Lui lekker wandeling

Hier kun je foto's van je schatjes kwijt. In de eerste plaats je Shih-Tzu(s) maar ook je andere huisdieren zijn van harte welkom! Ook filmpjes!
Jolanda

Lui lekker wandeling

Bericht door Jolanda » 24 jan 2021, 17:30

Ik ben vandaag met mijn zus en stiefzusje in het bis gaan wandelen. Omdat ik sinds deze week last van mijn pootje heb (kon er ineens niet meer op staan) mocht ik in de draagzak. Hing ik heerlijk te chillen, zoals een prinses doet... tilt ze me er ineens uit :ffedenken Ik moest volgend mijn personeel ook een stukje lopen en een plasje enzo doen pfff. Dus ik heb wat gesnuffeld en gelopen ed. Dus daar liep ik te balen....tilt ze me ineens weer op en mocht ik weer in die heerlijke zak :dance
Dus ik weer verder gaan soezen. Komen we thuis en wil ze me er weer uit halen. Nou ik lag te lekker en heb dus natuurlijk niet meegewerkt.
Afbeelding

Afbeelding

Corrie

Re: Lui lekker wandeling

Bericht door Corrie » 24 jan 2021, 19:46

Wat een bofkont ben jij Abigail :love fijn mee in de draagzak, je hebt een lief vrouwtje
Hoop dat het gauw goed gaat met je pootje :ziek dan kan je samen met je zus en stiefzusje in het bos :dogwalk snuffelen, dat vind je vast leuk en daarna thuis een tukkie doen

Is dat goed te doen Jolanda zo lopen met een doggy in de draagzak, gelukkig zijn die van jou niet zo zwaar
:cool
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 25 jan 2021, 09:01

Hoop ook dat dr pootje snel opknapt en dat het enkel overbelast is ofzo.

Ja hood is heel goed te doen. Het gedeelte over je schouder is extra dik en zacht. Heb ze er zelfs samen in gehad en ook dat ging goed. Terwijl mijn rug enzo echt niet veel kan hebben.
Heb ook een soort rugzak maar dan om op je voorkant te dragen. Die is echt niet fijn. Ben hier super blij mee. Is 4 lazy leggs ofzo. Je kunt ze vast maken en de zak aanpassen. Ik kan er wel wat foto's van maken?

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 25 jan 2021, 11:32

Hoe is dat nou gekomen met dat pootje? ze zit wel heerlijk in die tas. Dus geen zere schouder, want dat heb ik weleens gehad.
Als je kan Jolanda graag die foto`s :loveheart :cheer
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 25 jan 2021, 13:33

Wat lief van het vrouwtje dat je in de draagzak Abigail :love kan je toch een frisse neus halen
Dat je pootje gauw over is
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 25 jan 2021, 15:41

Ik hoop enkel overbelast, maar ze heeft ook patella dus... Ik hou het in de gaten en als ik het niet vertrouw ga ik met haar naar de dierenarts.
Hier wat foto's... Er zit een zakje op om poepzakjes, snoepjes of je mobiel in te doen. Een haakje om aan het tuigje vast te maken en twee trekkoordjes om de zak te verstellen. Ook zie je dat het deel voot je schouder dik en zacht is en ook het deel waar haar hoofdje ligt hihi is dik aan beide kanten dus lekker zacht voor hoofd en keel.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 25 jan 2021, 15:52

Ahwww wel een mooi ding zeg. Geen tuttige tas hoor. Die meiden treffen het toch maar met jou :love Nu weer een mooie tas om in gedragen te worden, heerlijk zo dicht bij mama :woefwoef :loveheart

Wel aan de prijs geloof ik..... :ffedenken
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 25 jan 2021, 15:57

Hij is 30 euro, maar elke cent waard. Heb hem nu een jaar en hij is echt ideaal. Als het moet kunnen ze er samen in. Hij kan 15 kg aan. Abigail ligt er languit in te slapen hahaha. Hij kan ook gewoon op 40 graden in de wasmachine.

Yvonne

Bericht door Yvonne » 26 jan 2021, 12:00

Slim, kan ze toch mee. Gelukkig zijn ze allemaal niet zo heel verwend hè. :gniffel

Lise

Bericht door Lise » 26 jan 2021, 13:42

Ziet er goed uit Jolanda en fijn dat Abigail op deze manier met de roedel mee kan.

Vind je het zelf ook fijn om in het bos te lopen en nieuwe plekken te ontdekken?

Ientje

Bericht door Ientje » 26 jan 2021, 16:58

Hoe zwaar is abigail? Wat ziet dat er goed uit.

