AU.

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Marga.

AU.

Bericht door Marga. » 02 mei 2021, 14:44

Toen ik donderdag op de stoel achter de computer ging zitten, klapten de twee voorpoten naar achteren en braken af waardoor ik had met mijn stuitje op de vloer ben gevallen. Mijn vloer bestaat uit vinyl over beton, erg hard dus waardoor ik donderdag amper kon lopen. :oldtimer
Nog erger is dat mijn vinyl ook op meerdere plekken door de stoel beschadigt is, ik hoop dit weer met een natte theedoek en de strijkijzer in orde te krijgen. Nu kan dit nog niet, het gaat wel beter maar op mijn knieën op de vloer gaat nog niet.
Een geluk was dat ik Lotus die vaak onder mijn stoel gaat liggen als ik achter de computer zit net in haar ren had gezet met een stuk hertenhuid om te knagen. Ik moet er niet aan denken wat er was gebeurt als zij onder de stoel had gelegen, dat had ze vast niet overleeft.
Ik heb de vintage stoelenset die zo mooi bij mijn donkereiken interieur pasten achter het huis gezet, ik vertrouw ze niet meer dus die gaan naar de stort. Ik heb een mooie set nieuwe stoelen gevonden die hier prima passen, hoe mooi ik al die moderne meubels ook vind ze passen hier gewoon niet. Mijn interieur veranderen zie ik niet zitten, ik ben best wel gehecht aan mijn oude donkereiken meubels.

Afbeelding

Corrie

Re: AU.

Bericht door Corrie » 02 mei 2021, 15:43

oeps op je stuitje dat is heel erg pijnlijk :cry: , idd wat een geluk dat Lotus veilig zat
zonde van je nieuwe vloer, denk je dat je het nog goed krijgt, hoop het voor je
sterkte verder :blommetje
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 02 mei 2021, 16:43

De doe zeker zeer Marga sterkte ermee :blommetje
Zeker een geluk dat Lotus :love niet bij je lag
Hoop dat het goed komt met je vloer
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 02 mei 2021, 19:50

Oh Marga dat is niet fijn. Op je stuitje vallen doet pijn en dit al nog wel even duren.
Je moet er toch niet aan denken wat er met Lotus was gebeurd als ze onder je stoel had gelegen. Een geluk bij een ongeluk.

Wat betreft je vloer, als het niet lukt met een natte theedoek en strijkijzer, zou ik de verzekering inschakelen, Niet geschoten is altijd mis hé.

Yvonne

Bericht door Yvonne » 02 mei 2021, 21:20

Inderdaad snel nieuwe stoelen, geluk en pech, want je moet er toch niet aan denken.
Beterschap :blommetje

Marga.

Bericht door Marga. » 03 mei 2021, 09:38

Lise schreef:
02 mei 2021, 19:50
Oh Marga dat is niet fijn. Op je stuitje vallen doet pijn en dit al nog wel even duren.
Je moet er toch niet aan denken wat er met Lotus was gebeurd als ze onder je stoel had gelegen. Een geluk bij een ongeluk.

Wat betreft je vloer, als het niet lukt met een natte theedoek en strijkijzer, zou ik de verzekering inschakelen, Niet geschoten is altijd mis hé.
Ik ben tegen dit soort ongelukjes verzekerd maar zie het eigenlijk niet zitten om de kamer nu al weer leeg te moeten halen. Het was al niet makkelijk om de grote meubels hier binnen te krijgen maar als het met de strijkijzer niet lukt zal er toch niets anders opzitten.

Marga.

Bericht door Marga. » 03 mei 2021, 09:54

Bedankt voor de reacties. Mijn stuit is nog steeds pijnlijk en bij een verkeerde beweging krijg ik een pijnscheut, het heeft even zijn tijd nodig.
Ik heb nieuwe eetkamer stoelen gekocht, deze zijn het geworden.

Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 03 mei 2021, 10:14

Mooie stoelen Marga, daar kan je heel veel jaren van genieten
Van de pijn door je val zal je nog wel een poosje last houden
Afbeelding

Truus

Bericht door Truus » 03 mei 2021, 14:29

Mooie stoelen Marga
Berterschap met je stuitje :blommetje
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 04 mei 2021, 08:17

Bedankt. Ik denk ook dat de stoelen een hele tijd meegaan, ik ben alleen dus er word ook niet veel gebruik van gemaakt.

Plaats reactie