Pubquiz
Pubquiz
De mannen en ik gaan vanavond pubquizen. We gaan aan de bak met onze walk in the park group. Vorige keer hebben we gewonnen en genoten van de prijs (bittergarnituur). Vanavond dus onze titel verdedigen. Heb er zin in. Wordt een avond vol gezelligheid met de doggies er lekker bij.
Re: Pubquiz
Gezellig Lise , geniet ervan
Zo leuk dat de doggies ook mee mogen
Succes , wie weet zijn jullie met z'n allen weer het slimst
Zo leuk dat de doggies ook mee mogen
Succes , wie weet zijn jullie met z'n allen weer het slimst

Fijne avond Lise, leuk is dat
Yes, we hebben weer gewonnen. Het was een heerlijke avond.
Aanstaande vrijdag is de hondenclub uitgenodigd om het kerstdiner voor te proeven en te beoordelen. De kok kan dan met ons commentaar eventueel aanpassingen doen en de puntjes op de i zetten. Heel leuk dat ons cluppie hiervoor is uitgenodigd.
Aanstaande vrijdag is de hondenclub uitgenodigd om het kerstdiner voor te proeven en te beoordelen. De kok kan dan met ons commentaar eventueel aanpassingen doen en de puntjes op de i zetten. Heel leuk dat ons cluppie hiervoor is uitgenodigd.
Goed van jullie
Heerlijk dat jullie mogen voorproeven
jullie hebben dan een vervroegd kerstdiner gehad 
Heerlijk dat jullie mogen voorproeven
jullie hebben dan een vervroegd kerstdiner gehad 
heeft het jullie gesmaakt,Lise schreef: ↑03 dec 2023, 09:33Yes, we hebben weer gewonnen. Het was een heerlijke avond.
gezellig was het vast wel
Gaan de hondjes dan ook mee?Lise schreef: ↑03 dec 2023, 09:33Yes, we hebben weer gewonnen. Het was een heerlijke avond.

Mijn hondenclubvrienden hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Ik ben afgehaakt, was sinds vrijdagmiddag aan het snotteren, rochelen en niezen en proefde weinig tot niets.Corrie schreef: ↑10 dec 2023, 13:02heeft het jullie gesmaakt,Lise schreef: ↑03 dec 2023, 09:33Yes, we hebben weer gewonnen. Het was een heerlijke avond.
Aanstaande vrijdag is de hondenclub uitgenodigd om het kerstdiner voor te proeven en te beoordelen. De kok kan dan met ons commentaar eventueel aanpassingen doen en de puntjes op de i zetten. Heel leuk dat ons cluppie hiervoor is uitgenodigd.gezellig was het vast wel
Ja, de honden zijn mee geweest en weer verwend met hondenkoekjes en heel veel aandacht. Mijn mannen en ik zijn niet mee geweest. Ik was mega verkouden en had geen smaak, dus was het voor ons een avondje bankhangen en vroeg naar de bed.Jo-Anne schreef: ↑10 dec 2023, 16:51Gaan de hondjes dan ook mee?Lise schreef: ↑03 dec 2023, 09:33Yes, we hebben weer gewonnen. Het was een heerlijke avond.
Aanstaande vrijdag is de hondenclub uitgenodigd om het kerstdiner voor te proeven en te beoordelen. De kok kan dan met ons commentaar eventueel aanpassingen doen en de puntjes op de i zetten. Heel leuk dat ons cluppie hiervoor is uitgenodigd.![]()
Wat jammer Lise , voel je je al weer wat beter?
Snotteren- hoesten, grieperig gevoel , het schijnt te heersen
Beterschap
Snotteren- hoesten, grieperig gevoel , het schijnt te heersen
Beterschap

Gaat beter hoor. ik was ook niet echt ziek, maar vond het niet kunnen om snotterend, rochelend, niesend en zonder iets te proeven, aan te schuiven bij een kerstdiner test. Wij zijn gisteren wel naar behendigheid geweest en morgen ga ik weer werken. Nog twee weken en dan is het alweer kerstvakantie en gaan de dagen weer lengen
Eerlijk gezegd ben ik niet op mijn best in deze donkere, korte dagen.