Ik hoop dat het je meegevallen is. Ik moet morgen het pannenkoek onderzoek, ik vind het ook geen pretje maar wel belangrijk.
Welkom in onze Doggy Bar. De plek voor een lekker snel berichtje.
Re: Het nieuwe cafè - Eliesabeth -
Lucht weg?
Ik kan je Jean Peau aanraden, alleen heb je dan minimaal twee weken een hele vieze zoetige lucht in huis......... jullie weten het, de flesjes zijn weggegooid zo zonde geld. Sprak ik gisteren in het park een kennisje, ohhh zei ze ,zulke fijne shampoo.........
Nee geen Jean Peau dank je wel Karel kan nergens tegen behalve olijfzeepIentje schreef: ↑25 jan 2022, 09:51Lucht weg?
Ik kan je Jean Peau aanraden, alleen heb je dan minimaal twee weken een hele vieze zoetige lucht in huis......... jullie weten het, de flesjes zijn weggegooid zo zonde geld. Sprak ik gisteren in het park een kennisje, ohhh zei ze ,zulke fijne shampoo.........
En ik kan geen zoetige hangende luchten hebben daar kan ik niet tegen.
Mag dit hier?
In oktober en november zwikte ik een aantal keren door mijn enkel, doe ik vaker, te lange en slappe enkelbanden, altijd hoge schoenen aan. Maar toch, een richeltje is voldoende,
De laatste keer dat ik zwikte, kraakte het en deed goed pijn. Dikke enkel. Fysio voor een tape. Toen al dacht ik, oeps mijn hak doet ook pijn, maar zal wel over gaan.
Nu drie maanden,later doet hak nog steeds pijn, is dikkig en warm, klopt. Dus terug naar de fysio. Traplopen naar beneden doet erg pijn, starten met lopen na zitten idem. Maar ja ik dacht, vanzelf gekomen, gaat vanzelf weg
niet zeuren, doorgaan,
Blijkt ontsteking in mijn achillespees, mijn hak is drie graden warmer dan de andere, er zit een bult op, ik dacht dat dat hoorde
maar is dus vocht,
Spieren kuit slap, heup, niet stabiel. Ik ben anders gaan lopen na het zwikken, klopt, toch wat voorzichtiger, daarna de pijn, dus gaan ontlasten, spieren verkeerd gebruikt, verslapt,
Jippie.. Ik,ben nog maanden bezig met oefeningen, nog meer dan ik altijd al doe, . Nsaid slikken, nu doe ik dat al voor de fibromyalgie. Mooi zei de fysio anders had je nog veel meer pijn., de schat, had ik ze niet geslikt was ik waarschijnlijk eerder gegaan,
En ik voelde me afgelopen tijd,, zo,n aansteller. Want als ik maar eenmaal loop gaat het best.
Ik lag met een brede grijns op mijn gezicht, achter het mondkapje op de tafel, ik stelde me niet aan.
Was vanmorgen net de deur uit, Diki met hulphonden dekje, want ja, goede oefening dus mee, en de fysio is gek op haar. Begint het toch te storten. Omgedraaid, weer terug, Diki dekje uit, jij blijft nu thuis, ze keek zo sneu, maar met een natte dweil op pootjes naar binnen stappen dat leek mij niets, en de badjas ook nog opzoeken..... ik ben zo niet netjes, hihi, het ligt nooit waar ik denk dat het ligt, , ik regenbroek aan en opnieuw weg. Moet er een half uur voor lopen, maar regenbroek..... waar was tie, ook niet daar waar ik dacht....., dus tien minuten vertraging. Heb ik dat half uur lopen in twintig minuten gedaan. Twee minuten had ik nog...... jullie snappen , ik zit nu ook in rust met een zere hak.
Eenmaal thuis, met Diki gelopen, sorry Diki, erg kort. Arme hond.
In oktober en november zwikte ik een aantal keren door mijn enkel, doe ik vaker, te lange en slappe enkelbanden, altijd hoge schoenen aan. Maar toch, een richeltje is voldoende,
De laatste keer dat ik zwikte, kraakte het en deed goed pijn. Dikke enkel. Fysio voor een tape. Toen al dacht ik, oeps mijn hak doet ook pijn, maar zal wel over gaan.
Nu drie maanden,later doet hak nog steeds pijn, is dikkig en warm, klopt. Dus terug naar de fysio. Traplopen naar beneden doet erg pijn, starten met lopen na zitten idem. Maar ja ik dacht, vanzelf gekomen, gaat vanzelf weg
Blijkt ontsteking in mijn achillespees, mijn hak is drie graden warmer dan de andere, er zit een bult op, ik dacht dat dat hoorde
Spieren kuit slap, heup, niet stabiel. Ik ben anders gaan lopen na het zwikken, klopt, toch wat voorzichtiger, daarna de pijn, dus gaan ontlasten, spieren verkeerd gebruikt, verslapt,
Jippie.. Ik,ben nog maanden bezig met oefeningen, nog meer dan ik altijd al doe, . Nsaid slikken, nu doe ik dat al voor de fibromyalgie. Mooi zei de fysio anders had je nog veel meer pijn., de schat, had ik ze niet geslikt was ik waarschijnlijk eerder gegaan,
En ik voelde me afgelopen tijd,, zo,n aansteller. Want als ik maar eenmaal loop gaat het best.
Ik lag met een brede grijns op mijn gezicht, achter het mondkapje op de tafel, ik stelde me niet aan.
Was vanmorgen net de deur uit, Diki met hulphonden dekje, want ja, goede oefening dus mee, en de fysio is gek op haar. Begint het toch te storten. Omgedraaid, weer terug, Diki dekje uit, jij blijft nu thuis, ze keek zo sneu, maar met een natte dweil op pootjes naar binnen stappen dat leek mij niets, en de badjas ook nog opzoeken..... ik ben zo niet netjes, hihi, het ligt nooit waar ik denk dat het ligt, , ik regenbroek aan en opnieuw weg. Moet er een half uur voor lopen, maar regenbroek..... waar was tie, ook niet daar waar ik dacht....., dus tien minuten vertraging. Heb ik dat half uur lopen in twintig minuten gedaan. Twee minuten had ik nog...... jullie snappen , ik zit nu ook in rust met een zere hak.
Eenmaal thuis, met Diki gelopen, sorry Diki, erg kort. Arme hond.

