Koud?
Koud?
Ik zet het hier maar neer.
Vannacht lag Diki bij mij op bed, tja, ze heeft het voor elkaar, aan het voeteneinde, maar, dus onder het open raam.
Ze heeft een mand, met hoge randen en een dekbedje er in, ze heeft een huisje, met een dekbedje er in.
Ik werd wakker van gebibber, dacht eerst he, mijn been bibbert.
Maar nee, Diki bibberde, er waren geen knallen,
Had ze het koud, kan dat met zo,n laag haar?
Heb hoekje van mijn dekbed over haar heen gelegd (ja ik ben gek ik weet het), maar dat wilde mevrouw niet, er weer onder uit. En weer bibberen.
Weer een randje dekbed om haar heen gelegd , half over haar heen. En dat .liet ze liggen.
Tjonge moet ik nu een jas gaan kopen voor haar omdat ze op bed wil .liggen?
Vannacht lag Diki bij mij op bed, tja, ze heeft het voor elkaar, aan het voeteneinde, maar, dus onder het open raam.
Ze heeft een mand, met hoge randen en een dekbedje er in, ze heeft een huisje, met een dekbedje er in.
Ik werd wakker van gebibber, dacht eerst he, mijn been bibbert.
Maar nee, Diki bibberde, er waren geen knallen,
Had ze het koud, kan dat met zo,n laag haar?
Heb hoekje van mijn dekbed over haar heen gelegd (ja ik ben gek ik weet het), maar dat wilde mevrouw niet, er weer onder uit. En weer bibberen.
Weer een randje dekbed om haar heen gelegd , half over haar heen. En dat .liet ze liggen.
Tjonge moet ik nu een jas gaan kopen voor haar omdat ze op bed wil .liggen?
Re: Koud?
Daisy bibbert ook wel eens van de kou. Zij heeft een hele dunne vacht, maar zelfs Abby met haar dikke vacht heeft het soms (dan wel buiten als het vriest ofzo).
Kennis van mij heeft zelfs een slaapzak voor haar hond omdat die het zo koud heeft 's nachts.
Daisy ligt altijd tussen mijn benen (heel gedoe als ik om wil draaien haha) en Abigail tegen mij aan, op bed bibberen ze niet.
Kennis van mij heeft zelfs een slaapzak voor haar hond omdat die het zo koud heeft 's nachts.
Daisy ligt altijd tussen mijn benen (heel gedoe als ik om wil draaien haha) en Abigail tegen mij aan, op bed bibberen ze niet.
Diki heeft een zachte mand, met hoge rand en daarin een dekbedje voor kinderen. Een gelijk dekbedje ligt in haar stoffen huisje. Maar ja als ze dan op mijn bed springt...... en niet onder een puntje dekbed wil liggen. Gekke hond 
Ja gek is dat hè. Ik heb ook al verschillende dekentjes en dekbedjes geprobeerd. Ik had ook zo`n kinderdekbedje voor Kareltje, maar dat ja hoe zal ik het zeggen frommelt niet lekker. Het beste gaat nog een fleece deken hier, dat vind hij heerlijk, graaft hij ook mee tot hij goed ligt hahaha
Ligt Diki nog op bed?

jij blij dat je 3 warmhoudertjes hebt
ik zelf heb geen last van kou, wel een ponnetje zonder mouwen aan en geen raam open ( dat vind Henk te koud ) alleen luchtrooster
en Luna bij m´n voeten