Even stoom afblazen, filters voor de stofzuiger besteld.

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Ientje

Even stoom afblazen, filters voor de stofzuiger besteld.

Bericht door Ientje » 23 jan 2021, 10:42

Tjonge tjonge, avontuur stofzuiger filters. We hebben 30 jaar een stofzuiger gehad,Philips, super ding, uiteindelijk moest hij weg want de filters en zakken waren niet meer te koop.

Dus nieuwe stofzuiger, nu 2 jaar geleden, omdat Philips het zo sneu vond voor ons, dat de oude, hoewel nog goed, weg moest, konden we in de webshop eentje uitzoeken met 40 % korting, service, super. Dus een mooie uitgezocht, 40 % korting dus een duurdere variant.

Er zitten twee filters in dat ding en die gaan een jaar mee, volgens het boekje, dus nu na 2 jaar wilde ik nieuwe filters kopen op de site vd Philips., want in het boekje staat, alleen originele gebruiken!

1 uur bezig geweest, geen filter te vinden en steeds het zelfde rondje, contact, vul productnummer in, wat wilt u hebben, filter, niet gevonden.

Dus ik dacht mailtje sturen, geen mailadres,
ik dacht bellen bandje, we zijn er vanaf 8 uur, wat nou het was over 9.
Chat, een computer, tweede vraag, bestelnummer, heb ik niet, bestel nummer, heb ik niet, bestelnummer, barst dan,
volgende vraag, geef uw mening over onze site, Grrrr

inmiddels, witheet, dat mijn laptop nog leeft is niet door mij hij heeft gevlogen, ik word zo boos dan.
Weer gebeld, hoera contact, buitenlandse mijnheer, amper te verstaan, maar uiteindelijk begreep ik, filters niet meer te bestellen. Dus, stofzuiger twee jaar oud en geen filters meer te bestellen? Oh ja, kijken, alternatief, deze en deze, maar die is er niet meer. En die duurt een week of drie, :surprised

Ik zei, mijnheer, dank u wel, dit schiet niet op, stoom kwam inmiddels uit mijn oren, het was half 10, en 1,5 uur bezig met het bestellen van twee filters. :cry:

Ben naar stofzuigerzak.nl gegaan, waar ik voor de vorige stofzuiger ook de filters en zakken kocht, , filters te koop eigen , merk 4 euro, origineel 9,50, eigen merk gekocht, 4 stuks, vervang wel wat vaker, en de uitblaasfilter te koop ook, eigen merk 9,50 de originele 23 euro.. Van beiden waren dus ook de originele Philips filters te koop. Prijsverschil, meer dan 6o % goedkoper. Hier word je toch weer gelukkig van. Binnen 10 minuten bestelling gedaan, spullen zijn er dinsdag, :goedzo

En ik, ben bek af, dit kost mij zoveel energie,. Ben maar rondje gaan lopen met Diki :lopen om af te koelen, want het is hier koud en ach Diki moest toch nog poepen want dat was ze vanmorgen vroeg vergeten. Ik was ook zo vroeg op, en had bedacht, nu even de filters bestellen.

Corrie

Re: Even stoom afblazen, filters voor de stofzuiger besteld.

Bericht door Corrie » 23 jan 2021, 15:18

intussen afgekoeld en tot rust gekomen Ientje :ffedenken
wat een verhaal zeg, sorry heb wel zitten lachen hoor :giller maar kan me voorstellen dat je dan witheet wordt
:wow goed zeg 30 jaar met dezelfde stofzuiger, denk dat ik in die tijd wel 4 of 5 versleten heb
succes met de nieuwe filters :egyptian en dat je met deze stofzuiger ook 30 jaar je huis stofvrij kan houden
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 23 jan 2021, 16:26

D3 vorige stofzuiger was een testmodel, stond aan de onderkant, die is nooit in productie genomen, zei de Philips, had de wi Mel niet mogen verkopen. De beste worden dus niet geproduceerd.
Jazeker, weer kalm geworden, maar de hele dag niets gedaan.
Extra filters besteld, kan ik paar jaar vooruit,

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 23 jan 2021, 17:04

Om die onzin niet te hebben, hebben wij een dyson.
Mss iets duurder in aanschaf, maar zonder filterzakken en na 8 jaar nog altijd dezelfde zugkracht als toen ie nieuw was.
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 25 jan 2021, 13:39

Wat een verhaal Ientje
Heeft ook een dyson dus geen last van die filters
Afbeelding

Plaats reactie