Hondenoppas

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Lise

Hondenoppas

Bericht door Lise » 22 feb 2020, 13:33

Morgenochtend trek ik voor een weekje in het huis van mijn nichtje.
Zoals een aantal van jullie weten is haar broer afgelopen november op 40-jarige leeftijd overleden. Mijn zus en zwager gingen jarenlang op wintersport met mijn (overleden) neef en zijn zoon. Deze keer gaat mijn nichtje mee, Zij heeft twee Maltesers (asielhonden). Het zijn schatjes, maar zijn het liefst in hun eigen vertrouwde omgeving. Vandaar dus, dat ik naar de hondjes ga i.p.v. zij naar mij. Uiteraard gaan mijn drie mannen met mij mee.
Het zal een uitdaging worden om vijf doggies tegelijkertijd uit te laten. Als het erg lastig is, doe ik het in twee sessies.
Wish me luck :) :)

Truus

Re: Hondenoppas

Bericht door Truus » 22 feb 2020, 13:38

Dat zal wel gaan lukken Lise of net wat je zeg in 2 sessies
Succes met het uitlaten
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 22 feb 2020, 14:30

Lief van je Lise omdat te doen :xlove
Je hebt denk ik een weekje vrij :wave
Succes met het uitlaten van de roedel :lopen kan je de Maltezers ook los laten lopen
Dan zal het wat makkelijker gaan :run
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 23 feb 2020, 09:19

Lise schreef:
22 feb 2020, 13:33
Morgenochtend trek ik voor een weekje in het huis van mijn nichtje.
Zoals een aantal van jullie weten is haar broer afgelopen november op 40-jarige leeftijd overleden. Mijn zus en zwager gingen jarenlang op wintersport met mijn (overleden) neef en zijn zoon. Deze keer gaat mijn nichtje mee, Zij heeft twee Maltesers (asielhonden). Het zijn schatjes, maar zijn het liefst in hun eigen vertrouwde omgeving. Vandaar dus, dat ik naar de hondjes ga i.p.v. zij naar mij. Uiteraard gaan mijn drie mannen met mij mee.
Het zal een uitdaging worden om vijf doggies tegelijkertijd uit te laten. Als het erg lastig is, doe ik het in twee sessies.
Wish me luck :) :)
Fijn dat je nichtje nu meegaat.
en lief van jou dat je gaat oppassen. Ben je ineens met zijn zessen :wave

Wishing you luck!! ligt er misschien ook aan of ze los kunnen ja of nee. :denken Maar toch hoor zijn er een boel :run :run :run :run :run
Afbeelding

Plaats reactie