Beetje sneeuw
-
Lise
Re: Beetje sneeuw
De weerman voorspelde gisterenavond natte sneeuw in de heuvels van Limburg, maar niet in het hoge noorden.
Dit is vast een cadeau van Sinterklaas.
Sneeuw vind ik leuk als het net gevallen is en ik de eerste voetstappen achterlaat in de sneeuw. Daarna mag het ook van mij weer heel snel weg zijn.
Sneeuw vind ik leuk als het net gevallen is en ik de eerste voetstappen achterlaat in de sneeuw. Daarna mag het ook van mij weer heel snel weg zijn.
Ja maar daarvoor voorspelde hier de weerman kans op natte sneeuw in het hoge noorden. Vaak hoort het noorden er niet zo bij op het weerbericht. Van zondag op maandag nacht ja kans op (blijvende) beetje sneeuw in Limburg. Bij Roman in de buurt misschien.Lise schreef: ↑06 dec 2020, 14:30De weerman voorspelde gisterenavond natte sneeuw in de heuvels van Limburg, maar niet in het hoge noorden.

Zal leuk zijn voor Luca een pak sneeuw
Voor mij hoef het ook niet.
Kareltje de sneeuw op likken
Voor mij hoef het ook niet.
Kareltje de sneeuw op likken

wat zie ik , een beetje sneeuw maar het lijkt ook of de
ohhh hoop echt dat we een nacht veel sneeuw krijgen en dan ´s morgens vroeg er doorheen banjeren
voor de mensen die naar hun werk moeten niet zo fijn maar voor kinderen echt heel leuk
voorspelling idd vannacht voor België kans op sneeuw
geniet ervan Roman met de meisjes als het kan

Ja eindelijk de zon Corrie dat is wel heerlijk nu regent het overigens
Oh hou op met je sneeuw pffff dat is een ramp joh glad en zo en sneeuw ruimen gatverdamme
Oh hou op met je sneeuw pffff dat is een ramp joh glad en zo en sneeuw ruimen gatverdamme

In de aLpen, twee meter! Is dat genoeg. Vind sneeuw met die langharige honden een ramp. Al die sneeuw diee daaraan blijft hangen en plakken, , klonten wordt.
Hier geen sneeuw, wel soort van ijsregen gister.
O de meiden zijn zo dol op sneeuw. Doe ze dan hun jasjes aan en dan scheuren ze door de tuin en komen als kleine sneeuwpopjes weer binnen haha. Dan snel de badkamer in en die klonten er af halen.
Helaas is dat verleden tijd want in Doorwerth kunnen ze niet los, dus niet lekker rond scheuren en genieten. Pfff heb het daar nog steeds wel moeilijk mee, voel me zo schuldig.
O de meiden zijn zo dol op sneeuw. Doe ze dan hun jasjes aan en dan scheuren ze door de tuin en komen als kleine sneeuwpopjes weer binnen haha. Dan snel de badkamer in en die klonten er af halen.
Helaas is dat verleden tijd want in Doorwerth kunnen ze niet los, dus niet lekker rond scheuren en genieten. Pfff heb het daar nog steeds wel moeilijk mee, voel me zo schuldig.
Ja whaaa dan zijn het net kleine sneeuwpoppetjes, oh maar die klonten best lastig hoor èèn grote ijsbal zijn ze dan.Jolanda schreef: ↑07 dec 2020, 11:27Hier geen sneeuw, wel soort van ijsregen gister.
Ach meis natuurlijk is dat een hele verandering straks. Maar jou "schuld" is dat toch niet? Dat je het er moeilijk mee hebt begrijp ik maar het is jezelf niet aan te rekenen. En zolang Daisy en Abby maar bij jou kunnen zijn vinden ze alles goed hoor

Vooral Daisy scharrelt zo graag lekker rond en dan kan dan niet meer. Abigail kan nog los in een bos ofzo (die staat met één roep weer naast me) maar Daisy is zo op ontdekkingstocht en hoort mij dan echt niet meer roepen. Zeker niet nu ze dover aan het worden is.
Ik heb een fiets, maar al jaren niet meer gefietst omdat ik dan bijna niet meer kan lopen. Dus veel verder dan boodschappen in het dorp zal ik niet komen met dat ding vrees ik. Daarbij heb ik geen fietskar of fietsmandje voor de smurfjes. Wil wel met de meiden in de buggy op ontdekkingstocht gaan en dan hopen dat ik iets vind waar ze eventueel even los zouden kunnen, maar vrees het ergste. Het bosje voor de deur is ook aan alle 4 de kanten omringd door drukkere wegen dus levensgevaarlijk als ze schrikken en gaan rennen ofzo.
Ik heb een fiets, maar al jaren niet meer gefietst omdat ik dan bijna niet meer kan lopen. Dus veel verder dan boodschappen in het dorp zal ik niet komen met dat ding vrees ik. Daarbij heb ik geen fietskar of fietsmandje voor de smurfjes. Wil wel met de meiden in de buggy op ontdekkingstocht gaan en dan hopen dat ik iets vind waar ze eventueel even los zouden kunnen, maar vrees het ergste. Het bosje voor de deur is ook aan alle 4 de kanten omringd door drukkere wegen dus levensgevaarlijk als ze schrikken en gaan rennen ofzo.
Ja dat zal inderdaad een hele verandering zijn meis. Je woont nu natuurlijk vrij. Eerst maar je draai vinden daar gelukkig is er nog wat groen. En je hebt al de tuigjes met lampjes voor de meisjes. Ik hoop ook echt dat je met de buggy op pad kan en je misschien iets vind waar ze even los kunnen onder jou toeziend oog.