Fysio 2
Fysio 2
Verdikkie heel stuk getypt, helemaal weg, moest ik me opnieiw aanmelden.
Corrie ik doe je niet na, maar ik mag vanmorgen om half 12 ook naar de fysio. Mijn linkerarm doet al een aantal weken zeurderig pijn.ik was zelf begonnen, met een zwaar elastiek met buikspieroefeningen en arm en been oefeningen. Tja, dat mag dus niet meer van de fysio, ik ben een beetje te enthousiast begonnen. Ik ga nu voor de derde keer, en mag heel voorzichtige oefeningen doen.
Het is droog en ik zie een beetje zon. Ik hoop dat het dan ook nog droog is, dan kan Diki lekker mee. Ik vind het een beetje aso om haar kleddernat mee te nemen in die mooie praktijk. Een keer schudden en alles zit onder de spetters. Diki moet eigenlijk weer meer mee, sinds dat ze ziek is, blijft ze thuis, maar nu kan het zeker weer. En ik merk dat ze toch weer even zich wat beter moet gedragen haha. Beetje te druk is ze , en af en blijf is volledig uit haar koppie verdwenen, zat er overigens ook niet heel goed in.
Stiekem vind ik het best een beetje naar dat het mijn linkerarm is, mijn ma hartpatient, mijn oma ook. Maar volgens huisarts klopt mijn hart mooi rustig en stevig. Toch ben ik ook al een jaar kortademig. Maar alles werd toen op de stress gegooid van mijn en voor mijn ma. Vrijdag heb ik een afspraak bij de huisarts, ik wil nog een keer gerustgesteld worden of verder onderzoek. Vorig jaar wel een ecg gehad, was helemaal goed.
Fijne dag allemaal
Corrie ik doe je niet na, maar ik mag vanmorgen om half 12 ook naar de fysio. Mijn linkerarm doet al een aantal weken zeurderig pijn.ik was zelf begonnen, met een zwaar elastiek met buikspieroefeningen en arm en been oefeningen. Tja, dat mag dus niet meer van de fysio, ik ben een beetje te enthousiast begonnen. Ik ga nu voor de derde keer, en mag heel voorzichtige oefeningen doen.
Het is droog en ik zie een beetje zon. Ik hoop dat het dan ook nog droog is, dan kan Diki lekker mee. Ik vind het een beetje aso om haar kleddernat mee te nemen in die mooie praktijk. Een keer schudden en alles zit onder de spetters. Diki moet eigenlijk weer meer mee, sinds dat ze ziek is, blijft ze thuis, maar nu kan het zeker weer. En ik merk dat ze toch weer even zich wat beter moet gedragen haha. Beetje te druk is ze , en af en blijf is volledig uit haar koppie verdwenen, zat er overigens ook niet heel goed in.
Stiekem vind ik het best een beetje naar dat het mijn linkerarm is, mijn ma hartpatient, mijn oma ook. Maar volgens huisarts klopt mijn hart mooi rustig en stevig. Toch ben ik ook al een jaar kortademig. Maar alles werd toen op de stress gegooid van mijn en voor mijn ma. Vrijdag heb ik een afspraak bij de huisarts, ik wil nog een keer gerustgesteld worden of verder onderzoek. Vorig jaar wel een ecg gehad, was helemaal goed.
Fijne dag allemaal
Re: Fysio 2
Ohh Ientje toch , had jezelf oefeningen verzonnen
Ga je nu voor behandeling voor je arm of oefeningen doen ?
Zo fijn als Diki mee mag, had gisteren niet gekund
Jij ook al zo kortademig , ik ook nog steeds en mijn hart is goedgekeurd
Mijn huisarts denkt nasleep van covid
Mijn benen leken van ochtend wel van lood , maar 35 min
Vanmiddag van 13.00 tot 14 .00 uur apparaten onder begeleiding fysio therapeute
Hoop dat het gauw weer goed gaat met je arm Ientje
Succes en sterkte
Ga je nu voor behandeling voor je arm of oefeningen doen ?
Zo fijn als Diki mee mag, had gisteren niet gekund
Jij ook al zo kortademig , ik ook nog steeds en mijn hart is goedgekeurd
Mijn huisarts denkt nasleep van covid
Mijn benen leken van ochtend wel van lood , maar 35 min
Vanmiddag van 13.00 tot 14 .00 uur apparaten onder begeleiding fysio therapeute
Hoop dat het gauw weer goed gaat met je arm Ientje
Succes en sterkte

Dank je Corrie.
Zit nu naar de voetbal te kijken. Niets aan, geen enkele spanning mee. 4,0
Ik ga voor behandeling, hoop stiekem dat hij er een naaldje inzet, doet even pijn, maar dan gaat het meestal zo,n stuk beter.
Hij geeft dan meestal wel een paar oefeningen mee.
Op de apparaten heeft hij mij vroeger ook wel gezet. Maar ik ben niet zo van het volhouden, heel slecht. Ook hij biedt van die mogelijkheden aan in een groepje, maar kost me te veel geld.
Zit nu naar de voetbal te kijken. Niets aan, geen enkele spanning mee. 4,0
Ik ga voor behandeling, hoop stiekem dat hij er een naaldje inzet, doet even pijn, maar dan gaat het meestal zo,n stuk beter.
Hij geeft dan meestal wel een paar oefeningen mee.
Op de apparaten heeft hij mij vroeger ook wel gezet. Maar ik ben niet zo van het volhouden, heel slecht. Ook hij biedt van die mogelijkheden aan in een groepje, maar kost me te veel geld.
Loden benen, herkenbaarder, alsof je door water loopt, dan krijg je je ene been niet voor je andere. Sterkte en succes zometeen.
Ben weer terug, bij wijze van spreken, beurs gekneed.
Diki werd rustig toen ik het ook werd haha. Ik vertelde, op mijn buik liggend, van de energie ellende, en meteen kop tegen me aan. Mijn armen hingen naar beneden.
Diki werd rustig toen ik het ook werd haha. Ik vertelde, op mijn buik liggend, van de energie ellende, en meteen kop tegen me aan. Mijn armen hingen naar beneden.
Beurs gekneed whaaaa
Ben je alweer een beetje bijgekomen
Ze hebben je wel te pakken hoor.

