Goedemorgen allemaal,
Vorige week is Bodhi bij de trimmer geweest en is er geconcludeerd dat er 2 tandjes op de snijtand plek zitten aan beide kanten.
Ik moet vanmiddag met hem naar de da om het te laten zien en om te beoordelen of ze eruit moeten?
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Groetjes bianca
Dubbele hoektanden
Re: Dubbele hoektanden
Goedemorgen
Ja dat komt vrij veel voor bij Shih-Tzu`s dubbele tanden. Dierenarts zal inschatten of ze er vanzelf nog uitkomen doordat de ene op de andere duwt, of dat ze verwijderd moeten worden.
Ja dat komt vrij veel voor bij Shih-Tzu`s dubbele tanden. Dierenarts zal inschatten of ze er vanzelf nog uitkomen doordat de ene op de andere duwt, of dat ze verwijderd moeten worden.

-
Shih tzu bommel
Ik denk zelf dat ze eruit gehaald moeten worden ze zitten achter elkaar en muur vast.
Ja ze zitten meestal achter elkaar. Soms kan het geen kwaad om ze te laten zitten en te wachten tot er beweging in komt. Eruit halen moet onder narcose gebeuren. Maar de dierenarts kan dat prima inschatten of ze er al uit moeten . Goed dat je even langs gaat.
Knuff voor Bodhi nooit leuk in je gebit laten kijken :mrgreen: Laat ffe weten hoe het gegaan is Bianca.
Knuff voor Bodhi nooit leuk in je gebit laten kijken :mrgreen: Laat ffe weten hoe het gegaan is Bianca.

Nee heeft er geen ervaring Bianca
Wel goed dat je even na laat kijken ben benieuwd wat de Da er van zegt
Knuffel voor Bodhi
Wel goed dat je even na laat kijken ben benieuwd wat de Da er van zegt
Knuffel voor Bodhi

-
Shih tzu bommel
Update bodhi
Hallo allemaal,
We zijn bij de dierenarts geweest en we moeten het aankijken tot eind november.
Zijn ze er dan nog niet uit dan moeten ze operatief verwijderd worden.
Ik geef hem veel kauwbotten/speeltjes in de hoop dat ze er uit zullen gaan.
We zijn bij de dierenarts geweest en we moeten het aankijken tot eind november.
Zijn ze er dan nog niet uit dan moeten ze operatief verwijderd worden.
Ik geef hem veel kauwbotten/speeltjes in de hoop dat ze er uit zullen gaan.
Nu maar hopen dat ze vanzelf er uitgaan , niet fijn narcose maar Bodhi is nog jong , zal vast goed gaan
We horen het wel wel tzt
Knuff voor je ventje
We horen het wel wel tzt
Knuff voor je ventje