oh Ientje het is ook wat met jou
dat niet zeuren ken ik hoor, gaat vanzelf wel over
ook ik zwik wel eens door m´n enkel, laatste keer ook ingetaped geweest en moest toen aangepaste zooltjes
draag zo wie zo altijd veterschoenen voor steun alleen zomers voor kleine stukjes sandalen en in huis blootsvoets
dus voor jou nu zoveel mogelijk rust, doen hoor maar best moeilijk als mantelzorger voor je moeder
sterkte met je hiel
dat niet zeuren ken ik hoor, gaat vanzelf wel over
ook ik zwik wel eens door m´n enkel, laatste keer ook ingetaped geweest en moest toen aangepaste zooltjes
draag zo wie zo altijd veterschoenen voor steun alleen zomers voor kleine stukjes sandalen en in huis blootsvoets
dus voor jou nu zoveel mogelijk rust, doen hoor maar best moeilijk als mantelzorger voor je moeder
sterkte met je hiel

Dank jullie wel. Geen idee of ik rust moet houden, is niet gezegd. Zal het dinsdag vragen.
Ja veterschoenen en boven enkel, altijd al. En zooltjes podotherapeut. Heb ik ook.
Ja veterschoenen en boven enkel, altijd al. En zooltjes podotherapeut. Heb ik ook.
Fijn dat je nu eindelijk weet wat er met je hak aan de hand is.Ientje schreef: ↑27 jan 2022, 12:18Mag dit hier?
Nu drie maanden,later doet hak nog steeds pijn, is dikkig en warm, klopt. Dus terug naar de fysio. Traplopen naar beneden doet erg pijn, starten met lopen na zitten idem. Maar ja ik dacht, vanzelf gekomen, gaat vanzelf wegniet zeuren, doorgaan,
![]()
Blijkt ontsteking in mijn achillespees, mijn hak is drie graden warmer dan de andere, er zit een bult op, ik dacht dat dat hoordemaar is dus vocht,
Ik lag met een brede grijns op mijn gezicht, achter het mondkapje op de tafel, ik stelde me niet aan.![]()
Was vanmorgen net de deur uit, Diki met hulphonden dekje, want ja, goede oefening dus mee, en de fysio is gek op haar. Begint het toch te storten. Omgedraaid, weer terug, Diki dekje uit, jij blijft nu thuis, ze keek zo sneu, maar met een natte dweil op pootjes naar binnen stappen dat leek mij niets, en de badjas ook nog opzoeken..... ik ben zo niet netjes, hihi, het ligt nooit waar ik denk dat het ligt, , ik regenbroek aan en opnieuw weg. Moet er een half uur voor lopen, maar regenbroek..... waar was tie, ook niet daar waar ik dacht....., dus tien minuten vertraging. Heb ik dat half uur lopen in twintig minuten gedaan. Twee minuten had ik nog...... jullie snappen , ik zit nu ook in rust met een zere hak.![]()
Eenmaal thuis, met Diki gelopen, sorry Diki, erg kort. Arme hond.![]()
Dat gevoel van, dat anderen je maar een aansteller vinden ken ik maar niets van aantrekken, zij voelen jou lichaam niet.
Beterschap.
Dank je Marga.
Vandaag ben ik zo moe van gisteren! Veel pijn, nu kan ik het zeggen, maar dat had de fysio al voorspeld.
We gaan ,,vrolijk,, verder.
Vandaag ben ik zo moe van gisteren! Veel pijn, nu kan ik het zeggen, maar dat had de fysio al voorspeld.
We gaan ,,vrolijk,, verder.
Prachtige Fotoos Jo Anne
Thanks ja was bijzonder weer nu hier nog mager zonnetje bij jullie ook 

Prachtige foto's Jo-Anne Kareltje kijk jou aan
Hier geen zon wel een hoop wind
Hier geen zon wel een hoop wind

Het is maar stil in Lies haar bar
Gaan jullie nog wat lekkers eten vanavond of eten jullie niet
Ik ga voor het eerst van mijn leven Koolraap maken

Heeft de koolraap gesmaakt Jo-Anne, heb dat ook nooit klaargemaakt, wel vroeger als kind gegeten maar geen idee hoe dat smaakte
Hier makkelijk een kopje soep met broodjes
Nu koffie met stroopwafel
De hondjes liggen te pitten, vrouwtje sloom dus L & K ook
Hier makkelijk een kopje soep met broodjes
Nu koffie met stroopwafel
De hondjes liggen te pitten, vrouwtje sloom dus L & K ook