Maak nu een foto van je hond wat is hij aan het doen?
Re: Maak nu een foto van je hond wat is hij aan het doen?
:lol: :lol:
Rekken en strekken , wat ruik ik, wat ligt daar,super foto
Rekken en strekken , wat ruik ik, wat ligt daar,super foto

Durfde je de verdunde azijn niet aan om haar vacht schoon te spoelen? :mrgreen:
Zo lief deze foto van het stinkdier
Dat vliegengordijn helpt dat?

@ Jo-Anne
Ik had haar 's morgens met verdunde azijn ingespoten maar had het niet verholpen dus 's avonds onder de douche, ze is nog niet helemaal stinkvrij maar je ruikt het niet meer van afstand
Vind dat vliegen gordijn wel helpen,1 vlieg binnen gehad en voor de honden makkelijk doorheen te gaan,alleen het wassen is hier een probleem, in de wasautomaat een zooi in de waszak, in Spanje legde ik ze te weken en daarna uitspoelen in bad dat ging perfect, misschien mettertijd toch iets anders
Ik had haar 's morgens met verdunde azijn ingespoten maar had het niet verholpen dus 's avonds onder de douche, ze is nog niet helemaal stinkvrij maar je ruikt het niet meer van afstand
Vind dat vliegen gordijn wel helpen,1 vlieg binnen gehad en voor de honden makkelijk doorheen te gaan,alleen het wassen is hier een probleem, in de wasautomaat een zooi in de waszak, in Spanje legde ik ze te weken en daarna uitspoelen in bad dat ging perfect, misschien mettertijd toch iets anders

Oh okee met de plantenspuit. Beter is om te spoelen met die azijn anders dringt het niet door tot in het haar. Wordt de vacht ook zacht van. Maar had waarschijnlijk ook niets uitgehaald voor het stinkdierCorrie schreef: ↑10 jul 2021, 13:06@ Jo-Anne
Ik had haar 's morgens met verdunde azijn ingespoten maar had het niet verholpen dus 's avonds onder de douche, ze is nog niet helemaal stinkvrij maar je ruikt het niet meer van afstand![]()
Vind dat vliegen gordijn wel helpen,1 vlieg binnen gehad en voor de honden makkelijk doorheen te gaan,alleen het wassen is hier een probleem, in de wasautomaat een zooi in de waszak, in Spanje legde ik ze te weken en daarna uitspoelen in bad dat ging perfect, misschien mettertijd toch iets anders![]()

Oh wat zijn jullie weer verwend zeg! Leuke kleurtjes zit er ook een piep/belletje in? 

Leuk zeg , complimenten voor de maakster
Veel plezier met jullie nieuwe speeltje Z & L , laat de belletjes maar rinkelen :lol:
Veel plezier met jullie nieuwe speeltje Z & L , laat de belletjes maar rinkelen :lol:

Hihihihi zo leuk. Blijft gewoon staan. Misschien denkt ze weeral rotweer ik woonde toch ooit in Spanje

@ Roman
Nee niks lekkers :lol:
@ Jo-Anne
Jij weet het , begon ineens te waaien , dacht nog er komt vast een bui
Nee niks lekkers :lol:
@ Jo-Anne
Jij weet het , begon ineens te waaien , dacht nog er komt vast een bui

Heerlijk dat windje over zijn snuitje goede voorzorg genomen Loraine
Hier het raam ook open hier zit er een horretje voor
Hier het raam ook open hier zit er een horretje voor

-
Noa en Lindi