het is zo stil, niemand wat te vertellen
allemaal last van de warmte
vanochtend voor half 7 op pad, het was in het buitengebied grijs en nat van de dauw
verder zitten en liggen we maar wat

Dapper hoor Marga van je inderdaad eens moet de eerste keer zijn. Gelukkig is het goed gegaan en het zijn prachtige foto`sMarga. schreef: ↑20 jul 2021, 10:02Hier viel het wel mee met de warmte, ik ben op de fiets naar mijn jarige zoon gegaan. Het was de eerste keer na de TGA, ik was mijn vertrouwen kwijt en durfde niet meer in mijn ééntje het platte land op te fietsen maar eens moet de eerste keer weer zijn wil ik mijn onafhankelijkheid niet kwijt raken. Het is prima gegaan en het fotograferen onderweg gaf mij veel afleiding, ik was bij mijn zoon voor ik er erg in had.

Veel plezier bij het fotograferen nu er een nieuwe batterij in de camera zit.Jo-Anne schreef: ↑20 jul 2021, 10:27Dapper hoor Marga van je inderdaad eens moet de eerste keer zijn. Gelukkig is het goed gegaan en het zijn prachtige foto`sMarga. schreef: ↑20 jul 2021, 10:02Hier viel het wel mee met de warmte, ik ben op de fiets naar mijn jarige zoon gegaan. Het was de eerste keer na de TGA, ik was mijn vertrouwen kwijt en durfde niet meer in mijn ééntje het platte land op te fietsen maar eens moet de eerste keer weer zijn wil ik mijn onafhankelijkheid niet kwijt raken. Het is prima gegaan en het fotograferen onderweg gaf mij veel afleiding, ik was bij mijn zoon voor ik er erg in had.![]()
Ik heb ook maar een nieuwe battery besteld.![]()