Zomaar wat geclep

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Yvonne

Zomaar wat geclep

Bericht door Yvonne » 21 jan 2021, 09:50

Net terug van de wandeling, was kort, straks maar wat langer. Zag op een afstandje Timmie de scotse collie uit hun poort komen ben meteen omgedraaid, moet niks van die hond hebben. Had ook geen zin om er weer voorbij te worstelen, Molly kan hard trekken en Gizmo was los en die luistert met vlagen ook niet zo goed.
Wel hard gewaaid het vogelhuisje was naar beneden gewaaid, dat vonden de dames wel interessant er vloog best een mooie vogel uit. Zielig. Dan zijn het net 2 jachthonden :surprised
Volgende week mag Gizmo naar de trimster, ben er echt blij mee, niet alleen de vacht, maar de nagels ook.

Jo-Anne
Site Admin

Re: Zomaar wat geclep

Bericht door Jo-Anne » 21 jan 2021, 12:12

Jeetje wat een weer allemaal afgewaaide takken :surprised Was wel rustig daardoor misschien. Ik haat het als ik honden tegenkom waar ik niks van moet weten. De baasjes willen ook altijd iets anders voor die honden als ik :ffedenken hou gewoon vast die beestjes en loop lekker langs elkaar heen.

Kwam mijn overbuurvrouw tegen die zei dat Kareltje zo oud geworden was :cry:

Schandalig hoor hihihi Gizmo en Molly :run arme vogel, is hier ook altijd achter de vogels aan. Laatst zat er een ijsvogeltje nadat Karel gedag had gezegd was hij weer weg hoor.

Komt de trimster Gizmo halen voor de trimbeurt?
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 21 jan 2021, 12:22

Yvonne schreef:
21 jan 2021, 09:50
Net terug van de wandeling, was kort, straks maar wat langer.
Wel voor 8 uur hè? :gniffel

Afbeelding
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 21 jan 2021, 12:33

nou zeg wat een woei, alles staat hier nog gelukkig en verder geen omgewaaide bomen of afgebroken takken gezien
jachthonden :gniffel ze weten nog steeds niet dat vogels fijn de lucht in kunnen :egyptian
ik wilde vanmorgen rondje wielerpark doen :dogwalk :run staat er een bord, watergangen gebaggerd, honden aan de lijn
nou dan gaan we er maar omheen, zijn we op het punt dat we linksaf moeten staat daar ook zo´n bord, zijn maar gewoon doorgelopen,
ingang zijkant genomen met de gedachte in deze sloten gaan ze niet evt. alleen op de plek waar we er weer uitgaan en daar heb ik ze met wat lekkers voorbij gelokt :dance
verder niemand met hond gezien daar, misschien stond het daar gisteren al aangegeven :ffedenken
de boodschappen ook weer binnen en nu maar lunchen, gekookt eitje, de hondjes vinden dat heerlijk
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 21 jan 2021, 12:39

Jo-Anne schreef:
21 jan 2021, 12:22
Yvonne schreef:
21 jan 2021, 09:50
Net terug van de wandeling, was kort, straks maar wat langer.
Wel voor 8 uur hè? :gniffel

Afbeelding
:giller :giller die is leuk, heb er ook al verschillende voorbij zien komen
ben benieuwd welke tijd het gaat worden, ze zijn er nog niet over uit
ik zie er trouwens het nut niet van in, hooguit geen samen komen groepen jongeren en juist die weten altijd wel een plek te vinden
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 21 jan 2021, 12:50

Jo-Anne schreef:
21 jan 2021, 12:12
Jeetje wat een weer allemaal afgewaaide takken :surprised Was wel rustig daardoor misschien. Ik haat het als ik honden tegenkom waar ik niks van moet weten. De baasjes willen ook altijd iets anders voor die honden als ik :ffedenken hou gewoon vast die beestjes en loop lekker langs elkaar heen.

Schandalig hoor hihihi Gizmo en Molly :run arme vogel, is hier ook altijd achter de vogels aan. Laatst zat er een ijsvogeltje nadat Karel gedag had gezegd was hij weer weg hoor.

Ja, Gizmo moet zonder mij en met mij trilt ze al als een rietje, tis niet anders, ingegroeide nagels is ook niets.
Hoe oud is Kareltje?

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 21 jan 2021, 15:36

Yvonne schreef:
21 jan 2021, 12:50
Jo-Anne schreef:

Ja, Gizmo moet zonder mij en met mij trilt ze al als een rietje, tis niet anders, ingegroeide nagels is ook niets.
Hoe oud is Kareltje?
Rot is dat hè dat ze zo trilt dan. Dat is hier ook. Misschien wel de juiste houding die jij hebt, tis niet anders hier ook alweer langere nagels. Moet hem misschien ook maar meegeven dan.

