AU

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Lise

AU

Bericht door Lise » 12 apr 2023, 20:30

1e Paasdag aan het einde van de middag met de mannen de polder in geweest. Lekker los en spelen maar. Hetw as heerlijk totdat een Labrador keihard tegen de zijkant van mijn knie aanrende en ik onderuit ging. Ik dacht dat het wel meeviel en ben naar huis gelopen. Thuis ice pack op beurse plek en Arnica gesmeerd. Al met al viel de schade mee, totdat ik maandagochtend opstond en bijna niet kon lopen. Heb de hondjes strompelend een kort rondje uitgelaten en snel weer naar huis. Knie zag er normaal uit, niet dik of blauw. Zittend, liggend of staand heb/had ik geen pijn, maar lopen is drama.

Vandaag nog geen verbetering, dus uiteindelijk afspraak gemaakt met huisarts. De beste man weet het ook niet, ik heb geen pijn bij buigen/strekken, staan, zitten, liggen, zelfs op mijn "zere" been staan lukt ook zonder pijn. Alleen lopen is drama, dus heb nu verwijzing naar therapeut. Ga morgen bellen voor een afspraak. Als daar ook niets uit komt, wordt het een MRI.

De hondjes snappen er helemaal niets van. Korte, langzame rondjes met een vrouwtje die constant loopt te foeteren. rustig, niet trekken etc.
Van een vriendin heb ik spelletjes gekregen om de mannen mentaal uit te putten, zodat ze in huis wat rustiger zijn. Ze zijn gewend flink te lopen, nu dit ff niet het geval is, breken ze de tent af. 12-jarige Twister spant de kroon.

Het is nu even niet fijn, maar er zijn veel ergere dingen. Met mij en de dogs komt het weer goed.

Corrie

Re: AU

Bericht door Corrie » 12 apr 2023, 20:51

Jakkie Lise ,dat is wel een heel gewicht wat je tegen je aan krijgt
Wel raar dat je er gewoon op kan staan/ liggen zonder pijn en lopen haast niet gaat
Ach gossie , idd voor de doggies heel raar , ff vlug hun behoefte doen en dan weer naar binnen
Merk het hier ook aan de dames als ik de ochtend wandeling heb ingekort , dan blijven ze eerst in huis nog rondjes rennen :run
Heb je leuke spelletjes voor je mannetjes en doen ze het ook graag :geenidee
Beterschap Lise , hoop dat het vlug goed komt met je knie :blommetje
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 13 apr 2023, 19:56

Au getver wat rot voor je. En die Twister dan 12 jaar en de tent afbreken :swingitbaby :run :gniffel

Beterschap :blommetje
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 13 apr 2023, 22:55

Beterschap :blommetje
Waarom liet de dokter niet meteen een foto maken :geenidee, om een en ander uit te sluiten.
Hopelijk gaat het snel beter.

Ientje

Bericht door Ientje » 15 apr 2023, 10:22

Beterschap, tegen de zijkant, dan kan je zomaar banden verrekken. Dat doet heel pijn.... bij lopen,

Lise

Bericht door Lise » 15 apr 2023, 14:06

Ientje schreef:
15 apr 2023, 10:22
Beterschap, tegen de zijkant, dan kan je zomaar banden verrekken. Dat doet heel pijn.... bij lopen,
Thanx Ientje, ik begon te denken dat het tussen mijn oren zat.

Corrie

Bericht door Corrie » 15 apr 2023, 15:22

Lise schreef:
15 apr 2023, 14:06
Ientje schreef:
Lise , nog geen verbetering ?
Wel afspraak bij therapeut of kan die je niet helpen ?
Waardeloos pijn met lopen :cry
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 15 apr 2023, 18:57

Corrie schreef:
15 apr 2023, 15:22
Lise schreef:
15 apr 2023, 14:06
Ientje schreef:
Lise , nog geen verbetering ?
Wel afspraak bij therapeut of kan die je niet helpen ?
Waardeloos pijn met lopen :cry
Sinds halverwege de middag gaat het beter. Rondje met de doggies gedaan zonder paracetamol :) :) . Ik voel me meteen een stuk zekerder.
Maandag om 09.00 uur heb ik een afspraak met therapeut.

Plaats reactie