Me zus krijg een onderzoek
Me zus krijg een onderzoek
Het ga niet goed met haar heeft een vreselijke spierpijn door heel haar lijf van top tot teen.
Van morgen de Geriatrie kreeg gelukkig een ander aan de telefoon die[ eerste was maar een zak die heeft me zus niet eens oderzocht]
Dus alles aan haar uit gelegd van die pijn die me zus heeft, en wat zei begrijp uit het verhaal zei dat me zus wel eens spier reuma kan hebben.
Nu kan zo woensdag komen voor een onderzoek daarvoor.Ze nu tot een woensdag morfijne pillen voor 1 per dag.
Ze kan de eigen niet wassen en aankleden lopen ook bijna niet zelf een koppie koffie gaat heel moeilijk beet houden.
Maar we verzorgen haar goed ik in de morgen en Cora in de middag want die werk.
Van morgen de Geriatrie kreeg gelukkig een ander aan de telefoon die[ eerste was maar een zak die heeft me zus niet eens oderzocht]
Dus alles aan haar uit gelegd van die pijn die me zus heeft, en wat zei begrijp uit het verhaal zei dat me zus wel eens spier reuma kan hebben.
Nu kan zo woensdag komen voor een onderzoek daarvoor.Ze nu tot een woensdag morfijne pillen voor 1 per dag.
Ze kan de eigen niet wassen en aankleden lopen ook bijna niet zelf een koppie koffie gaat heel moeilijk beet houden.
Maar we verzorgen haar goed ik in de morgen en Cora in de middag want die werk.

Re: Me zus krijg een onderzoek
Moeilijk Truus :cry:
Hoop dat ze snel vinden wat ze mankeert en er wat aan te doen is

Hoop dat ze snel vinden wat ze mankeert en er wat aan te doen is

Wat een narigheid toch voor je zus, helpt fysio ook niet
Jullie waren gezellig oefeningen aan het doen samen
Sterkte voor je zus
Jullie waren gezellig oefeningen aan het doen samen
Sterkte voor je zus

Wat vervelend voor je zus, hopelijk word nu gevonden waar ze z'n last door heeft.
Ja de fysio is 1 keer geweest toen ging ze 3 weken met vakantie 15 April komt ze weer
Maar doe nog wel wat oefeningen met haar maar dan heeft ze vreselijke pijn.
Maar doe nog wel wat oefeningen met haar maar dan heeft ze vreselijke pijn.

Me zus moet 20 April na een reumatoloog hoop dat hij iets kan geven voor de pijn vooral in haar handen heeft ze veel pijn.
En morgen na de pijn poli
En morgen na de pijn poli

valt allemaal niet mee voor je zus, pijn poli heeft ze wel baat bij toch
is het pas vastgesteld dat ze reuma heeft Truus , al die pijn is erg hoor , een
voor jullie
is het pas vastgesteld dat ze reuma heeft Truus , al die pijn is erg hoor , een

Ja ze heeft een paar weken baat als ze bij de pijn poli is geweest
Ja dat heeft de giriator vast gesteld corrie die kan daar niks aan doen.
Dus moet ze na de reumatoloog die kan ze misschien iets geven voor de pijn.
Ja dat heeft de giriator vast gesteld corrie die kan daar niks aan doen.
Dus moet ze na de reumatoloog die kan ze misschien iets geven voor de pijn.

Truus waarom nemen jullie niet zo`n bubbelbad voor in de tuin? Heerlijk warm voor reuma en dus de pijn. Bij een heleboel mensen geeft het verlichting van de pijn. En het is niet zo groot als een zwembad.

Ze lig veel in het ligbad Jo-Anne en gebruikt zo met een bubbelmat er bij dat verlichtde pijn ook een beetje.