Tuintopic.....alweer herfst
Re: Ientjes tuintopic.... onze tuin het begin is er kom binnen
Ziet er fleurig uit Ientje
Hihi Diki wordt echt een fotomodel
Hihi Diki wordt echt een fotomodel

Dankjewel Corrie
Het ziet er kleurig en fleurig uit Ientje, gezellig hoor.
Het gaat goed met mijn mini vijver en mijn dropplanten staan ook in bloei, laat de nachtvlinders maar komen.

Deze stond al in bloei toen ik de plant mei/juni in de vijver zette. Hij is nog steeds erg mooi hij lijkt wel nep.

Twee knoppen van de waterlelie komen nu boven het water uit.

Deze bloem viel mij eergisteren ineens op, geen idee welke het is.
Ik denk dat ik in het voor of najaar flink moet snoeien of een grotere vijver kopen.

De dropplanten doen het ook goed, ze staan nu samen met lavendel (dat ook in bloei staat) in een kuip. Ik denk dat ik volgend jaar van beide planten soorten één kuip maak, alles om zo veel mogelijk vlinders en insecten te trekken.

En dan een foto van deze prachtige grote vlieg, het is een runderdaas en die kunnen gemeen bijten maar mooi is hij wel.

Deze stond al in bloei toen ik de plant mei/juni in de vijver zette. Hij is nog steeds erg mooi hij lijkt wel nep.

Twee knoppen van de waterlelie komen nu boven het water uit.

Deze bloem viel mij eergisteren ineens op, geen idee welke het is.
Ik denk dat ik in het voor of najaar flink moet snoeien of een grotere vijver kopen.

De dropplanten doen het ook goed, ze staan nu samen met lavendel (dat ook in bloei staat) in een kuip. Ik denk dat ik volgend jaar van beide planten soorten één kuip maak, alles om zo veel mogelijk vlinders en insecten te trekken.

En dan een foto van deze prachtige grote vlieg, het is een runderdaas en die kunnen gemeen bijten maar mooi is hij wel.
Prachtig de waterlelie en nog 2 knoppen
Wat groeit het allemaal hard hè, leuk om te zien geweldig zoals jij insecten
Wat groeit het allemaal hard hè, leuk om te zien geweldig zoals jij insecten

Het gaat zeker snel, ik ben benieuwd hoe de waterlelies er uit gaan zien. Het staat mij bij dat het gele zijn maar dit weet ik niet meer zeker dus het is een verrassing.
Mooie tuin heeft je Ientje
Diki zit er zo mooi bij
Prachtige foto,s Marga
Ook van je tuin en je schommelbank is mooi geworden
Prachtige foto,s Marga
Ook van je tuin en je schommelbank is mooi geworden

@ Marga
Ziet er goed uit met de rietmatten
Leuk stukje grond heb jij bij je huis
gezellig zo met de schommelbank
Ziet er goed uit met de rietmatten
Leuk stukje grond heb jij bij je huis

Ik ben ook heel tevreden. Ik heb het grootste stuk grond van de huurwoningen hier in de straat. Alles is jonge aanplant dus over een paar jaar ziet het er veel voller uit. Ik heb de smaak van een tuinvijvertje te pakken. Mijn schoondochter die mij gisteren heeft geholpen met het hek vroeg, waarom ik geen iets grotere bak koop en die ingraaf. Ik vind dit een goed idee maar niet meer voor dit jaar volgend jaar maar eens verder kijken wat er te koop is. Dan mag mijn schoondochter deze bak hebben, zij vind het vijvertje ook heel leuk en zweervol achter het huis.
@Ientje je had toch een groene bak met waterplantjes?

Het ziet er goed uit Ientje.
Ik was net voor de bui aan mijn grasveldje voor het huis aan het maaien toen een buurvrouw mij aansprak. Ze vind de matten tegen het hek erg mooi en wil ze ook kopen, dus ze vroeg waar ik ze gekocht had. Wel leuk als anderen de matten ook mooi vinden.
Klopt, daar staan nu plantjes in. Die bak was erg klein, en het fonteintje sproeide steeds over de rand heen, dus hij was steeds leeg.
Ben na het tuinwereld geweest vanmiddag nieuwe plantje gekocht de andere waren uit gebloeid

Luca liep in beeld hahaha

Toch leuk Marga dat je buurvrouw ook mooi vind

Luca liep in beeld hahaha

Toch leuk Marga dat je buurvrouw ook mooi vind

@ Truus
Ziet er weer fleurig uit
Hihi Luca wilde ook op
Ziet er weer fleurig uit
Hihi Luca wilde ook op