Kelly

Bericht door Kelly » 26 jan 2021, 18:10

Handige tas zo! Ik heb er ook best een aantal gehad maar vond ze allemaal niet makkelijk dragen.
Fijn dat ze zo toch mee kan
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 28 jan 2021, 13:07

Abigail weegt iets meer dan 5 kg dus is goed te doen. Ik heb ze er ook samen in gehad en dat was met deze "tas" ook goed te doen.
Ik heb nog een speciale rugzak, maar dan voor op je buik....nou pfff echt niet fijn.
Vorig jaar begon Daisy ineens moeite met langere afstanden te krijgen en Abby heeft patella en ik liep toen al op paden waar je met de buggy niet kunt wandelen. Dus toen deze tas aangeschaft en nog geen dag spijt van gehad. Inmiddels gaat het weer beter met Abigail, maar de tas hangt voor het grijpen aan de kapstok.

Lise, ik vind het heerlijk in het bos. Ik ben opgegroeid op de veluwe, op de hei en in de bossen en voel me daar zo thuis.
Vorige week sloeg de stress me echt om de strot en zag het ff niet meer zitten... lekker met de meiden het bos in en dan kalmeer ik weer.
Heel ver ben ik nog niet geweest, want dat ging met Abigail niet en Kathy is niet de makkelijkste om aan de lijn te hebben, maar elke keer een stukje verder en weet dan hier achter nog een heel stuk bos te ontdekken is dus ik kan nog ff.

Annemieke

Bericht door Annemieke » 31 jan 2021, 09:49

Wat fijn dat ze op deze manier toch mee kan.
Ik ben me voor Bram (8,3 kilo, cavalier king charles spaniel) aan het oriënteren naar een makkelijke compacte draagzak en zag deze voorbij komen in mijn zoektocht (voor als hij in een drukke menigte mee moet, tijdens te lange wandelingen (voor hem dan) en andere onvoorziene situaties dat het nodig is), maar ik begrijp dus dat dit echt een fijn ding is?
Niet te zwaar met hond erin, hond makkelijk erin te krijgen en kan er niet makkelijk uitvallen?

Jolanda

Bericht door Jolanda » 31 jan 2021, 11:14

Ik ben op deze draagzak gekomen door iemand met een cavje hihi en zag meerdere reacties van cavalier mensen met deze draagzak en omdat iedereen er zo over te spreken was is het toen deze geworden.
Ik krijg de meiden er makkelijk in. Je kunt de zak helemaal aanpassen op maat dmv twee trektouwtjes en je kunt ze vast maken aan een haakje.
Abigail lag er zo lekker in, ik had hem zo aangepast dat hij helemaal dicht was om haar heen.
Ik weet zo even niet meer waar jij woont, maar mocht je in de buurt zijn (ik woon in Doorwerth) mag je hem altijd komen uitproberen.

Annemieke

Bericht door Annemieke » 31 jan 2021, 11:28

Jolanda schreef:
31 jan 2021, 11:14
Ik ben op deze draagzak gekomen door iemand met een cavje hihi en zag meerdere reacties van cavalier mensen met deze draagzak en omdat iedereen er zo over te spreken was is het toen deze geworden.
Ik krijg de meiden er makkelijk in. Je kunt de zak helemaal aanpassen op maat dmv twee trektouwtjes en je kunt ze vast maken aan een haakje.
Abigail lag er zo lekker in, ik had hem zo aangepast dat hij helemaal dicht was om haar heen.
Ik weet zo even niet meer waar jij woont, maar mocht je in de buurt zijn (ik woon in Doorwerth) mag je hem altijd komen uitproberen.
Ik woon in Deventer en werk in Wilp (bij een zorginstelling), dus woon niet bepaald in de buurt...
Maar deze uitleg bied wel perspectief...dus maar even nadenken en dan misschien toch maar 1 aanschaffen.

Jolanda

Bericht door Jolanda » 31 jan 2021, 11:32

Mocht je nog iets willen weten of als ik ergens nog even een foto van moet maken, gewoon zeggen hoor.

Annemieke

Bericht door Annemieke » 31 jan 2021, 11:39

Jolanda schreef:
31 jan 2021, 11:32
Mocht je nog iets willen weten of als ik ergens nog even een foto van moet maken, gewoon zeggen hoor.
Er zit dus geen rits in, hoe zit dat dan met val risico? Of werken die koordjes daar voldoende voor? Als je begrijpt hoe ik bedoel...

Jolanda

Bericht door Jolanda » 31 jan 2021, 12:08

Nee er zit geen rits in. Met de koortjes kun je de zijkanten aanpassen/aantrekken. Ik zal even kijken of ik dat op een foto kan laten zien.

Jolanda

Bericht door Jolanda » 31 jan 2021, 12:12

Op de eerste zoals ik hem nu heb. Daarna heb ik hem zo klein als kan getrokken

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie