1e Paasdag aan het einde van de middag met de mannen de polder in geweest. Lekker los en spelen maar. Hetw as heerlijk totdat een Labrador keihard tegen de zijkant van mijn knie aanrende en ik onderuit ging. Ik dacht dat het wel meeviel en ben naar huis gelopen. Thuis ice pack op beurse plek en Arnica gesmeerd. Al met al viel de schade mee, totdat ik maandagochtend opstond en bijna niet kon lopen. Heb de hondjes strompelend een kort rondje uitgelaten en snel weer naar huis. Knie zag er normaal uit, niet dik of blauw. Zittend, liggend of staand heb/had ik geen pijn, maar lopen is drama.
Vandaag nog geen verbetering, dus uiteindelijk afspraak gemaakt met huisarts. De beste man weet het ook niet, ik heb geen pijn bij buigen/strekken, staan, zitten, liggen, zelfs op mijn "zere" been staan lukt ook zonder pijn. Alleen lopen is drama, dus heb nu verwijzing naar therapeut. Ga morgen bellen voor een afspraak. Als daar ook niets uit komt, wordt het een MRI.
De hondjes snappen er helemaal niets van. Korte, langzame rondjes met een vrouwtje die constant loopt te foeteren. rustig, niet trekken etc.
Van een vriendin heb ik spelletjes gekregen om de mannen mentaal uit te putten, zodat ze in huis wat rustiger zijn. Ze zijn gewend flink te lopen, nu dit ff niet het geval is, breken ze de tent af. 12-jarige Twister spant de kroon.
Het is nu even niet fijn, maar er zijn veel ergere dingen. Met mij en de dogs komt het weer goed.
AU
Re: AU
Jakkie Lise ,dat is wel een heel gewicht wat je tegen je aan krijgt
Wel raar dat je er gewoon op kan staan/ liggen zonder pijn en lopen haast niet gaat
Ach gossie , idd voor de doggies heel raar , ff vlug hun behoefte doen en dan weer naar binnen
Merk het hier ook aan de dames als ik de ochtend wandeling heb ingekort , dan blijven ze eerst in huis nog rondjes rennen
Heb je leuke spelletjes voor je mannetjes en doen ze het ook graag
Beterschap Lise , hoop dat het vlug goed komt met je knie
Wel raar dat je er gewoon op kan staan/ liggen zonder pijn en lopen haast niet gaat
Ach gossie , idd voor de doggies heel raar , ff vlug hun behoefte doen en dan weer naar binnen
Merk het hier ook aan de dames als ik de ochtend wandeling heb ingekort , dan blijven ze eerst in huis nog rondjes rennen
Heb je leuke spelletjes voor je mannetjes en doen ze het ook graag
Beterschap Lise , hoop dat het vlug goed komt met je knie

Lise , nog geen verbetering ?
Wel afspraak bij therapeut of kan die je niet helpen ?
Waardeloos pijn met lopen

Sinds halverwege de middag gaat het beter. Rondje met de doggies gedaan zonder paracetamol
Maandag om 09.00 uur heb ik een afspraak met therapeut.