Ja, de kogel is door de kerk. Op 25 en 26 februari wordt de nieuwe keuken geplaatst. Ik heb dan vakantie en breng Twister en Pepper naar mijn zus.
Max blijft bij mij. Hij is rustig en zal de keukenmannen niet in de weg lopen.
Ik ga terwijl er druk gewerkt wordt zelf aan de slag in mijn slaapkamer. Ben nu bezig met verven en wil 25 en 26 februari de slaapkamer gaan behangen.
Nieuwe keuken
Re: Nieuwe keuken
fijn Lise een nieuwe keuken
mocht je zelf uitkiezen
goed bezig, verven en behangen
zal er straks tip top uitzien in je flat
goed bezig, verven en behangen

Dat is wel handig om zelf dan ook te gaan klussen als die mannen met de nieuwe keuken aan de gang zijn!
Leuk alles weer nieuw
Ben je een keukenprinses
?
Leuk alles weer nieuw

-
Lise
Nee, ik ben absoluut geen keukenprinses. Ik ben van snel en makkelijk, maar wel zoveel mogelijk vers, dus niet uit pakjes en potjes.
-
Lise
Helaas, valt er niets te kiezen. Het wordt een standaard witte keuken met een zwart blad. Ik vind dat prima, hoewel compleet zwarte keukens nu trendy is.
Zwart is dan wel de trend, maar ik doe hier niet aan mij. Heb ook witte duo rolgordijnen besteld. Moet nog even geduld hebben voordat ze geleverd worden. Ze worden op maat gemaakt.
In ieder geval ben ik in deze Corona tijd lekker bezig met mijn flat opleuken. Maakt mijn koppie ook leeg.
Ik hoop eind maart binnen klaar te zijn en kan dan weer aan de slag op mijn balkon.
Fijn een nieuwe keuken Lise
Je ben goed bezig jij zal je vervelen in deze tijd
Wilde dat het al maart was kon dan de tuin moet zoveel gedaan worden
Schuren weg afdak weg is los gegaan door de storm
Je ben goed bezig jij zal je vervelen in deze tijd
Wilde dat het al maart was kon dan de tuin moet zoveel gedaan worden
Schuren weg afdak weg is los gegaan door de storm