Wat is er zoooooo leuk aan jou hond(en)

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Jo-Anne
Site Admin

Wat is er zoooooo leuk aan jou hond(en)

Bericht door Jo-Anne » 24 dec 2021, 13:03

Wat is er echt leuk aan je viervoeter :dogwalk
Afbeelding

Hier Karel zijn slimheid vind ik geweldig leuk aan hem hoe hij dan doet hihi.
Afbeelding

Yvonne

Re: Wat is er zoooooo leuk aan jou hond(en)

Bericht door Yvonne » 24 dec 2021, 13:14

Haha Gizmo is eigenlijk best wel een kattekopje, maar daar zeg ik dan ook gelijk alles mee. Het feit dat ze een zo duidelijk eigen persoontje is, dat is het geweldigst. Ze is gewoon altijd zichzelf en daarom houd ik zielsveel van haar.
Over die grote gesproken, er gaat eigenlijk geen dag voorbij dat we niet om haar lachen. Zo speels, zo lief, zo op ons gericht.
Het leven is zoveel mooier met hun. Ik ga voor ze door het vuur als het moet.
:love

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 24 dec 2021, 14:30

Alles, ik vind vooral leuk dat zyna een heel andere hond is dan luna.
En toch zooo shihtzu
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 24 dec 2021, 14:44

Jo-Anne schreef:
24 dec 2021, 13:03
Wat is er echt leuk aan je viervoeter :dogwalk
Afbeelding

Hier Karel zijn slimheid vind ik geweldig leuk aan hem hoe hij dan doet hihi.
Ik dacht even dat Peppie jouw fotomodel was? Lijken echt sprekend op elkaar.

En wat ik zo leuk vind aan mijn mannen:

- de eigenwijsheid van Twister
- de bezorgdheid van Pepper. Ik hoef maar even een rare stap te maken en hij staat naast me. Dit deed Max ook altijd.

Marga.

Bericht door Marga. » 24 dec 2021, 14:48

Het leukste is eigenlijk om ze beiden stiekem te bespieden als ze aan het spelen zijn, Lotus weet altijd geraffineerd als ze is Balou zijn speeltjes afhandig te maken. Ze zijn zo'n leuk stel als ze spelen maar ze hebben ook hun eigen ruimte nodig, ze liggen of slapen bijvoorbeeld bijna nooit bij elkaar. Ze zijn beiden totaal verschillend van karakter, waar Balou wantrouwend, angstig en zeer eenkennig is, is Lotus meestal open en vrolijk en dol op kinderen. Ze hebben beiden hun eigen dingetjes, het eerste wat Balou s'morgens doet als ik hem uit zijn bench laat is bij Lotus die s, nachts in de kamerren zit kijken. Lotus is erg op mij gericht, ze is altijd in mijn buurt te vinden en het allerliefste op mijn schoot. :love

Afbeelding

Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 24 dec 2021, 15:46

ahhh m´n lieffies, ze zijn zo verschillend
Luna altijd bij me in m´n buurt, zo slim met spelletjes die we deden in Spanje, ´s nachts heerlijk rustig bij m`n voeten ligt te slapen
maar heel ongeduldig is als het etenstijd is en dat laat ze merken ook :woefwoef
Kissy heeft een zachter karakter, merkt meteen als ik me niet goed voel, als er spanning is in huis, naast me komt liggen om te kroelen,
´s morgens tegen het bed op gaat staan om Luna te waarschuwen dat we gaan wandelen :dogwalk
ben ik wat langer weg geweest dan ff boodschappen doen dan verdringen ze elkaar om me te begroeten kiss kiss, wat een liefde :love
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 24 dec 2021, 16:13

