Dit moet er allemaal af , ook gelijk lekker wassen en tandjes poetsen want er zit weer heel wat aanslag op!
Anaalklier weer legen is ook wel weer nodig .

ahhh Kooiker honden zijn ook zo mooiNoa en Lindi schreef: ↑08 sep 2020, 19:06Ja hè en die stank blijft ook nog zo lang in je neus hangen .ik ben blij dat de trimster het doet.
Bij mijn vorige honden (ik heb 3 kooikerhondjes gehad) en bij de één deed ik het ook zelf

Normaal gesproken hoeven cavaliertjes niet getrimd te worden , maar nadat ze geholpen zij is hun vacht zo veranderd , en die voetjes dat " fluffy"vind ik juist niet mooi
Noa en Lindi zijn van verschillende fokkers , en ik weet niet of ik hier zomaar hun namen mag vermelden :Corrie schreef: ↑08 sep 2020, 19:18ahhh Kooiker honden zijn ook zo mooiNoa en Lindi schreef: ↑08 sep 2020, 19:06Ja hè en die stank blijft ook nog zo lang in je neus hangen .ik ben blij dat de trimster het doet.
Bij mijn vorige honden (ik heb 3 kooikerhondjes gehad) en bij de één deed ik het ook zelf![]()
voordat we de Cavaliertjes gezien hadden hadden we onder andere ook Kooikers in gedachten
mag ik vragen wie de fokker is van Noa en Lindi ?
ben benieuwd of ik ze kenNoa en Lindi schreef: ↑10 sep 2020, 16:27Noa en Lindi zijn van verschillende fokkers , en ik weet niet of ik hier zomaar hun namen mag vermelden :Corrie schreef: ↑08 sep 2020, 19:18ahhh Kooiker honden zijn ook zo mooiNoa en Lindi schreef: ↑08 sep 2020, 19:06Ja hè en die stank blijft ook nog zo lang in je neus hangen .ik ben blij dat de trimster het doet.
Bij mijn vorige honden (ik heb 3 kooikerhondjes gehad) en bij de één deed ik het ook zelf![]()
voordat we de Cavaliertjes gezien hadden hadden we onder andere ook Kooikers in gedachten
mag ik vragen wie de fokker is van Noa en Lindi ?![]()

Corrie heeft zelf Cavaliers gefokt vroeger r:zomerstetchNoa en Lindi schreef: ↑10 sep 2020, 16:27Noa en Lindi zijn van verschillende fokkers , en ik weet niet of ik hier zomaar hun namen mag vermelden :Corrie schreef: ↑08 sep 2020, 19:18ahhh Kooiker honden zijn ook zo mooiNoa en Lindi schreef: ↑08 sep 2020, 19:06Ja hè en die stank blijft ook nog zo lang in je neus hangen .ik ben blij dat de trimster het doet.
mag ik vragen wie de fokker is van Noa en Lindi ?![]()

De Fokker van Noa is " van kijero" en van Lindi " the Special Cracks.maar volgens mij fokken ze nu met een ander ras..Corrie schreef: ↑08 sep 2020, 19:18ahhh Kooiker honden zijn ook zo mooiNoa en Lindi schreef: ↑08 sep 2020, 19:06Ja hè en die stank blijft ook nog zo lang in je neus hangen .ik ben blij dat de trimster het doet.
mag ik vragen wie de fokker is van Noa en Lindi ?