nog meer baasjes met honden vroeg op pad geweest ?

soms piepte het

ergens een feestje (geweest)

Dat is sinds de corona hier ook veel erger geworden, loslopende grote honden. Kan best begrijpen dat Lotus dan niet gaat wandelen. Wat doe je dan? ik bedoel hoe doet ze haar behoefte dan, loopje een straatje met haar?

Èèn van jou hondjes is toch weleens aangevallen?Lise schreef: ↑01 nov 2020, 15:04Wat ben ik blij dat mijn doggies niet bang zijn voor loslopende grote honden. Ik heb ze van pup af aan mee naar het losloopgebied genomen. Nu heb ik er profijt van. Regelmatig krijg ik complimenten van baasjes van grote honden dat mijn kleintjes daar zo goed mee omgaan.

L & K kwamen in Spanje weinig honden tegen, het was best wel wennen hier dusLise schreef: ↑01 nov 2020, 15:04Wat ben ik blij dat mijn doggies niet bang zijn voor loslopende grote honden. Ik heb ze van pup af aan mee naar het losloopgebied genomen. Nu heb ik er profijt van. Regelmatig krijg ik complimenten van baasjes van grote honden dat mijn kleintjes daar zo goed mee omgaan.

Niet één maar twee hondjes (Twister en Pepper zijn door dezelfde Bullmastiff aangevallen. Deze Bull is de schrik van het park en kan reuen niet verdragen. Gelukkig viel de schade bij zowel Twister als Pepper mee. Ik stond er met mijn neus bovenop en kon meteen ingrijpen. Tuurlijk ben ik uit mijn stekker gegaan tegen de baas van de Bull. Deze hond is echt de schrik in de buurt, maar niemand doet aangifte. Deze Bull heeft zelfs een (oud) klein hondje de dood in gedreven.Jo-Anne schreef: ↑01 nov 2020, 15:09Èèn van jou hondjes is toch weleens aangevallen?Lise schreef: ↑01 nov 2020, 15:04Wat ben ik blij dat mijn doggies niet bang zijn voor loslopende grote honden. Ik heb ze van pup af aan mee naar het losloopgebied genomen. Nu heb ik er profijt van. Regelmatig krijg ik complimenten van baasjes van grote honden dat mijn kleintjes daar zo goed mee omgaan.![]()
Tegenover mijn huis is een klein bos daar ga ik dan met de honden heen, de lange wandeling doen we buiten het dorp langs het maar en weilanden en daar mogen de honden los.