Van Luca weten jullie al veel
Hij is stapel gek op mij is geen seconde bij me vandaan, waar ik ben is Luca ook al lig te slapen loop die achter me aan.
Speel graag met mij als ik geen zin heeft blijf die wel bezig met blaffen tot hij zijn zin kreeg.
Als we gaan eten zit Luca ook naast me leg die zijn koppie op de rand van de tafel en zeurt niet om iets.
Geef altijd eten voor wij gaan eten.
Verder is die heel actief met alles en heel vriendelijk voor iedereen.
Hij ga ook zijn speeltjes zelf pakken, maar komt dan met zijn kluifje aan daar is die helemaal gek.
Als er iemand binnen komt pak die kuifje.
En is een lieve kroeldoos geworden, als we na bed heeft die ff de gekke 5 min dan plof dan tegen me aan en slapen
Ook is Luca erg waakzaam als die nacht,s wat hoor is het gelijk blaffen.
Dit is het verhaal van me lieve Luca :love :love

Afbeelding
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 24 dec 2021, 17:36

Nou leuk...... Maar Diki had het wel leuk.

Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 24 dec 2021, 18:53

🤣😂🤣 dat is het belangrijkst, Diki heeft genoten :run
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 25 dec 2021, 07:10

Ze zijn zo heerlijk verschillend.

Daisy is mijn clowntje, mijn gekke druifje. Elke dag laat ze mij lachen. Verder is ze zacht, lief, zorgzaam en erg aanhankelijk. Voor we gaan slapen en als ze wakker wordt dan wil ze kroelen en krijg ik 1000 lebbertjes. Ze heeft een ingebouwde klok dus zorgt er voor dat ik altijd weet dat etenstijd er aan komt haha. Zodra ik zit dan ligt ze op schoot...waar ik ben, daar is zij.

Abigail is mijn kleine diva. Doet niks wat ze niet wil en alles op haar tempo. Dus wil ze niet wandelen... dan gaat ze zitten en weigerd om nog een stap te zetten haha. Als het eten haar niet aan staat... nou dan eet ze gewoon niet. Na het uitlaten s ochtends, scheurt ze naar binnen en grijpt haar favo speeltje waar ze dan even mee speelt. Ze is naar mate ze ouder wordt aanhankelijker geworden. Wil meer kroelen en komt tegen mij aan liggen op de bank. Als ze net geborsteld is of naar de trimster geweest is, loopt ze echt te paraderen buiten en is zwaar beledigd als iemand haar voorbij loopt zonder wat tegen haar te zeggen haha. Ik ben trots op hoe zij zich heeft ontwikkeld na haar traumatische eerste jaar.

Mijn meisjes zijn mijn alles en zijn allebei super smurfjes :loveheart

Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 25 dec 2021, 09:11

Ientje schreef:
24 dec 2021, 17:36
Nou leuk...... Maar Diki had het wel leuk.

Afbeelding
:surprised :lol Dit heb ik niet met mijn honden, die gaan echt niet door modder of een plas heen maar er toch echt omheen.

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 25 dec 2021, 11:05

Wat ik ook geweldig vind,
Karel en Luna komen van dezelfde fokker dus het is oompie en nichtje.
Maar het verbaasd mij altijd weer de familiale trekken die ze hebben, de twee zeeuwen

Kijk hoe ze zitten bijvoorbeeld :love
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 25 dec 2021, 15:35

@Roman
Ahw wat leuk dit makes my day :woefwoef :loveheart

Kijk ze zitten yes is echt family ook bepaalde oogopslag hoe ze dan kijken is bijzonder gelijkend

Thx Roman :xtree :deer
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 26 dec 2021, 08:44

He wat leuke verhalen weer en die Fotoos, prachtig. De gelijkenis, is heel duidelijk.

Wat is echt leuk aan Diki.
Ze is altijd maar dan ook altijd bij mij. En ze is mijn enorm grote cadeau dit jaar omdat ze mij nu al, na 9 maanden opleiding zo goed begint te waarschuwen, het is een hond hoor, maar voor mij een kleine kanjer.
Ze zorgt er voor dat ik buiten kom, beweging heb. En contacten heb,

En exact om 7 uur in de avond zit ze voor mij met een snuit van, ik vind het etenstijd wat denk jij?

Plaats reactie