Ik wilde graag iets voorleggen om zo goed te werk te kunnen gaan .
Mijn pup van nu ruim 13 weken slaapt bij mij op de kamer in een bench naast het bed. Dit gaat goed. Ik kan nu zelfs douchen voor het slapen gaan zonder echt te piepen ( moet ik hem wel iets te kluiven geven ) De nacht gaat goed . Slaapt goed door en geen gepiep etc.
Nu vraag ik me af wanneer ik de bench kan gaan verplaatsen. Ik wil dat hij uiteindelijk beneden komt te staan en de pup daarin gaat slapen. Maar hoe pak ik dit het beste ? Als ik er niet bij ben gaat hij na dat het botje op is piepen .. En ik wil ook niet te snel gaan en hem te veel te stressen. Hij heeft nog veel behoefte aan contact en geruststelling .
Iemand tips hoe dit het beste aan te pakken ?
Dan heb ik nog een vraagje
Hoe pak ik dit het beste aan ?
Ik merk dat het soms een beetje opbreekt . Moet echt continu met hem bezig zijn en heb niet bijv even een uurtje voor mezelf dat hij slaapt.
Ik heb geprobeerd hem vandaag overdag even verplichte bench rust te geven na een lange wandeling en spel en gegeten te hebben maar dan begint hij na 10 min te jengelen .
Ik doe nu bijvoorbeeld ook als ik ga koken of naar de wc ga de deur achter me dicht .. maar ook dat vind hij erg moeilijk.
Wat is wijsheid en waar doe ik goed aan.
Hoop op wat tips . Dank jullie wel alvast