kreeg net een appje van m´n schoondochter, was gisteren voor controle geweest en uitslag scan niet goed :cry:
vlekjes op longvlies en middenrif
dinsdag moet ze voor petscan om te kijken of er niet meer uitzaaiingen zijn
heb even zitten vloeken(sorry) en janken
vorig jaar om deze tijd kreeg ze zware chemo´s en met de jaarwisseling lag ze in het ziekenhuis na operatie
zo triest allemaal en we kunnen niets anders dan afwachten en hopen dat ze hier ook weer goed doorkomt
schoondochter heeft eindelijk bericht over behandelplan
operatie en daarna bestraling, ze is blij dat ze niet aan de chemo hoeft
eerst nog gesprek met chirurg in het A van Leeuwenhoek ziekenhuis en afwachten wanneer ze aan de beurt is
een vriendin heeft darmkanker en heeft besloten dat ze zich niet laat behandelen
ik had dit wel verwacht omdat ze zo wie zo geen zin meer heeft om te leven
haar man is vorig jaar overleden, geen hondjes en kat meer, vind het moeilijk maar het is haar beslissing en haar dochter steunt haar daarin
ik probeer het zoveel mogelijk van me af te zetten maar wat een ... jaar is het :cry:
goed nieuws, schoondochter is net thuisgekomen
alles hebben ze operatief kunnen verwijderen en geen verdere behandeling nodig
dus uitrusten, slaap inhalen en daarna rustig beetje bij beetje weer wat gaan doen
wilde online bloemen laten bezorgen maar dat kan pas weer volgende week
kleindochter appje gestuurd, die gaat naar de plaatselijke bloemenwinkel met standje voor de winkel en hopelijk is daar nog iets leuks te koop
ze gaat daarna naar haar moeder en neemt het dan mee
met volle moed naar het volgende jaar en hopelijk blijft het minstens de komende 10 jaar weg