Best belachelijk ja zo`n hoge btw op
Re: Best belachelijk ja zo`n hoge btw op
gohh de hoogte van de btw wist ik niet, denk ook wel eens wat is dat toch duur vooral bij fruit
eet iedere dag een appel, gedeelde banaan en peer met Henk, kiwi of mandarijnen of mineola
eet iedere dag een appel, gedeelde banaan en peer met Henk, kiwi of mandarijnen of mineola

Ja is echt wel duur hoor fruit en groente ook, zeker als je een gezin hebt. Lekker Corrie iedere dag wat fruit eten, maar was dat in Spanje niet veel lekkerder, beter van kwaliteit bijvoorbeeld?

de sinaasappels en mandarijnen uit eigen tuin smaakten vele malen lekkerder dan de hier gekochte
verder hadden we ook granaatappels, druiven, nispéro´s, 2 soorten meloen, tomaten, wat aardbeien en de buren hadden moerbeitjes
ander fruit kochten we op de markt en voor mijn gevoel een stuk goedkoper maar het is alweer een tijd geleden hè

nispero

moerbeitjes

verder hadden we ook granaatappels, druiven, nispéro´s, 2 soorten meloen, tomaten, wat aardbeien en de buren hadden moerbeitjes
ander fruit kochten we op de markt en voor mijn gevoel een stuk goedkoper maar het is alweer een tijd geleden hè

nispero

moerbeitjes

Een goede zaak, ik heb getekend.