Hello forumers

Een speciale plek waar je anekdotes en verhalen over jou en je hondjes kwijt kunt. Puur honden avontuur!
Plaats reactie
Jo-Anne
Site Admin

Hello forumers

Bericht door Jo-Anne » 13 feb 2021, 14:20

Afbeelding

alles goed met de pootjes :woefwoef :loveheart wandelt alles nog? niets geen verzwikkingen :surprised Het is zulk raar weer. Hier vriest het dat het kraakt en word er volop geschaatst. Niets voor ons maar de zon schijnt. eind van de week zeg het weerbericht word het 15 graden :cheer :cheer
Afbeelding

Truus

Re: Hello forumers

Bericht door Truus » 13 feb 2021, 14:45

Hallo Kareltje :love
Alles is goed met Luca alleen weer ondeugend geweest we hebben mollen hopen in de tuin dus was ik lekker aan het graven :gniffel dus het vrouwtje me afgespoeld onder kraan
Weer heelijk gewandeld :lopen
Het is hier -5 graden niet meer zo koud meer.
En Ja-Anne ga mooi weer worden ook hier 10a15 graden volgende week :dance :dance :zun

Afbeelding Me lieverd :loveheart :loveheart
Luca zie er niet uit moet hoog nodig geknipt worden maar me Tineke zit nog steeds in Spanje kom pas uit maart terug.
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 13 feb 2021, 14:51

we (nou ja ik dus) zal blij zijn als het goed gaat dooien, het is hier ´s morgens haast niet om te lopen :lopen
L & K hebben nergens last van :dogwalk :run
heb wel van de sneeuw genoten hoor :sneeuwpop en gun de schaatsliefhebbers dit weekend
als je naar buiten kijkt en ziet de :zun denk je ha fijn de lente maar dan zie je de sneeuw en denkt bbbrrr morgen nog weer een koude wandeling :frozen
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 13 feb 2021, 15:22

Truus schreef: ↑
13 feb 2021, 14:45
Alles is goed met Luca alleen weer ondeugend geweest we hebben mollen hopen in de tuin dus was ik lekker aan het graven :gniffel dus het vrouwtje me afgespoeld onder kraan
Weer heelijk gewandeld :lopen
Het is hier -5 graden niet meer zo koud meer.
En Ja-Anne ga mooi weer worden ook hier 10a15 graden volgende week :dance :dance :zun

Afbeelding Me lieverd :loveheart :loveheart
Luca zie er niet uit moet hoog nodig geknipt worden maar me Tineke zit nog steeds in Spanje kom pas uit maart terug.
Hallo Lucaaaaa :gniffel

Arme mollen daar in Dordt :egyptian

Luca ziet er nog hartstikke mooi uit hoor Truus, denk dat hij het niet erg vind dat de trimster nog in Spanje zit.
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 13 feb 2021, 16:23

@Loraine

Nou wij zouden ook graag weer gewoon eens even wandelen. Gelukkig alles goed bij jullie ook. Ook bij jou worden de stoepen dus niet schoongemaakt. :denken
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 13 feb 2021, 17:50

hier het rijtje van 5 sneeuwvrij
Henk was ermee begonnen en de buren volgden

Afbeelding
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 13 feb 2021, 17:53

Vanmiddag half 3 rondje gelopen, hier zijn overal watertjes en daar wordt volop geschaatst. De wandel paden en stoep zijn ijsbanen, ik heb ijzertjes onder mijn schoenen maar dan nog. Daar waar geen bevroren sneeuw ligt, lugt een lading zout. Diki stond vanmorgen vol bewondering te kijken naar de schaatsers dus aan de lijn gehouden. Ze mag niet op het ijs.
Vanmiddag liep ze te trekken en voor een klein hondje is ze sterk. Dus ik kon dat niet waarderen, kortom geen fijne wandeling, ook nog opeens liepen we door een stoep vol zout, tjonge wat heb ik Diki snel omhoog getild, . Snel naar huis ze had netje p en p gedaan. Vanavond de tuin.
Vorst mag blijven maar even twee dagen dooi zodat het ijs weg is van de straten. Heb veel rugpijn door het voorzichtige lopen.
En Diki, die van banjert vrolijk door.

Truus

Bericht door Truus » 13 feb 2021, 18:11

Hier werden stoepen ook niet schoon gemaakt cora heeft het gedaan
Luca vind met het knippen alles goed maar mag niet aan zijn koppie komen met het knippen
Maar hij heeft nog even vind het zo wel leuk met die krulletjes op zijn koppie.
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 13 feb 2021, 18:32

Maar nog niet zo lang geleden deed de gemeente dat, de wegen ook maar nu is het nada hoor.
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 13 feb 2021, 19:25

@ Jo-Anne
dacht niet dat stoepen door gemeente wordt schoongemaakt
hier de doorgaandeweg van de wijk en fietspad goed schoon, zijstraten en parkeerplaatsen bij flats doen ze niet

@ Ientje
krijg nu ook last van m´n rug hoor, loop te verkrampt en hier ook 1 die harder dan hard wil (Kissy)
ben blij als ik ze los kan laten en dan pak ik de zijkanten waar nog wat losse sneeuw ligt om te lopen
Kissy dacht ook wat leuk al die mensen daar, scheelde niet veel of was ook op het ijs beland ppfffttt
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 13 feb 2021, 19:42

Dat bedoel ik dus ook Corrie. Los, het kan hier meteen achter de parkeerplaats, heel makkelijk. Niet zo groot als bij jou maar los zonder gevaar. Maar nu vond ik het te gevaarlijk. Maar het was zo glad.

Yvonne

Bericht door Yvonne » 13 feb 2021, 20:59

Nou het heeft weer lang genoeg geduurt :gniffel . Best mooi, maar we moeten ook nog weg en dat gaat beter zonder sneeuw.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 14 feb 2021, 10:25

Lucaaaaaaaaaaaaaa kijk voor de sneeuw er was had ik een mooie grote molshoop :zwaai :egyptian
Afbeelding
Afbeelding

Kelly

Bericht door Kelly » 14 feb 2021, 12:45

Hier alles nog heel gelukkig!
Bij ons in de buurt is het 1 grote ijsbaan! Ging van de week een vrouw zo vol achterover voor onze deur. Meteen geholpen gelukkig niets gebroken en ook haar hoofd niet gestoten.
Gelijk de voorkant ijsvrij proberen te maken want ik was zelf ook al bijna onderuit gegaan.
Maar de rest van de buren doen helemaal niets dus ons stukje is schoon maar de rest..

Ben blij als het straks weer weg is, heb al een week niet durven fietsen!
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 14 feb 2021, 13:12

Nou ome karel, mols hopen moet je dicht maken
Afbeelding
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 14 feb 2021, 13:20

dat is een goeie :applaus
:giller :egyptian :giller
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 14 feb 2021, 15:07

Jo-Anne schreef: ↑
14 feb 2021, 10:25
Lucaaaaaaaaaaaaaa kijk voor de sneeuw er was had ik een mooie grote molshoop :zwaai :egyptian
Afbeelding
Kareltje ook al een mol lief hebber doe Krareltje ook graven Jo-anne
Afbeelding

Plaats reactie