Klaag klaag valt er nog wat te klagen....

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Jo-Anne
Site Admin

Klaag klaag valt er nog wat te klagen....

Bericht door Jo-Anne » 26 mei 2021, 15:41

Jaaaaa ik wil geen storm meer en harde wind grrrrrrrrr stukje gras aan het inzaaien :run daar gaan alle zaadjes weer.... ik heb daar zo`n genoeg van :mrgreen: wind wind wind wind weg ermee
Afbeelding

Corrie

Re: Klaag klaag valt er nog wat te klagen....

Bericht door Corrie » 26 mei 2021, 15:53

genoeg te klagen, zou soms heel hard willen gillen :gniffel
eind mei en nog steeds zo koud en behalve :lopen :run zitten we maar binnen
nou ja en boodschappen doen ppffftttt
ben het zo zat .......... konden we op het forum maar ff met z´n allen gillen
Afbeelding

Noa en Lindi

Bericht door Noa en Lindi » 27 mei 2021, 10:22

Ik gil met je mee Corrie , wat een baggerweer, regen, regen, en nog eens regen, ik loop nu nog met de winterjas aan :mrgreen: met onze vakantie volgende week , ik hoop dat het snel opknapt. :surprised
Wil, Noa :love en Lindi :dogwalk en Lisa :woefwoef

Corrie

Bericht door Corrie » 27 mei 2021, 10:54

Vakantie gezellig, denk dat jullie boffen want de weersverwachting komende week ziet er goed uit :zun
Geniet er van :wave
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 27 mei 2021, 13:15

Weer wordt beter, fijne vakantie gewenst
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 27 mei 2021, 16:54

Ik ga lekker mee klagen en trek het bijna niet meer. Ben een zomermens en moet altijd bijtanken van die lange, donkere periode. Het is nu wel vroeg en lang licht, maar Liesje heeft de cv vandaag weer aan. Rond dit tijdstip zou het lekkerder worden en de zon gaan schijnen, dus had ik bedacht om met de doggies naar het tuincentrum te gaan om eindelijk eens plantjes te gaan scoren. Helaas, het is hier nog steeds grauw en koud. Tuincentrum gaat het niet worden vandaag . Morgen nieuwe kansen :egyptian :egyptian .

Corrie

Bericht door Corrie » 27 mei 2021, 19:35

@ Lise
Ik ben ook een zomermens :zun en de verwarming heeft dit jaar heel wat overuren gedraaid :mrgreen:
Wij zijn begin van de middag nog ff naar tuinafd. Praxis geweest met de gedachte niet zo druk en als het morgen beter weer is kunnen we gaan planten, nog wat bodem bedekkers gekocht want het onkruid groeit harder dan de rest :lol:
Ik vond trouwens dat alles buiten er bedroevend bij stond
Heeft jouw Toscaanse jasmijn de kou overleefd, ziet er hier treurig uit ben bang dat die er ook uit moet
Vol verwachting op het beloofde mooie weer :zun komende week
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 28 mei 2021, 10:36

Ohhh ik geniet van de herfst, dus dit winderige en natte weer, laat maar komen. Zie altijd op tegen die hete dagen.

Lise

Bericht door Lise » 28 mei 2021, 11:02

Corrie schreef:
27 mei 2021, 19:35
@ Lise
Ik ben ook een zomermens :zun en de verwarming heeft dit jaar heel wat overuren gedraaid :mrgreen:
Wij zijn begin van de middag nog ff naar tuinafd. Praxis geweest met de gedachte niet zo druk en als het morgen beter weer is kunnen we gaan planten, nog wat bodem bedekkers gekocht want het onkruid groeit harder dan de rest :lol:
Heeft jouw Toscaanse jasmijn de kou overleefd, ziet er hier treurig uit ben bang dat die er ook uit moet
Mijn Toscaanse jasmijn heeft helaas het loodje gelegd.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 28 mei 2021, 12:09

Corrie schreef:
Je kunt hem niet meer snoeien?
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 28 mei 2021, 12:12

Lise schreef:
27 mei 2021, 16:54
Ik ga lekker mee klagen en trek het bijna niet meer. Ben een zomermens en moet altijd bijtanken van die lange, donkere periode. Het is nu wel vroeg en lang licht, maar Liesje heeft de cv vandaag weer aan. Rond dit tijdstip zou het lekkerder worden en de zon gaan schijnen, dus had ik bedacht om met de doggies naar het tuincentrum te gaan om eindelijk eens plantjes te gaan scoren. Helaas, het is hier nog steeds grauw en koud. Tuincentrum gaat het niet worden vandaag . Morgen nieuwe kansen :egyptian :egyptian .

