar vind het wel koud
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 12 jan 2022, 10:17

Wat een boef is dat hè die Kissy nou ik zou ook de pe in hebben hoor. Een goeie spoorzoeker die

Wel :cool: :super
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 12 jan 2022, 13:20

He dat heb ik gemist Corrie, die Fotoos, zo leuk.
Mooi weer. Wilde dat ik bij je in de buurt woonde, wat kan jij toch leuk wandelen.

Marga.

Bericht door Marga. » 12 jan 2022, 13:41

Het was gisteren echt nog wel koud maar wel lekker om te wandelen. Mooie foto's.

Plaats reactie