ben gesloopt

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Corrie

ben gesloopt

Bericht door Corrie » 20 mar 2021, 10:59

gisteravond zat net op m´n gemakkie film te kijken begint Kissy onrustig te doen
bij me op de bank geroepen, tijdje zitten kroelen :dogpet maar bleef onrustig dus 21.15/20 maar met ze naar buiten gegaan en trekken dat ze deed,
Luna had amper tijd om een plasje te doen en ja hoor eindelijk plekje gevonden om te pp
dat is best vreemd want dat doen ze eigenlijk meestal alleen ´s morgens tijdens de lange wandeling en soms nog een keutel ´s middags
daarna geen zin meer om naar de film te kijken, wat zitten lezen en om 22.00 uur maar naar bed gegaan maar kon natuurlijk niet slapen :cry:
ben net in slaap, wordt er aan bed gekrabd, Kissy, wil je op bed, nee de gang in.
:oldtimer sloffen en jas aangedaan en ze had me toch een haast, kon d´r haast niet bijhouden en buiten adem en hé hé eindelijk moest ze weer pp :zwaai
thuis staat Luna achter de deur te wachten en kwaad dat ze was, dus samen met Kissy rondjes kamer/keuken/gang , zeg jullie bekijken het maar ik ga naar bed
heb half slaperig nog gevoeld dat Luna weer op bed kwam en een poosje geslapen
word ik weer wakker, Luna af bed op bed, wat heeft die nou weer, staat dan bij de voordeur te blaffen :woefwoef
tja daar ga je dan weer en die moest ook pp
geen idee hoe dat komt, gewoon hetzelfde eten als iedere dag en geen kauwstick of zo gehad
vanochtend zag ik dat Kissy in de kamer ook gal gespuugd had (natuurlijk ook op het kleed )
toch weer vroeg op pad gegaan met het tweetal, Luna had nog wat slappe poep en Kissy niks dus moet ze vandaag :lopen in de gaten houden
intussen hangt een was , ben aan de koffie en doe verder maar niet veel, ben gewoon gesloopt
hoop dat het verder goed met ze blijft gaan
fijn weekend allemaal
:zwaai :blommetje
Afbeelding

Ientje

Re: ben gesloopt

Bericht door Ientje » 20 mar 2021, 13:28

Oh wat een nare nacht. Wat maak je je dan ongerust he. Was het echt diarree? Hoe is het nu?
Krijgen ze vers? Misschien over de datum?
Of een virusje of buiten iets naar binnen gewerkt?
Sterkte vandaag.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 20 mar 2021, 14:04

@ Corrie

Ja herken ik jammer genoeg wat ben je dan geradbraakt de volgende dag. Tijdje geleden had Karel last van zijn maag.
Als ze gal moeten spugen zijn ze erg hyper hier wel tenminste, het doet zeer en ze willen het eigenlijk niet binnen doen. Het komt er ook vaak niet zomaar uit. Hier eet Kareltje bijv. van te voren vaak gras.

Hoop dat het nu wat beter gaat met haar en met jou :love :dogpet
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 20 mar 2021, 15:04

Jij heeft zeker een zware nacht gehad zeg
Wel goed dat Kissy het aangeeft en dat ze het op kon houden tot buiten
Luna :love en Kissy :love hou ga het nu met jullie beetje opgeknapt
Corrie rust maar lekker uit misschien kan je vanmiddag wel een tukkie doen
Fijne zaterdag Corrie
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 21 mar 2021, 10:19

Hoe gaat het met Luna&Kissy nu? :love
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 21 mar 2021, 10:52

Jo-Anne schreef:
21 mar 2021, 10:19
Hoe gaat het met Luna&Kissy nu? :love
Goed wel hoor, vanmorgen flinke wandeling :run gemaakt, weer normale drolletjes, zijn nu in ruste ;)
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 21 mar 2021, 11:58

Fijn dat het alweer wat beter met ze gaat. Vanmiddag anders even gaan liggen als dit kan. Dit zeg ik nu wel maar zelf kan ik dit niet, ik zal dan s 'nachts geen oog meer dicht doen.

Corrie

Bericht door Corrie » 21 mar 2021, 12:06

Marga. schreef:
21 mar 2021, 11:58
Fijn dat het alweer wat beter met ze gaat. Vanmiddag anders even gaan liggen als dit kan. Dit zeg ik nu wel maar zelf kan ik dit niet, ik zal dan s 'nachts geen oog meer dicht doen.
ik kan ´s middags ook niet slapen Marga maar ik neem wel m´n rust en dan blijven de dames ook rustig
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 21 mar 2021, 12:16

Corrie schreef:
21 mar 2021, 12:06
Marga. schreef:
21 mar 2021, 11:58
ik kan ´s middags ook niet slapen Marga maar ik neem wel m´n rust en dan blijven de dames ook rustig
Ja idd het vanmiddag lekker rustig aan doen met z'n allen.

Ientje

Bericht door Ientje » 21 mar 2021, 12:50

Fijn, weer opgeknapt dus.

Truus

Bericht door Truus » 21 mar 2021, 16:07

Fijn dat ze weer opgeknapt zijn
Afbeelding

Plaats reactie