Ik had ook gewoon de cv nog aan hier was het vannacht maar drie graden haast vorst :gniffel
Komt echt even een periode met zon kun je weer bijtanken.

Werk jij nu eigenlijk alweer op school? :geenidee
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 28 mei 2021, 15:07

Lise schreef:
28 mei 2021, 11:02
Corrie schreef:
@ Lise
Mijn Toscaanse jasmijn heeft helaas het loodje gelegd.
Zag vanmiddag hier toch wat nieuw groen eraan dus laat 'm staan , zal niet bloeien denk ik
Afbeelding

Zynaluna

Bericht door Zynaluna » 28 mei 2021, 17:23

Ik klaag ook, ben weer thuis pff
Afbeelding
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 28 mei 2021, 19:25

Ahhh zielig hoor , niet meer aan de kust :dogpet
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 30 mei 2021, 13:30

Ik heb niets te klagen, het is droog en het zonnetje schijnt, wat wil ik nog meer? Ik ben lekker in mijn tuin bezig, ik heb gisteren een hulsheg gepoot, het viel niet mee en ik moest een paar keer gaan zitten maar ik heb hem wel eigenhandig in de grond gezet. Straks poot ik nog twee naaldboompjes die ik tijdens mijn verhuizing van de wooncorporatie heb gekregen en een paar blauwe bessenstruiken. Ik wacht nog op een magnolia die ik online heb gekocht en ik koop nog een acer palmatum (Japanse esdoorn), de acer die ik hier op het forum heb gezien vond ik zo mooi dat ik heb besloten er ook een te kopen. Dan is mijn tuin wel klaar, hij moet ook niet te vol worden nu nog wachten tot de groei van het gras goed doorzet. Dus nee, ik heb niets te klagen.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 30 mei 2021, 15:47

Marga. schreef:
30 mei 2021, 13:30
Ik heb niets te klagen, het is droog en het zonnetje schijnt, wat wil ik nog meer? Ik ben lekker in mijn tuin bezig, ik heb gisteren een hulsheg gepoot, het viel niet mee en ik moest een paar keer gaan zitten maar ik heb hem wel eigenhandig in de grond gezet. Straks poot ik nog twee naaldboompjes die ik tijdens mijn verhuizing van de wooncorporatie heb gekregen en een paar blauwe bessenstruiken. Ik wacht nog op een magnolia die ik online heb gekocht en ik koop nog een acer palmatum (Japanse esdoorn), de acer die ik hier op het forum heb gezien vond ik zo mooi dat ik heb besloten er ook een te kopen. Dan is mijn tuin wel klaar, hij moet ook niet te vol worden nu nog wachten tot de groei van het gras goed doorzet. Dus nee, ik heb niets te klagen.
Ja mooi hè zo`n Japanse Esdoorn Truus heeft een hele mooie inderdaad in de tuin. Ga je die ook online kopen? zijn toch hele bomen of valt dat mee.....
Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 30 mei 2021, 19:53

@ Marga
Goed bezig, zelf een hele haag geplant :applaus
Als je klaar bent met wat je nog besteld hebt :Foto
Met dit weer klaag ik ook niet :wave
Afbeelding

Marga.

Bericht door Marga. » 01 jun 2021, 12:24

Jo-Anne schreef:
30 mei 2021, 15:47
Marga. schreef:
30 mei 2021, 13:30
Ja mooi hè zo`n Japanse Esdoorn Truus heeft een hele mooie inderdaad in de tuin. Ga je die ook online kopen? zijn toch hele bomen of valt dat mee.....
Ik vind hem idd prachtig.

Marga.

Bericht door Marga. » 01 jun 2021, 12:32

Corrie schreef:
30 mei 2021, 19:53
@ Marga
Goed bezig, zelf een hele haag geplant :applaus
Als je klaar bent met wat je nog besteld hebt :Foto
Met dit weer klaag ik ook niet :wave
Ik wacht nog op de magnolia en wat huisplanten. De acer ga ik ook online bestellen, ik koop niet zo'n grote misschien zet ik hem eerst wel een jaar in een grote pot zodat hij wat extra aandacht krijgt en hopelijk gaat groeien voor hij de grond in gaat. Als alles gepoot is maak ik een foto. Maar zo mooi ziet het er nog niet uit, het gras is niet mooi te noemen en ook de hedera tegen het hek moet de groei nog te pakken krijgen. Ik wacht het dit jaar af, als de groei niet goed doorzet koop ik er wat hedera plantjes bij en in het najaar zaai ik er zo wie zo graszaad bij.

Plaats reactie