Balou blijft ondanks de hitte wel nieuwsgierig naar wat er bij de buren gebeurt.

Lotus is nog wel in het badje te lokken als ik er iets lekkers inleg, Balou absoluut niet die zet ik er in zodat zijn pootjes wel afkoelen.

Ik heb vannacht het grote raam achter open gelaten in de hoop dat het af zou koelen, wel kan iedereen naar binnen zo ook de buurtkatten, het is nu 26 gr in huis.Corrie schreef: ↑11 aug 2020, 15:35jaja wordt het nu ook wel zat die warmte![]()
het koelt ook helemaal niet af ´s avonds
´s morgens tegen 6 uur zet ik de boel tegen elkaar open, om half 9 aan de voorkant alles dicht
en om 13.30 alles dicht aan terraskant tot 21.30, dan alles weer open tot 23.30 uur
ik ben eigenlijk een vroeg slaper maar dat lukt me nu niet
geen airco of ventilator in huis´t gaat net zonder, Henk heeft geen last maar die zit alleen maar dat lukt mij niet
hondjes kunnen in de badkamer gaan liggen , daar is het ´t koelst maar doen het nieteetlust hebben ze genoeg
![]()
hoe gaat het met je schoondochter Marga, ´t schiet nu aardig op toch dat je kleindochter geboren gaat worden
die warmte voor haar ook moeilijk![]()
Ik maak mij vooral zorgen om Balou die hartfalen heeft, zaterdagavond ging het even iets minder (hij haalde snurkend adem) maar hierna heeft hij geen last meer gehad, dit weer is slecht voor hem. Maar je hebt wel gelijk, Nederlanders klagen graag over het weer maar deze hitte is ook echt on-Nederlands.Lise schreef: ↑11 aug 2020, 16:36Het is ook nooit goed hé. Nederlanders klagen graag over het weer, te koud, te warm, te nat, teveel wind etc.
Tuurlijk hebben wij het ook warm. Een tip: fles water in de vriezer doen en deze vervolgens voor de ventilator zetten. Deze blaast dan koude lucht. Ik ben van plan vannacht op het balkon te gaan slapen. Mijn stretcher zet ik vanavond klaar en als ik na een half uur in bed nog niet in slaap ben, verkas ik naar het balkon.