bbbrrr wat

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Corrie

bbbrrr wat

Bericht door Corrie » 27 dec 2020, 09:58

Afbeelding

goedemorgen, geen idee hoe het bij jullie is maar hier bar en boos :umbrella :umbrella
we hadden moeite om overeind te blijven tijdens de vroege :lopen :run en een regen( soms leek het wel hagel) zo koud op onze bolletjes
weer thuis was ik eerst persoonlijke bediende van het tweetal :dogpet afdrogen en daarna de badjasjes aan gedaan
daarna de butler om de dames van eten te voorzien :woefwoef
dacht eerst nog zal ik maar weer m´n bed opzoeken maar dat is niet echt m´n ding
de dames hadden hun plekje wel weer gevonden

Afbeelding

Afbeelding

intussen is de baas ook uit bed dus ff de was van het rek halen en dan

Afbeelding

verder wordt het een rustig dagje
fijne zondag allemaal
:zwaai :zwaai
Afbeelding

Lise

Re: bbbrrr wat

Bericht door Lise » 27 dec 2020, 10:46

Hier is het ook mega slecht weer. Keiharde wind en regen.
Ik heb het vanochtend bij een rondje park gehouden en ben de polder maar niet ingegaan.
Voor Max heb ik een warme jas aangeschaft. Mijn senior heeft het echt koud als hij zonder jas loopt, dus bij een temperatuur onder de 10 graden, krijgt Max zijn jas aan.

Gisterenavond een gezellige avond gehad bij mijn zus en zwager. We hebben gegourmet. Mijn nichtje had Tiramisu gemaakt, Was om je vingers bij af te likken.
Vandaag de hondjes in bad doen, want ze stinken naar de gourmet :gniffel

Truus

Bericht door Truus » 27 dec 2020, 13:18

Ook hier slecht weer hoop wind maar het was even droog met uitlaten met Luca
Wij ook gegourmet gisteren was een beetje dubbel zonder me zwager na 61 jaar zonder hem voor me zus
Maar goed we zijn er doorheen gekomen.
De meisje :love hun badjasje aan heerlijk voor ze
Warm jasje voor Max :love
Het is hier rustdag vandaag ga na het Darten kijken
Mooie zondag verder
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 27 dec 2020, 14:32

Wat een rotweer hier nog steeds bar en boos. Ben er toch even uitgegaan maar is niks aan hoor :lopen

L & K hebben het weer goed :wow lieve foto`s van ze :love
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 27 dec 2020, 14:36

Lise schreef: ↑
27 dec 2020, 10:46
Voor Max heb ik een warme jas aangeschaft. Mijn senior heeft het echt koud als hij zonder jas loopt, dus bij een temperatuur onder de 10 graden, krijgt Max zijn jas aan.
Karel gaat eerdaags korter en deze jas is eigenlijk alleen maar voor de regen en is al heel oud zit niet meer zo goed. Ik zoek dus een warme jas.

Welke heb jij en heeft Max hem gepast van te voren?

Afbeelding
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 27 dec 2020, 15:38

Ohhh Corrie, hier ook slecht weer. Hoe is het mogelijk he?
Vanmorgen vroeg, kort rondje, kleddernat thuis. Om 11 uur, volgens buienradar zou het minder nat zijn, dus toen aan de wandel, het stortregende, maar goed. Op het schoolplein, zoek spelletjes gedaan en Diki vond het maar wat leuk, daarna 1,5 parkje, gelopen, geen hond gezien op 1 hardloper na, hoe verzin je het. Ruim een half uur weggeweest, ze was zwart.
Net nog een plas rondje, ik geef het op voor vandaag.
Het lijkt of de wind dwars door het raam komt, ik heb het koud en heb een hete douche genomen. Heerlijk opgewarmd zit ik nu weer voor het raam.
En Diki, haar interesseert de regen totaal niet, ze ziet er nu uit als een te warm gewassen, langharig vetbed. Maar ze is niet tot op haar vel nat geweest, vind ik fijn voor haar.

Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 27 dec 2020, 17:46

Jo-Anne schreef: ↑
27 dec 2020, 14:36
Karel gaat eerdaags korter en deze jas is eigenlijk alleen maar voor de regen en is al heel oud zit niet meer zo goed. Ik zoek dus een warme jas.

Afbeelding
Max heeft een Flamingo hondenjas, gekocht bij de Jumper.
Max is niet mee geweest om te passen. Hij had/heeft een luchtweginfectie en voelde zich niet zo lekker. Nu aan de antibiotica en het gaat beter.
Pepper heeft als pasmodel gefungeerd. Hij is iets kleiner dan Max, dus de jas was bij hem te groot en past precies bij Max.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 29 dec 2020, 09:50

27 dec 2020, 17:46
27 dec 2020, 14:36

Max heeft een Flamingo hondenjas, gekocht bij de Jumper.
Max is niet mee geweest om te passen. Hij had/heeft een luchtweginfectie en voelde zich niet zo lekker. Nu aan de antibiotica en het gaat beter.
Pepper heeft als pasmodel gefungeerd. Hij is iets kleiner dan Max, dus de jas was bij hem te groot en past precies bij Max.
De Jumper is gesloten zitten ook niet online. Is het zo`n jas met 4 pootjes openingen? is dat niet een vreselijk gewurm om hem aan te krijgen?? die hij nu heeft zit met klittenband dat is niks floept steeds open....
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 29 dec 2020, 13:43

De nieuwe jas van Max is ook met klittenband.
Het klopt wat je schrijft Max zijn oude jas met klittenband floepte ook steeds open, vandaar de nieuwe jas.
BTW de Jumper hier is gewoon open. Dierenwinkels mogen dit ook. Misschien denken ze daar in het hoge noorden anders over :ffedenken .

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 30 dec 2020, 11:33

29 dec 2020, 13:43
Het klopt wat je schrijft Max zijn oude jas met klittenband floepte ook steeds open, vandaar de nieuwe jas.
BTW de Jumper hier is gewoon open. Dierenwinkels mogen dit ook. Misschien denken ze daar in het hoge noorden anders over :ffedenken .
Nou dan moeten we naar Dordrecht :partydance hier alleen open om af te halen niet om te winkelen.

Hoe gaat het met Max weer helemaal in orde nu geen nare infectie meer?
Als je tijd hebt wil je misschien een foto delen van de jas? :woefwoef
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 01 jan 2021, 15:59

30 dec 2020, 11:33
29 dec 2020, 13:43
Nou dan moeten we naar Dordrecht :partydance hier alleen open om af te halen niet om te winkelen.

Hoe gaat het met Max weer helemaal in orde nu geen nare infectie meer?
Als je tijd hebt wil je misschien een foto delen van de jas? :woefwoef
Nou jammer van de foto :cry: Als ik zo`n jas zie kan ik hem misschien namaken, maar ik kijk wel op internetje :cool:
Hoop dat alles goed is met Max :dogpet

Jumper zit hier in een doehetzelfzaak misschien heeft het daar mee te maken.
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 03 jan 2021, 21:59

Hier zijn de foto's. Het heeft even geduurd, maar was met andere dingen bezig en het foto's maken is er bij ingeschoten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 04 jan 2021, 22:55

Dat geeft niks dat het ffe duurde, er zijn nog meer dingen in het leven :dogpet Maar wat een mooie jas zeg Max!
Gewatteerd dus lekker warm. Karel bibbert tegenwoordig met kou. Ik ga proberen de jas te maken. Dank voor de uitgebreide foto`s. :blommetje
Afbeelding

Plaats reactie