Gisteren de laatste shampoo gebruikt, moet dus nieuwe kopen. Had nu een eigen merk van dap horst, shampoo voor de hond, met conditioner. Maar merk na het wassen juist meer knopen en klitten op. Ben toch een tijd bezig geweest gisteravond en vanmorgen met borstelen en kammen. Flesje is leeg dus reden om verder te zoeken.
Dus ik wil iets anders.
Jean Peau heb ik gevraagd maar dan moet ik starten met propolis shampoo, dat is voor huidirritatie , maar ook gewoon een goede shampoo, en de eerste weken drie keer per week wassen. Nou dat doe ik dus niet, want Diki heeft geen enkele huidirritatie, en als het niet daarvoor nodig is, dan heb ik er ook de energie niet voor. .
Jean Peau is een goed maar best duur merk. Ze hebben ook glansshampoo, verdiept de kleur, maar niet bij witte vacht, maar diki is niet wit,.
Of een shampoo met amandelolie die lijkt mij wel wat. Maar dan moet er een aparte concitioner bij en dat is dubbel geld,
Cow boy Magic rozen shampoo, ben gek op rozen luchtje misschien is dat wat....
Vroeger gebruikte ik de beau beau voor alle honden in de hondentrim praktijk, ruikt lekker. Is er nu ook met conditioner , anti klit, maar nu nergens te koop,
Jullie zien heb al lekker zitten googlen, maar wat is er veel te koop in shampoo wereld. Veel meer dan vroeger.
Petsilk en greenfields zag ik ook nog,
Kortom een nieuw topic over shampoo.
Wat gebruiken jullie en hoe vaak.
Anti klit, of aparte conditioner?
Blijft de hond lekker lang schoon? Beetje vuilafstotend is natuurlijk wel fijn ,
Ben super benieuwd naar reacties.
En nu maar hopen dat Diki niet morgen in de rotte vis rolt, want dan is de shampoo hier op.