Polder

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Lise

Polder

Bericht door Lise » 24 jan 2021, 14:28

Bijna dagelijks gaan de mannen en ik de polder in voor een losloopwandeling. Heel vaak denk ik er niet aan om foto's te maken, maar vandaag heb ik een en ander vastgelegd. Het is al weken modderig, nat en druk in de polder. Wij lopen zoveel mogelijk buiten de wandelpaden en hebben daardoor weinig last van de Corona wandelaars.

Max was thuis. Mijn senior heeft nu echt last van de kou en wil alleen maar korte rondjes. Het is natuurlijk een hondje van de dag, maar ik hoop zo dat Max in het voorjaar en zomer nog bij ons is, zodat hij lekker mee kan in de buggy of lopend. De buggy is nu even geen optie. Het is echt te koud voor hem, zeker als hij stil zit in de buggy.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zynaluna

Re: Polder

Bericht door Zynaluna » 24 jan 2021, 14:59

Mooie foto’s :applaus :applaus
Afbeelding

Yvonne

Bericht door Yvonne » 24 jan 2021, 15:17

Mooie foto’s. Tis mooi weer om te wandelen. Inderdaad proberen niet file te lopen. Hier ook mountainbikers ontwijken.

Truus

Bericht door Truus » 24 jan 2021, 15:29

Mooie foto `s
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 24 jan 2021, 15:40

Twister en Pepper genieten zeker van zo'n wandeling :dogwalk :run en jij ook denk ik Lise
Wat een water ligt er nog ,hier ook hoor,vanmorgen ook modderhonden
Je hebt Max :love eigenlijk al in bonus tijd toch, hoop ook voor je dat hij straks met warmer weer gezellig mee kan
:cool
Afbeelding

Jolanda

Bericht door Jolanda » 25 jan 2021, 09:07

Heerlijk hoor.
Is een draagzak geen optie? Daar heb ik Abby nu inzitten en ze blijft er lekker warm in.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 25 jan 2021, 09:32

Heerlijke foto`s. Wat een ruimte toch, zo lekker rennen in de polder. De mannen zien er goed uit.
Goed ook dat je van de paden af kunt, hier is dat wat moeilijker tegenwoordig. De drukte is niet normaal meer. :cry: Je moet eigenlijk s`morgens vroeg maar dan is het nog zo donker.

:Foto :cool
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 25 jan 2021, 15:14

Jolanda schreef: ↑
25 jan 2021, 09:07
Heerlijk hoor.
Is een draagzak geen optie? Daar heb ik Abby nu inzitten en ze blijft er lekker warm in.
Dank je wel voor je tip, maar ben bang dat dit het niet gaat worden. Max weegt 10 kg en eerlijk gezegd vind ik dit een tikkie te zwaar om meer dan een uur te dragen. Hoewel ik mij daar natuurlijk weer best schuldig over voel.

Max gaat vier keer per dag uit. 3x zoals ik het noem een rondje om de kerk, dus alleen p&p. De vierde ronde is langer, ongeveer 30 minuten. Max gaat niet meer zo snel. Ik vind het dan wel weer prachtig om te zien hoe Twister en Pepper zich aan het tempo van Max aanpassen.

Jolanda

Bericht door Jolanda » 25 jan 2021, 16:04

Kan ik me wel voorstellen. Hij kan 15 kg aan en in nood kunnen die twee van mij er samen in, maar of ik dat een uur vol zou houden....vrees het niet.

Waarom schuldig voelen? Hij komt toch lekker buiten en mag lekker op zijn tempo gaan. Denk dat Max niks te kort komt hoor. Je doet wat je kunt met zijn welzijn in gedachten houdend.

Plaats reactie