gister dus ook, phone mee want ik verwachtte video chat van vriendin
de dames zijn natuurlijk altijd bij me in de buurt en doen dan een tukkie. Luna bij me op bed en Kissy op d´r kussen
gisteren hadden ze andere plannen ,met dit als resultaat

Ik kijk niet anders, 2 jaar nu. Hoef geen andere meer te zien, die halen dat niveau toch niet.
Welke serie is echt goed en staat op Netflix dan?

Op Netflix One Spring Night heb ik 2 keer gezien, over een verloofde vrouw, die verliefd wordt op een alleenstaande apotheker met een zoontje. Relatie liggen daar iets traditioneler dan hierJo-Anne schreef: ↑22 okt 2020, 15:28Welke serie is echt goed en staat op Netflix dan?
Zo ontzettend leuk joh, die taal leren. Is ook goed om dan veel die taal ook te horen natuurlijk![]()
Jammer,
Okay ik ben One spring night aan het kijken hoorYvonne schreef: ↑22 okt 2020, 17:22Op Netflix One Spring Night heb ik 2 keer gezien, over een verloofde vrouw, die verliefd wordt op een alleenstaande apotheker met een zoontje. Relatie liggen daar iets traditioneler dan hier![]()
En It’s okay not to be Okay, Gaat over een kinderboeken schrijfster, ze is echt knap en stoer en lichtelijk apart, ze wordt verliefd op een verpleger die in een inrichting werkt. Hij heeft een autistische broer. Veel diepgang en ook wel humor.
Oh en zo kan ik nog heel lang doorgaan.

Ben wel echt benieuwd wat je ervan vindt?Jo-Anne schreef: ↑29 okt 2020, 14:47Okay ik ben One spring night aan het kijken hoorYvonne schreef: ↑22 okt 2020, 17:22Op Netflix One Spring Night heb ik 2 keer gezien, over een verloofde vrouw, die verliefd wordt op een alleenstaande apotheker met een zoontje. Relatie liggen daar iets traditioneler dan hier![]()
En It’s okay not to be Okay, Gaat over een kinderboeken schrijfster, ze is echt knap en stoer en lichtelijk apart, ze wordt verliefd op een verpleger die in een inrichting werkt. Hij heeft een autistische broer. Veel diepgang en ook wel humor.
Oh en zo kan ik nog heel lang doorgaan.![]()
thx Yvonne. Ik dacht als jij de serie al twee keer hebt gezien, ga ik toch eens kijken. It’s okay not to be Okay heb ik ook opgezocht.
![]()