baaldag

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Corrie

baaldag

Bericht door Corrie » 28 jan 2021, 12:23

na slecht geslapen te hebben :cry: wilde ik vanmorgen met volle moed met de doggies :dogwalk :run
wat een shit weer zeg :umbrella voor de eerste keer sinds we weer hier wonen, alleen een p en p rondje gedaan :lopen en vlug naar huis
ook het 2e rondje was kort, denk dat ik na de lunch maar ff languit ga
zou wel ff heel hard willen gillen, zou het helpen?
de moedeloosheid om alles slaat toe , hebben jullie dat ook

Afbeelding
Afbeelding

Jolanda

Re: baaldag

Bericht door Jolanda » 28 jan 2021, 13:21

Ik ben ook vanmorgen voor het eerst niet het bos in geweest. Wil het vanmiddag wel ff proberen, desnoods een klein stukje.

Vreselijk he, het is depri weer en al die depri nieuwsberichten en dan slecht slapen en dan ineens in de koek gewoon even op.
Had ik van de week. Wilde het liefst in een diep gat of in een hunebed weg kruipen. Was het gewoon ff allemaal zat en moe.

Misschien moeten we Abigail haar voorbeeld volgen?

Hmmm wilde een filmpje toevoegen maar dat lukt me niet.

Truus

Bericht door Truus » 28 jan 2021, 14:46

Hier ook een korte wandeling gemaakt :lopen hoewel het Luca niet uitmaak als het regen als het regent :umbrella
Wordt het ook zat dat binnen zitten heeft gelukkig me Paint-Shop ben valentijn lesjes aan het maken
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 28 jan 2021, 15:08

Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 28 jan 2021, 15:25

Hoewel ik wel een rondje park heb gedaan, had ik niet de puf om naar de polder te gaan.

@Corrie, het gevoel dat de moedeloosheid toeslaat heb ik ook hoor. Ik probeer er niet aan toe te geven, maar is moeilijk.
Ik zit al wekenlang 8 uur per dag thuis te werken. Doggies blij dat vrouwtje lekker thuis is, maar wat mis ik mijn collega's, studenten en het geleuter bij de koffie automaat.

Ennuh rond deze tijd van het jaar was de sauna mijn plekkie. Jammer, maar ook dat zit er voorlopig niet in.

Yvonne

Bericht door Yvonne » 28 jan 2021, 17:22

Ja dat heb ik ook.
Het duurt te lang en je ziet alles kapot gaan en dan heb ik het niet alleen over die rellen. De overheid is ook knudde, sorry, maar meer kan ik er niet van maken.
Van de week is de vader van vrienden van ons overleden aan Corona. De eerste die we kennen :cry:, in 1,5 week van gezond tot dit.
Ik heb ook steeds minder zin om dingen te doen af en toe lijkt het wel of ik achteruit ga in plaats van voor uit.
Daarom moet er ook perspectief zijn, wie wil er nu zo jaren leven bij wijze van.
Zo genoeg geklaagd weer :gniffel

Oh ja, gisteren stopt er een auto in het bos, vroeg die vrouw weet je of er iemand een klein hondje kwijt is, want die vond ik midden op de weg. Ik zeg is het een teckel want dan weet ik het wel.
Paar weken geleden terug gebracht omdat hij op de weg liep.
Ze doet de kofferbak open en daar zat ie, zo’n scheet is het. Ik was eigenlijk een beetje pissig. Ik zeg tegen die vrouw, je zou denken dat ze er beter op zouden passen. Vooral als dit vaker gebeurt. Ik hoorde al van mijn neef die woont naast hun dat dat dus echt ook het geval is.
Die vrouw ging hem terugbrengen, ik had gezegd waar ze moest zijn.
Nou de eerst volgende keer is ie van mij :cheer
Wordt vervolgd

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 29 jan 2021, 10:43

Ja het is allemaal niks. Maar we hebben onze hondjes toch? :woefwoef :love :wow die brengen ons toch steeds lol en liefde :loveheart

Ennnnn....we hoeven niet een half uur te schaatsen met -40 naar de Appie zoals de vrouw op het filmpje die in Siberië woont. Water hakt ze uit het meer al voor zo lang, nu al 4 jaar alleen toen met haar man. Ze heeft koeien honden kippen enz. En wat ze zelf zegt een dak boven het hoofd waar ze warm kan zitten en slapen.
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 29 jan 2021, 10:47

Yvonne schreef:
28 jan 2021, 17:22
Ja dat heb ik ook.
Het duurt te lang en je ziet alles kapot gaan en dan heb ik het niet alleen over die rellen. De overheid is ook knudde, sorry, maar meer kan ik er niet van maken.
Van de week is de vader van vrienden van ons overleden aan Corona. De eerste die we kennen :cry:, in 1,5 week van gezond tot dit.
Ik heb ook steeds minder zin om dingen te doen af en toe lijkt het wel of ik achteruit ga in plaats van voor uit.
Daarom moet er ook perspectief zijn, wie wil er nu zo jaren leven bij wijze van.
Zo genoeg geklaagd weer :gniffel

Oh ja, gisteren stopt er een auto in het bos, vroeg die vrouw weet je of er iemand een klein hondje kwijt is, want die vond ik midden op de weg. Ik zeg is het een teckel want dan weet ik het wel.
Paar weken geleden terug gebracht omdat hij op de weg liep.
Ze doet de kofferbak open en daar zat ie, zo’n scheet is het. Ik was eigenlijk een beetje pissig. Ik zeg tegen die vrouw, je zou denken dat ze er beter op zouden passen. Vooral als dit vaker gebeurt. Ik hoorde al van mijn neef die woont naast hun dat dat dus echt ook het geval is.
Die vrouw ging hem terugbrengen, ik had gezegd waar ze moest zijn.
Nou de eerst volgende keer is ie van mij :cheer
Wordt vervolgd
Klagen mag :wow
Heftig Yvonne de vader van je vrienden overleden aan Corona.

Ben het eens met je over die overheid, zijn de regie aardig kwijt. Ook met het inenten tjonge overal zijn ze al verder.
Soms lijkt het wel een film waar we inzitten met zijn allen. Bizar.

:surprised :surprised

Ja tuurlijk was jij een beetje pissig, dat is de teckel die jij ook al terug gebracht hebt. Grrrrrrrrrrrr sommige mensen.
Volgende keer houden hoor :lopen Ahw best sneu zoiets.
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 29 jan 2021, 11:04

Jo-Anne schreef:
29 jan 2021, 10:43
Ja het is allemaal niks. Maar we hebben onze hondjes toch? :woefwoef :love :wow die brengen ons toch steeds lol en liefde :loveheart

Ennnnn....we hoeven niet een half uur te schaatsen met -40 naar de Appie zoals de vrouw op het filmpje die in Siberië woont. Water hakt ze uit het meer al voor zo lang, nu al 4 jaar alleen toen met haar man. Ze heeft koeien honden kippen enz. En wat ze zelf zegt een dak boven het hoofd waar ze warm kan zitten en slapen.
wat een bikkel van een vrouw, je gelooft je ogen niet als je dat ziet, het is ook maar net hoe je opgroeit
en ja we zijn verwend en denk zelf ook wel er zijn mensen die het veel moeilijker hebben, al die mensen en kinderen in vluchtelingen kampen
maar toch hé soms zie je het allemaal niet meer zitten
vanmorgen ook weer zeiknat en Luna niet poepen, die voelt volgens mij aan dat ik in mezelf loop te mopperen
de hondjes houden zich gedeisd, vrouwtje heeft een slecht humeur
zo maar weer ff :lopen
Afbeelding

Plaats reactie