Konijntjes kijken

Dat ruikt lekker

Ze vonden het niet zo interessant

Een reuze reuze Kerstman

Hier bij de bloemenwinkel dragen ze ook van die doorzichtige kappen , voor hun ideaal,ze hadden er ook een paar voor de verkoop maar vind ze voor mezelf te groot om als je uit de winkel bent op te bergenYvonne schreef: ↑11 nov 2020, 16:33Leuke foto’s, gezellig met de hondjes erbij.
Mijn man heeft voor in de winkel van die doorzichtige, die staan wat van de gezicht af. Meteen een aan mijn moeder gegeven, die klaagde dat ze het benauwd had met een mondkapje.
Een stuk beter zei ze. Ik ben toch niet overtuigd van het nut van zo’n mondkapje.

Klopt zijn van die grote faceshields. Je hebt ze ook kleiner, las alleen dat vanaf december als het verplicht is die niet meer mogen. Ja de logica ontgaat me telkens, maar goedCorrie schreef: ↑12 nov 2020, 10:14Hier bij de bloemenwinkel dragen ze ook van die doorzichtige kappen , voor hun ideaal,ze hadden er ook een paar voor de verkoop maar vind ze voor mezelf te groot om als je uit de winkel bent op te bergenYvonne schreef: ↑11 nov 2020, 16:33Leuke foto’s, gezellig met de hondjes erbij.
Mijn man heeft voor in de winkel van die doorzichtige, die staan wat van de gezicht af. Meteen een aan mijn moeder gegeven, die klaagde dat ze het benauwd had met een mondkapje.
Een stuk beter zei ze. Ik ben toch niet overtuigd van het nut van zo’n mondkapje.![]()
Ik heb het ook benauwd met zo`n mondkapje, en mensen zitten volgens mij veel meer aan hun gezicht zo.Yvonne schreef: ↑11 nov 2020, 16:33Leuke foto’s, gezellig met de hondjes erbij.
Een stuk beter zei ze. Ik ben toch niet overtuigd van het nut van zo’n mondkapje.

Ja, sinds het dringende advies, omdat ik wist dat het in december verplicht wordt en om het winkelpersoneel. Ik geloof er niet in, dus doe het puur voor een ander.Jo-Anne schreef: ↑13 nov 2020, 09:36Ik heb het ook benauwd met zo`n mondkapje, en mensen zitten volgens mij veel meer aan hun gezicht zo.Yvonne schreef: ↑11 nov 2020, 16:33Leuke foto’s, gezellig met de hondjes erbij.
Draag jij ook eentje naar de supermarkt Yvonne![]()