Dierenarts heeft Broomhexine tabletjes gegeven, wordt het momenteel erger van.
Hij heeft het echt te kwaad. Bah.

Jazeker kan dat een teken zijn. Maar met Kareltje zijn hart is gelukkig alles in orde zei de dierenarts. Maar ja hoe hard hij nu hoest, dat kan toch niet goed zijn gezien zijn leeftijd voor zijn hartje lijkt mij.

Nee Karel heeft geen hartklachten gelukkig. Dinsdag nog nagekeken zijn hartjeMarga. schreef: ↑25 apr 2024, 08:34Ik hoop dat het om een onschuldige hoest gaat al is die ook heel vervelend.
Maar wat Lise ook al aangeeft, bij hartklachten komt ook hoesten voor en dan zal hij een vocht afdrijver nodig hebben.
Maar ik ga er van uit dat de dierenarts dit ook in de gaten houd.
Beterschap voor Karel.

Thanks Lise dat hoop ik ook dat het snel over gaat. Maar daar ziet het niet naar uit. Vannacht weer vreselijke hoestbuien.Lise schreef: ↑26 apr 2024, 08:04De DA zal ook wel gecheckt hebben op kennelhoest en dat zal het dan wel niet zijn.
Destijds hadden Max, Pepper en Twister alle drie kennelhoest. Ze waren verder niet ziek, maar wel behoorlijk aan het hoesten. Kennelhoest is besmettelijk vandaar dat ze alle drie de Sjaak waren. Ik deed toen honing over hun eten en volgens mij ook een klein beetje hoestdrank voor kinderen.
In ieder geval hoop ik dat Karel snel opknapt en het hoesten snel ophoudt.