Ja hoor weer bijgekomen. En vandaag mag ik van mezelf tekenen. Heb inmiddels 4 half afgemaakte tekeningen staan. Ike de kat, een lapjeskat , een konijntje, een tijger oh en gisteren op les begonnen aan zonnebloemen. Dat is dus 5. Wordt tijd dat er iets af is of niet.?
Goed dat het weer beter gaat met Diki en dat je het met jou mee gaan weer wat gaat opbouwen. Als Lotus blaasontsteking heeft houd ik haar ook altijd een paar dagen binnen zeker bij slecht weer. Geen idee of dit iets uit maakt maar het voelt gewoon goed.
Wel rustig aan doen met bewegen, niet jezelf overbelasten dan word de pijn alleen maar erger.
Ik wandel als beweging en na de vakantie ga ik met mijn schoondochter zwemmen, we nemen eerst samen wat lessen om de basis techniek weer een beetje onder de knie te krijgen. Zwemmen schijnt de beste manier van bewegen te zijn omdat je onbelast je spieren traint en je gewrichten ontziet en er is iets te doen voor ieder niveau.
Wel rustig aan doen met bewegen, niet jezelf overbelasten dan word de pijn alleen maar erger.
Ik wandel als beweging en na de vakantie ga ik met mijn schoondochter zwemmen, we nemen eerst samen wat lessen om de basis techniek weer een beetje onder de knie te krijgen. Zwemmen schijnt de beste manier van bewegen te zijn omdat je onbelast je spieren traint en je gewrichten ontziet en er is iets te doen voor ieder niveau.
@ Ientje
haha je moet er wat voor over hebben om je arm weer goed te kunnen gebruiken
succes met tekenen
@ Marga
goed van je dat je van plan bent te aan zwemmen
idd heel goed voor het hele lichaam
zou ook wel willen maar moeilijk met openbaar vervoer te komen hier
haha je moet er wat voor over hebben om je arm weer goed te kunnen gebruiken
succes met tekenen
@ Marga
goed van je dat je van plan bent te aan zwemmen
idd heel goed voor het hele lichaam
zou ook wel willen maar moeilijk met openbaar vervoer te komen hier

Goed hoor Marga, om dat te gaan doen. Zwemmen.
Mijn arm doet eigenlijk geen pijn, meer een raar zeurderig gevoel. Maar de fysio duwt op een plekje enik zeg au, en gelijk dat gezeur tot in mijn vingers. Tja hij kent de knoopjes.,en de kneepjes.
Mijn arm doet eigenlijk geen pijn, meer een raar zeurderig gevoel. Maar de fysio duwt op een plekje enik zeg au, en gelijk dat gezeur tot in mijn vingers. Tja hij kent de knoopjes.,en de kneepjes.
De zonnebloemen zijn bijgewerkt tot aan het einde van de les gisteren. Vind er niets aan, maar ik ga door. Heel veel gele blaadjes en waar begint de ene en eindigt de andere.
Daarna een oor van de tijger, en nu even pauze. Wel een leuk oor geworden.
Daarna een oor van de tijger, en nu even pauze. Wel een leuk oor geworden.
Ik heb een "halfafgemaakte werkstukken haakkast"Ientje schreef: ↑02 aug 2023, 08:24Ja hoor weer bijgekomen. En vandaag mag ik van mezelf tekenen. Heb inmiddels 4 half afgemaakte tekeningen staan. Ike de kat, een lapjeskat , een konijntje, een tijger oh en gisteren op les begonnen aan zonnebloemen. Dat is dus 5. Wordt tijd dat er iets af is of niet.?
Wel toelaten hoor, tekenen, je kan het zo goed. Maar het gevoel moet er zijn natuurlijk

Ja vind ik juist zo leuk, lief kijken

Heeeeel veeeeel streepjes want hij moet nog meer vacht op zijn kop., hij os nu nog erg bloot
Inmiddels weer wat verder, alleen zijn neus is nu nog onbehaard. Nog een les van 1,5 uur te gaan, zo makkelijk is dat, dat je dat terug kan kijken. Life is gezelliger en dan kan je vragen stellen, maar achteraf, kan je het beeld stilzetten en bijtekene. Dus die anderhalf uur is vaak voor mij ook weer twee sessies van 1,5 uur of langer. Ik ga zo gelijk weer verder. Deze is voor een schoolmeisje, na de vakantie, nog 2,5 weken komt ze het halen,
Inmiddels weer wat verder, alleen zijn neus is nu nog onbehaard. Nog een les van 1,5 uur te gaan, zo makkelijk is dat, dat je dat terug kan kijken. Life is gezelliger en dan kan je vragen stellen, maar achteraf, kan je het beeld stilzetten en bijtekene. Dus die anderhalf uur is vaak voor mij ook weer twee sessies van 1,5 uur of langer. Ik ga zo gelijk weer verder. Deze is voor een schoolmeisje, na de vakantie, nog 2,5 weken komt ze het halen,
Hihi hij is nog bloot ,ja nog z' n neus bijwerken had ik gezien
Wordt vast een hele knapperd
zal het meisje blij mee zijn 
Wordt vast een hele knapperd