Op de fiets

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Yvonne

Op de fiets

Bericht door Yvonne » 26 jun 2020, 18:43

Vertelde ik vorige week trots dat Gizmo los kon lopen na 8 jaar. Vandaag heb ik haar in de mand op de fiets gedaan en ze bleef keurig zitten. Volgens mij vond ze het wel leuk overal naar toe kijken. Dit kon eerst ook echt niet, dan ging ze een Titanic act doen door op de rand van de mand te gaan staan of er uit willen springen als ze een vogel zag.
Soms lijkt ze wel bejaard maar ze is nog maar 8. Ben overigens wel blij hiermee, dat ze met de fiets mee kan.
Van de week mocht ze mee in ons zwembadje, wat heeft ze daar een hekel aan. Veilig op schoot dan maar.
Ps normaal gesproken heeft mijn dochter geen surfpak aan :gniffel, maar die had ze net gekocht omdat ze van de zomer op surfkamp gaat.
Afbeelding

Afbeelding

Corrie

Re: Op de fiets

Bericht door Corrie » 26 jun 2020, 18:58

toch fijn die veranderingen bij Gizmo, gezellig mee op de fiets :zonkiss
wilde Molly :love ook niet in het badje
leuk voor je dochter surfkamp, mijn oudste zoon heeft ook veel gesurft, wel al meer dan 35 jaar geleden r:zomerstetch
denk dat de planken en zo best wel veranderd zullen zijn
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 26 jun 2020, 19:04

Corrie schreef:
26 jun 2020, 18:58
toch fijn die veranderingen bij Gizmo, gezellig mee op de fiets :zonkiss
wilde Molly :love ook niet in het badje
leuk voor je dochter surfkamp, mijn oudste zoon heeft ook veel gesurft, wel al meer dan 35 jaar geleden r:zomerstetch
denk dat de planken en zo best wel veranderd zullen zijn
Nee, wij hebben geen waterhonden. Van de week lag haar speeltje op het gras, maar de sproeier stond aan, bij het eerste druppeltje dacht ze al, laat maar.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 26 jun 2020, 22:34

Nou wat heeft Gizmo toch? :-o Wel heel erg leuk ik heb nog hoop dat Karel ook zo zit dan op de fiets. Die zingt altijd de hele weg.
Lieve foto`s, nichtje van mij gaat ook op zomerkamp vinden ze helemaal geweldig.

:cool
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 27 jun 2020, 08:34

Wat fijn dat Gizmo nu ook mee op de fiets kan. Ik heb een mand met een draadkooi zodat Lotus er tijdens het fietsen niet vandoor kan gaan.

Plaats reactie