Nou ik wilde wat in de tuin doen, onkruid gaan weghalen tussen de tegels bijvoorbeeld. Maar het is zoooooo koud. Ben het zooooo zat. De zon willen we
Karel alvast begonnen met wieden en snoeien

Dat klinkt goed zeg als je wat dichter bij woonde hadden we dat gedaan, gezellig

leuke plannen Marga, krentenboompje vind ik ook leuk maar wordt te groot voor hier in de bakMarga. schreef: ↑12 apr 2021, 08:52Je hebt in ieder geval een goede hulp aan Karel.
Ik popel ook om in de tuin te beginnen maar wacht er toch nog even mee tot half mei omdat er allemaal jonge struiken in de tuin komen. Het is de bedoeling om achter het huis een krentenboompje met mijn drie vlinderstruiken te poten de rest word grasveld, als afscheiding een beukenhaag en voor het huis komt een magnolia met krokus en sneeuwklokjes bolletjes in het grasveld. Niet te veel beplanting het moet ook te onderhouden zijn.
Het zonnetje schijnt hier nu volop dus we gaan de goede kant op.

Nog even vol houden eens moet het echt voorjaar gaan worden.Corrie schreef: ↑12 apr 2021, 09:06leuke plannen Marga, krentenboompje vind ik ook leuk maar wordt te groot voor hier in de bakMarga. schreef: ↑12 apr 2021, 08:52Je hebt in ieder geval een goede hulp aan Karel.
Ik popel ook om in de tuin te beginnen maar wacht er toch nog even mee tot half mei omdat er allemaal jonge struiken in de tuin komen. Het is de bedoeling om achter het huis een krentenboompje met mijn drie vlinderstruiken te poten de rest word grasveld, als afscheiding een beukenhaag en voor het huis komt een magnolia met krokus en sneeuwklokjes bolletjes in het grasveld. Niet te veel beplanting het moet ook te onderhouden zijn.
Het zonnetje schijnt hier nu volop dus we gaan de goede kant op.
dat lekkereis hier over gegaan in natte sneeuw :mrgreen: