Dus nieuwe stofzuiger, nu 2 jaar geleden, omdat Philips het zo sneu vond voor ons, dat de oude, hoewel nog goed, weg moest, konden we in de webshop eentje uitzoeken met 40 % korting, service, super. Dus een mooie uitgezocht, 40 % korting dus een duurdere variant.
Er zitten twee filters in dat ding en die gaan een jaar mee, volgens het boekje, dus nu na 2 jaar wilde ik nieuwe filters kopen op de site vd Philips., want in het boekje staat, alleen originele gebruiken!
1 uur bezig geweest, geen filter te vinden en steeds het zelfde rondje, contact, vul productnummer in, wat wilt u hebben, filter, niet gevonden.
Dus ik dacht mailtje sturen, geen mailadres,
ik dacht bellen bandje, we zijn er vanaf 8 uur, wat nou het was over 9.
Chat, een computer, tweede vraag, bestelnummer, heb ik niet, bestel nummer, heb ik niet, bestelnummer, barst dan,
volgende vraag, geef uw mening over onze site, Grrrr
inmiddels, witheet, dat mijn laptop nog leeft is niet door mij hij heeft gevlogen, ik word zo boos dan.
Weer gebeld, hoera contact, buitenlandse mijnheer, amper te verstaan, maar uiteindelijk begreep ik, filters niet meer te bestellen. Dus, stofzuiger twee jaar oud en geen filters meer te bestellen? Oh ja, kijken, alternatief, deze en deze, maar die is er niet meer. En die duurt een week of drie,
Ik zei, mijnheer, dank u wel, dit schiet niet op, stoom kwam inmiddels uit mijn oren, het was half 10, en 1,5 uur bezig met het bestellen van twee filters. :cry:
Ben naar stofzuigerzak.nl gegaan, waar ik voor de vorige stofzuiger ook de filters en zakken kocht, , filters te koop eigen , merk 4 euro, origineel 9,50, eigen merk gekocht, 4 stuks, vervang wel wat vaker, en de uitblaasfilter te koop ook, eigen merk 9,50 de originele 23 euro.. Van beiden waren dus ook de originele Philips filters te koop. Prijsverschil, meer dan 6o % goedkoper. Hier word je toch weer gelukkig van. Binnen 10 minuten bestelling gedaan, spullen zijn er dinsdag,
En ik, ben bek af, dit kost mij zoveel energie,. Ben maar rondje gaan lopen met Diki