Diki spugen lege maag

Help mijn hond is ziek! Voor gezondheidskwesties en behandelmethoden. Bij twijfel altijd naar de dierenarts!
Plaats reactie
Ientje

Diki spugen lege maag

Bericht door Ientje » 13 sep 2022, 10:09

Vorige week was ik met diki bij de dierenarts omdat ze enorm naar zure melk rook, beetje diaree en spugen. Dat is inmiddels allemaal over. Maar de da wilde , omdat het te vaak terug komt, dat spugen op een lege maag toch weer bloed laten controleren. Nu ook, zink en vit. B12. Dus vanmorgen nuchter naar de da om te laten prikken. Diki vond dit niet leuk.
Nuchter, dus logisch, vanmorgen weer spugen want een erg lege maag.

Eind van de week horen we de uitslag. Ik denk niet dat er iets uitkomt, want ze is een vrolijk hondje, doet niet ziek aan, toch goed om te laten nakijken,
Duidelijk is wel, dat de paar gedroogde snackjes die ik in de nacht geef, hm hm zorgen voor een hondje dat niet misselijk is in de ochtend.

Jawel, zo,n idioot ben ik, ik ben altijd rond een uur of drie wakker, ik heb een klein bakje met een paar gedroogde stukjes vlees onder mijn kussen en daar geef ik er dan een paar van aan diki. vannacht dus niet. En opeens vannacht had ik een hond op mijn borst, ehhh vergeet je niet iets. Ik had er wel lol om.. en diki is weer lief gaan slapen, en ja ze kan klokkijken, het was kwart over drie,

Diki adergelaten letterlijk, ik ook, financieel.

Corrie

Re: Diki

Bericht door Corrie » 13 sep 2022, 16:22

dat is niet prettig dat Diki moet spugen, gelukkig heeft ze een heel lief vrouwtje :loveheart die haar ´s nachts wat geeft
hihi klok kijken wat kunnen ze dat goed hè :goedzo
ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt, bezoekje dierenarts altijd een financiële aderlating
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 14 sep 2022, 14:24

Ga diki niet zoeken als je het onder je kussen lig
Hoef dat bij Luca niet te doen die gooi het hele bed overhoop dat die het gevonden heeft.

Ben benieuwd na de uitslag
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 14 sep 2022, 17:06

Ientje schreef:
13 sep 2022, 10:09
Vorige week was ik met diki bij de dierenarts omdat ze enorm naar zure melk rook, beetje diaree en spugen. Dat is inmiddels allemaal over. Maar de da wilde , omdat het te vaak terug komt, dat spugen op een lege maag toch weer bloed laten controleren. Nu ook, zink en vit. B12. Dus vanmorgen nuchter naar de da om te laten prikken. Diki vond dit niet leuk.
Nuchter, dus logisch, vanmorgen weer spugen want een erg lege maag.

Eind van de week horen we de uitslag. Ik denk niet dat er iets uitkomt, want ze is een vrolijk hondje, doet niet ziek aan, toch goed om te laten nakijken,
Duidelijk is wel, dat de paar gedroogde snackjes die ik in de nacht geef, hm hm zorgen voor een hondje dat niet misselijk is in de ochtend.

Jawel, zo,n idioot ben ik, ik ben altijd rond een uur of drie wakker, ik heb een klein bakje met een paar gedroogde stukjes vlees onder mijn kussen en daar geef ik er dan een paar van aan diki. vannacht dus niet. En opeens vannacht had ik een hond op mijn borst, ehhh vergeet je niet iets. Ik had er wel lol om.. en diki is weer lief gaan slapen, en ja ze kan klokkijken, het was kwart over drie,

Diki adergelaten letterlijk, ik ook, financieel.
De dierenarts wilde bloed laten controleren, belastend wel hoor voor de hondjes. Vind wel dat er makkelijk toe overgegaan wordt. Snap best van jou hoor dat je de raad opvolgt :love

:dogwalk
Ientje schreef:
13 sep 2022, 10:09
Jawel, zo,n idioot ben ik,
En denk dat de baasjes hier op het forum allemaal een beetje idioot zijn, in de goede zin dan hè :swingitbaby met hun hondjes. :loveheart

Krijgt Diki nog vleesblikjes? want als ze vlees eet krijgt ze ook vit. b12 binnen als het goed is.

:dogpet
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 14 sep 2022, 19:03

Ja diki krijgt nog steeds blikjes vlees, wisselende smaakjes.

Marga.

Bericht door Marga. » 19 sep 2022, 09:22

Hondjes hebben het snel door als ze op dezelfde tijd iets te eten krijgen, kleine bijdehandjes.
Ik hoop dat alles in orde is.
Mowgli en Balou kregen s,avonds een koekje als ik koffie ging drinken. Dit deed ik altijd als tijdens een programma de reclame begon, ze hadden al snel door wanneer dit was door het geluid dat aangaf dat er reclame kwam. Ik keek en kijk nog steeds naar Lachen om home video, s ook de tune van dit programma herkenden ze. Waarschijnlijk sloegen ze deze tune op doordat ik tijdens dat programma vaak moest lachen en de honden dit vreemd vonden.
Balou en Lotus krijgen altijd een koekje als ik naar bed ga, dit weten ze ook heel goed.

Ientje

Bericht door Ientje » 19 sep 2022, 10:30

Zo herkenbaar,mik zeg wel eens honden hebben een klokje in hun buik zitten.

Mijn spets was enorm bang geworden door een vuurpijl en dat doorgetrokken naar klappende autodeuren en knallen.
Er was toen voetbal, als hij het Wilhelmus hoorde ging hij al zitten bibberen.

Ientje

Bericht door Ientje » 20 sep 2022, 07:38

Bloeduitslagen, allemaal goed. Had ik vooraf al gezegd. Diki is een gezond hondje maar te snel een lege maag.

Corrie

Bericht door Corrie » 20 sep 2022, 11:03

Fijn dat de bloeduitslagen goed zijn , dus maar blijven doorgaan met wat brokjes geven halverwege de nacht :dogpet
Zo naar als ze moeten spugen
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 20 sep 2022, 11:53

Ik ben toch wakker haha

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 20 sep 2022, 20:51

Ientje schreef:
20 sep 2022, 07:38
Bloeduitslagen, allemaal goed. Had ik vooraf al gezegd. Diki is een gezond hondje maar te snel een lege maag.
Prima gelukkig maar :woefwoef :xlove
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 21 sep 2022, 09:51

Gelukkig maar dat de bloeduitslagen goed zijn, dit moet toch geruststellen. Dan het eten maar in kleine porties over de dag en nacht verdelen als je dan toch al wakker bent.

Plaats reactie