Streetfurniture

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Corrie

Streetfurniture

Bericht door Corrie » 14 sep 2020, 11:24

streetfurniture, hoe verzinnen ze het :gniffel
ze hebben hier dus nieuwe bushokjes geplaatst jaja met eco dak
vorig jaar kregen we te horen dat de halte hier en de volgende zou vervallen omdat het 4 min. zou schelen met aansluiting andere buslijn ppfftt
veel bezwaar gemaakt met handtekeningen dus ging niet door
ze moesten dan ook een andere weg gaan verbreden en groen weghalen om deze buslijn daar te laten rijden, hoe verzinnen ze het
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Re: Streetfurniture

Bericht door Jo-Anne » 14 sep 2020, 12:24

Met ecodak nog wel whaaaaa, zijn dat van die vetplantjes?
Hopen maar dat je dan droog staat maar dat zal toch wel. :klapklap
Afbeelding

Ientje

Re: Streetfurniture

Bericht door Ientje » 14 sep 2020, 13:13

Maar Corrie, Nieuwegein is heel gelukkig als ze geld kunnen weggooien . De laatste jaren, drempels, te hoog moesten opnieuw. Rotondes aangelegd hier in de wijk, te klein, bus kon er niet om heen, moest over. Tram rails gelegd, tig centimeters verkeerd, maanden werk over moeten doen, en nu dus de nieuwe tram uit spanje. Bij de eerste vorst afgelopen winter vielen de ramen er uit........,tja spanje en vorst. Er moesten mensen ingehuurd worden en apart spul om het weer goed te krijgen. Miljoenen extra heeft de tram gekost, en nu weer de vertragingen van maanden hier.
Net een soap toch.
en ik vraag een wmo beschikking en krijg iets waar ik niet om vraag. Want mijn wens was te duur.

Plaats reactie