wat een shit weer zeg
ook het 2e rondje was kort, denk dat ik na de lunch maar ff languit ga
zou wel ff heel hard willen gillen, zou het helpen?
de moedeloosheid om alles slaat toe , hebben jullie dat ook

Klagen magYvonne schreef: ↑28 jan 2021, 17:22Ja dat heb ik ook.
Het duurt te lang en je ziet alles kapot gaan en dan heb ik het niet alleen over die rellen. De overheid is ook knudde, sorry, maar meer kan ik er niet van maken.
Van de week is de vader van vrienden van ons overleden aan Corona. De eerste die we kennen :cry:, in 1,5 week van gezond tot dit.
Ik heb ook steeds minder zin om dingen te doen af en toe lijkt het wel of ik achteruit ga in plaats van voor uit.
Daarom moet er ook perspectief zijn, wie wil er nu zo jaren leven bij wijze van.
Zo genoeg geklaagd weer
Oh ja, gisteren stopt er een auto in het bos, vroeg die vrouw weet je of er iemand een klein hondje kwijt is, want die vond ik midden op de weg. Ik zeg is het een teckel want dan weet ik het wel.
Paar weken geleden terug gebracht omdat hij op de weg liep.
Ze doet de kofferbak open en daar zat ie, zo’n scheet is het. Ik was eigenlijk een beetje pissig. Ik zeg tegen die vrouw, je zou denken dat ze er beter op zouden passen. Vooral als dit vaker gebeurt. Ik hoorde al van mijn neef die woont naast hun dat dat dus echt ook het geval is.
Die vrouw ging hem terugbrengen, ik had gezegd waar ze moest zijn.
Nou de eerst volgende keer is ie van mij![]()
Wordt vervolgd

wat een bikkel van een vrouw, je gelooft je ogen niet als je dat ziet, het is ook maar net hoe je opgroeitJo-Anne schreef: ↑29 jan 2021, 10:43Ja het is allemaal niks. Maar we hebben onze hondjes toch?![]()
![]()
die brengen ons toch steeds lol en liefde
![]()
Ennnnn....we hoeven niet een half uur te schaatsen met -40 naar de Appie zoals de vrouw op het filmpje die in Siberië woont. Water hakt ze uit het meer al voor zo lang, nu al 4 jaar alleen toen met haar man. Ze heeft koeien honden kippen enz. En wat ze zelf zegt een dak boven het hoofd waar ze warm kan zitten en slapen.