Kareltje wordt in Juni 12 jaar Yvonne. Kweenie, deed me meer als dat ik dacht dat ze dat zei :cry:

Hoe gaat het nou met jou dochters in deze tijd? Er wordt heeeel veel over gesproken overal, over de jongeren dat het niet zo goed gaat....
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 21 jan 2021, 18:04

Hoorde al een student op tv. Feestjes gaan door, we houden het wel uit tot half 5....,,

Ientje

Bericht door Ientje » 21 jan 2021, 18:06

Corrie, Diki was vandaag ook drie kant op bij de wall, ze was niet eens erg vies.

Jo Anne, dat is dan confronterend om dat te horen, misschien omdat kereltje niet zo lekker is? Hoe gaat het nu?

Ientje

Bericht door Ientje » 21 jan 2021, 18:10

Morgen naar de tandarts...... kroon zit los, voelde raar en toen ik voelde met mijn vingers..... Ik denk dat ik hem er zo uit kan pakken. Gebeld en kan morgen terecht.

Corrie

Bericht door Corrie » 21 jan 2021, 19:14

Ientje schreef:
21 jan 2021, 18:10
Morgen naar de tandarts...... kroon zit los, voelde raar en toen ik voelde met mijn vingers..... Ik denk dat ik hem er zo uit kan pakken. Gebeld en kan morgen terecht.
Dat is ook wat, fijn dat je morgen al kan komen,ben benieuwd, kunnen ze die er gewoon weer opzetten of nieuwe kroon,gelukkig heb jij geen ontsteking
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 21 jan 2021, 19:31

Jo-Anne schreef:
21 jan 2021, 15:36
Yvonne schreef:
21 jan 2021, 12:50
Jo-Anne schreef:

Hoe oud is Kareltje?
Rot is dat hè dat ze zo trilt dan. Dat is hier ook. Misschien wel de juiste houding die jij hebt, tis niet anders hier ook alweer langere nagels. Moet hem misschien ook maar meegeven dan.

Kareltje wordt in Juni 12 jaar Yvonne. Kweenie, deed me meer als dat ik dacht dat ze dat zei :cry:

Hoe gaat het nou met jou dochters in deze tijd? Er wordt heeeel veel over gesproken overal, over de jongeren dat het niet zo goed gaat....
Met mijn dochters gaat het goed, ze klagen weinig. Hebben thuis nog geregeld lol om niets. Gelukkig maar. Ik ben geen wappie of ontkenner, maar het gaat alleen nog daar over, het wordt een politiek spel. Er is heel veel neven schade, maar daar mag je niet over spreken.

Ientje

Bericht door Ientje » 23 jan 2021, 10:15

Goedemorgen.
De kroon zit weer in mijn kond, goed vastgeplakt nu. Hoop dat hij heel lang blijft zitten.

Corrie

Bericht door Corrie » 23 jan 2021, 10:32

Ientje schreef:
23 jan 2021, 10:15
Goedemorgen.
De kroon zit weer in mijn kond, goed vastgeplakt nu. Hoop dat hij heel lang blijft zitten.
Gelukkig dat de kroon weer goed vastzit in ik hoop je mond :giller
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 23 jan 2021, 10:45

Haha, ik zit te grinniken, ja mond natuurlijk .
M en k zitten dicht bij elkaar.

Ik kan weer een dropje eten,

Truus

Bericht door Truus » 23 jan 2021, 14:48

Kan je weerlekker soepen Ientje :giller
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 23 jan 2021, 16:27

Ja, helaas zakje is leeg nu.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 23 jan 2021, 16:37

Ientje schreef:
23 jan 2021, 16:27
Ja, helaas zakje is leeg nu.

:giller :giller :giller

Dropverslaafde :applaus :egyptian
Is ook erg lekker.

Niks van gevoeld hè Ien van die kroon vastzetten zeker....ik heb er eentje aan de voorkant van mijn gebit werd ik weleens wakker zonder die kroon erop dat is ook schrikken hoor :giller
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 23 jan 2021, 17:33

Nee, niets van gevoeld, maar ze , tandarts, moest best nog moeite doen om hem er uit te krijgen. Terwijl hij best los zat voor mijn gevoel.
Was ik ook bang voor, er in stikken of minder erg, doorslikken.

Ientje

Bericht door Ientje » 23 jan 2021, 17:35

Ik heb nog een zakje, klene pinpassen, zacht en zoet en hele grote dropstukken,

Plaats reactie