Nieuw projectje
Re: Nieuw projectje
Omdat het papier vrij donoer is, is pastelmat, ruwe oppervlakte, moet je met wit potlood schetsen. Pastelmat, is fijn, je kan zoveel laagjes over elkaar heen doen.
dat wordt een aardig projectje
je kan voorlopig vooruit, gebruik je speciale kleurpotloden of iets anders Ientje
heb je ook een kleurvoorbeeld, zou de kleuren echt niet uit m´n hoofd weten
je kan voorlopig vooruit, gebruik je speciale kleurpotloden of iets anders Ientje
heb je ook een kleurvoorbeeld, zou de kleuren echt niet uit m´n hoofd weten

Pastelpotloden, heb een doos met 60 stuks, maar de kleuren mengen zich als je laagjes maakt.
Deze vogeltjes van een site gehaald auteursrecht vrij. Dus ik mag het gebruiken.
Daar zie je goed de kleuren op. Eigenlijk is het gewoon natekenen.
Deze vogeltjes van een site gehaald auteursrecht vrij. Dus ik mag het gebruiken.
Daar zie je goed de kleuren op. Eigenlijk is het gewoon natekenen.
Nee, geen krijt, toevallig gisteren gekeken bij bol.com , achtergrond met krijt gaat stukken sneller 
Vanmiddag bezig geweest, eerste opzet achtergrond, . Blaadjes lukten nietm dus deze ondergrond gemaakt. Met opzet van de takken,
Laatst gewijzigd door Ientje op 08 feb 2021, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
goed bezig Ientje, achtergrond kleur nu naar je zin denk ik
en al wat kleur op de vogeltjes
en al wat kleur op de vogeltjes

Dank je wel Corrie
Dank je Corrie.
Staartje is te lang en het gele stuk te breed. Soms is een foto beter, en zie je weer andere dingen. Morgen verder....
Staartje is te lang en het gele stuk te breed. Soms is een foto beter, en zie je weer andere dingen. Morgen verder....
Paar dingetjes adngepast en ma putter in de grondver, eh pastel gezet.
Wat denken jullie. Een putter is een distelvink las ik (Heel leerzaam ook vogeltjes tekenen,
) kind putter, het onderste vogeltje heb ik op een distel takje gezet. Zal ik van de andere takken ook stekeltakken maken en proberen of een distelbloempje lukt?
.

Wat denken jullie. Een putter is een distelvink las ik (Heel leerzaam ook vogeltjes tekenen,
.

Dank je Corrie,
Kritisch, op mezelf, ja,alles moet altijd goed zijn bij mij. Schijnt bij autisme te horen?
Kritisch, op mezelf, ja,alles moet altijd goed zijn bij mij. Schijnt bij autisme te horen?
-
Noa en Lindi
Mooi hoor Ientje ik doe je dat niet na , zo heeft iedereen zijn of haar hobby 
Wil, Noa
en Lindi
en Lisa