Ben moei

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Truus

Ben moei

Bericht door Truus » 05 dec 2023, 17:15

We zijn er bijna door heen alleen nog de keuken kastjes leeg maken dan is het allemaal leeg in huis.
Alles is geregeld met de makelaar de foto zijn gemaakt volgende week komt het te koop te staan.
Meubels nemen we niet veel mee ,alleen een wandkast en de long set bank. er zijn niet veel kasten daar.
Morgen komt het gasfornuis wordt gelijk aan gesloten.
Nou dan zijn we er zaterdag klaar voor om het Eiland Van Dordrecht te verlaten.
Afbeelding

Lise

Re: Ben moei

Bericht door Lise » 05 dec 2023, 19:03

Truus schreef:
05 dec 2023, 17:15
We zijn er bijna door heen alleen nog de keuken kastjes leeg maken dan is het allemaal leeg in huis.
Alles is geregeld met de makelaar de foto zijn gemaakt volgende week komt het te koop te staan.
Meubels nemen we niet veel mee ,alleen een wandkast en de long set bank. er zijn niet veel kasten daar.
Morgen komt het gasfornuis wordt gelijk aan gesloten.
Nou dan zijn we er zaterdag klaar voor om het Eiland Van Dordrecht te verlaten.
Het is niet zo gek dat je moe bent Truus. Verhuizen kost veel energie. Nog even doorbijten en dan zijn jullie Peebossers en ben ik de enige Schapenkop op het forum.
Jullie hebben nog een paar weken om de boel in Zwijndrecht op orde te maken en dan is het Kerst en rust,
Succes met de laatste loodjes.

Corrie

Bericht door Corrie » 05 dec 2023, 22:31

Logisch Truus dat je moe bent, het is veel werk verhuizen en waarschijnlijk ook emotioneel :loveheart
Hihi Lise , schapenkop, hoezo of ivm Carnaval en peebosser :lol hoe verzinnen ze het .
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 07 dec 2023, 07:47

Wat de anderen ook al zeggen, het is niet gek dat je moe bent als je nog met de verhuizing bezig bent.
Nog even vol houden en dan kun je uitrusten.

Truus

Bericht door Truus » 07 dec 2023, 14:54

Ja we zijn er bijna de kasten zijn allemaal leeg
Sta al een hoop in het huis.
Heeft ook een buurvrouw daar zijn we heel blij :dance mee heeft nog zoveel spullen die niet meer mee kunnen, maar zei sta op een rommel markt dus kan alles gebruiken
En wij zijn het kwijt
De rest ga na de kringloop.
We hebben alles nieuw gekocht.
Zaterdag komen er een paar mannen helpen verhuizen, heeft een klein verhuis wagen gehuurd.
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 07 dec 2023, 19:52

Heel veel mensen zullen blij zijn met de spullen die jullie weg doen. Er is zoveel verborgen armoede in Nederland. Ik zie het op school (te veel) voorbij komen.

Corrie

Bericht door Corrie » 08 dec 2023, 15:49

Lise schreef:
07 dec 2023, 19:52
Heel veel mensen zullen blij zijn met de spullen die jullie weg doen. Er is zoveel verborgen armoede in Nederland. Ik zie het op school (te veel) voorbij komen.
Merk jij het wel , soms denk ik in de winkels en koffie tentjes/ restaurants tjonge propvol alsof het niks kost

Hier vanmorgen sportschoen van Henk ( 2x aangehad) in de hal gezet , nog geen half uur later weg , denk door de mannen die de containers buiten zetten meegenomen
Daarna 4 dozen met rode en gouden kerstballen neergezet , half uur later kwam ik terugvan fysio ook weg
Alles wat ik een tijdje nIet meer gebruikt heb zet ik daar neer
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 08 dec 2023, 17:57

Corrie schreef:
08 dec 2023, 15:49
Lise schreef:
07 dec 2023, 19:52
Merk jij het wel , soms denk ik in de winkels en koffie tentjes/ restaurants tjonge propvol alsof het niks kost

Hier vanmorgen sportschoen van Henk ( 2x aangehad) in de hal gezet , nog geen half uur later weg , denk door de mannen die de containers buiten zetten meegenomen
Daarna 4 dozen met rode en gouden kerstballen neergezet , half uur later kwam ik terugvan fysio ook weg
Alles wat ik een tijdje nIet meer gebruikt heb zet ik daar neer
Het verschil tussen rijk en arm wordt helaas steeds groter in Nederland. Bij ons op school staat een weggeefkast, die door het personeel gevuld wordt en waar studenten graag gebruik van maken.

Plaats reactie