Zit je rustig op de bank en ineens een hele harde klap. Meteen dacht ik...o nee...
Helaas wel...een ongeluk bij ons huis. Twee auto's waarvan er èèn tegen een betonnen paaltje en boom kwam en op zijn kant ik de greppel eindigde.
Met lood in mijn schoenen er snel heen om te kijken of ik kon helpen. Gelukkig waren er al wat buren en werd 112 al gebeld.
Gelukkig viel het uiteindelijk mee en was er maar èèn licht gewonde. Maar pfff moet er nog van bijkomen.
http://www.kilroynews.net/latestnews.htm
Pffff wat een avond.
-
Lise
Re: Pffff wat een avond.
Heftig zeg.Jolanda schreef: ↑07 sep 2020, 22:51Zit je rustig op de bank en ineens een hele harde klap. Meteen dacht ik...o nee...
Helaas wel...een ongeluk bij ons huis. Twee auto's waarvan er èèn tegen een betonnen paaltje en boom kwam en op zijn kant ik de greppel eindigde.
Met lood in mijn schoenen er snel heen om te kijken of ik kon helpen. Gelukkig waren er al wat buren en werd 112 al gebeld.
Gelukkig viel het uiteindelijk mee en was er maar èèn licht gewonde. Maar pfff moet er nog van bijkomen.
http://www.kilroynews.net/latestnews.htm
Als je de foto's bekijkt is het een wonder dat het redelijk goed is afgelopen.
Ja echt wel. Ze had alleen last van haar arm.
Toen ik er heen liep was ik echt ff bang voor wat ik zou aantreffen.
Toen ik er heen liep was ik echt ff bang voor wat ik zou aantreffen.
Geloof graag dat dit schrikken is, wel top dat je bent gaan kijken om te help 

dat zal zeker een behoorlijke klap gegeven hebben zeg
gelukkig meerdere omwonende ter plaatse en voor hulp gebeld en geen ernstige gewonden
die beelden blijven je vast lang bij
gebeuren zeker vaker ongelukken , las dat ze er nu spiegels willen plaatsen
gelukkig meerdere omwonende ter plaatse en voor hulp gebeld en geen ernstige gewonden
die beelden blijven je vast lang bij
gebeuren zeker vaker ongelukken , las dat ze er nu spiegels willen plaatsen

Ja en gelukkig de overbuurman die bij de technische recherche werkt want de boer van schuin tegenover wilde meteen de auto van de weg duwen voor het verkeer en ik had al gezegd dat dat niet mocht...maar ja wie ben ik. Dus toen heeft de overbuurman het nog eens duidelijk gezegd en meteen foto's gemaakt.
Wij wonen hier nu 8 jaar en ik vind het een wonder dat het zo lang geduurd heeft want is levensgevaarlijk hier. Je mag hier ook maar 60 maar ze rijden hier als idioten. Zelfs de vrachtwagens, melkwagens en tractoren!
Ben benieuwd of die spiegels er ook echt komen. Er wordt al jaren gevraagd iets te doen, maar helaas...
Ik ben er automatisch meteen heen gegaan. Je weet niet wat en hoe veel mensen en of er voldoende hulp is. De buurvrouw en twee buurmannen waren er en ik. De politie was er na 6 minuten al en de rest volgde als snel. Er stonden toen meerdere brandweerwagens, politiewagens en een ambulance. Ben zo blij dat het zo afgelopen is en niks erg.
Leuk was wel dat er ineens een politie audi het erf op reed en vroeg of hij even hier mocht parkeren en dat was Niels van wegmisbruikers. Nou dames....die is in het echt nog leuker dan op tv
Wij wonen hier nu 8 jaar en ik vind het een wonder dat het zo lang geduurd heeft want is levensgevaarlijk hier. Je mag hier ook maar 60 maar ze rijden hier als idioten. Zelfs de vrachtwagens, melkwagens en tractoren!
Ben benieuwd of die spiegels er ook echt komen. Er wordt al jaren gevraagd iets te doen, maar helaas...
Ik ben er automatisch meteen heen gegaan. Je weet niet wat en hoe veel mensen en of er voldoende hulp is. De buurvrouw en twee buurmannen waren er en ik. De politie was er na 6 minuten al en de rest volgde als snel. Er stonden toen meerdere brandweerwagens, politiewagens en een ambulance. Ben zo blij dat het zo afgelopen is en niks erg.
Leuk was wel dat er ineens een politie audi het erf op reed en vroeg of hij even hier mocht parkeren en dat was Niels van wegmisbruikers. Nou dames....die is in het echt nog leuker dan op tv
Oei ziet er heftig uit.
Leuk, ja Niels, kijken we hier ook graag naar. Wegmisbruikers.
Leuk, ja Niels, kijken we hier ook graag naar. Wegmisbruikers.