Hoopers
Hoopers
Na het debacle vd de detectie gaan wij vanavond beginnen met hoopers. Ben benieuwd, tasje staat al weer klaar.
Het wordt een uitprobeersel deze eerste les, want ik moet met de regiotaxi, gaat dat op tijd lukken en hoe gaat se terugweg.
Het wordt een uitprobeersel deze eerste les, want ik moet met de regiotaxi, gaat dat op tijd lukken en hoe gaat se terugweg.
Re: Hoopers
leuk Ientje
vertel je ons hoe het is gegaan
mag met de regio taxi een hondje mee ?
van m`n zus weet ik dat je de tijd ruim van te voren moet plannen, minstens een kwartier
zet ´m op Diki
vertel je ons hoe het is gegaan
mag met de regio taxi een hondje mee ?
van m`n zus weet ik dat je de tijd ruim van te voren moet plannen, minstens een kwartier
zet ´m op Diki

O wat leuk!
Ik ben heel benieuwd. In ieder geval veel plezier vanavond.
Ik ben heel benieuwd. In ieder geval veel plezier vanavond.
-
Lise
Hoopers is toch op afstand sturen door poortjes etc.?
Veel plezier en succes.
Laat je weten hoe het gegaan is?
Veel plezier en succes.
Laat je weten hoe het gegaan is?
Klopt, op afstand sturen door poortje. Het is hier echter zo nat, dus voor vanavond afgezegd. Ben best teleurgesteld, helaas het is niet amders. Volgende week dan de 1e les.
En ja, klein hondje in tas mag mee met de regio, en minimaal 1 uur vooraf bestellen. Dan heb je nog kans dat je de hele regio door moet om nog andere mensen op te halen of weg te brengen. De taxi zelf mag een kwartier eerder maar ook later komenl
Leuk lijkt me dat. Kende het woord ook niet. Hier totaal onhaalbaar met onze Gizmo. Hopelijk snel beter weer. 
-
Lise
Petje af voor jou Ientje. Geen excuses om iets niet te doen, maar de mogelijkheden pakken de er zijn.
Je bent een topper.
Alle trainingen bij deze vereniging, niet de kvn, zijn uitgesteld ivm corona. Dus nee, nog geen les gehad.
Ja, vind het overigens goed dat kc zeist deze maatregel neemt, ze pakken dit goed op. Ik was anders zelf ook niet gegaan, openbaar vervoer en midden Nl is best al besmet.
Nog steeds niet, heb bericht gehad dat dit hele seizoen is gecanceld. Najaar weer. Safety first. Vind het niet erg. Ik moet toch met de regiotax, is toch extra risico. Ben ook risicogroep.