Dan maar nieuw topic.

Hij hangt niet voir het raam, maar zo toch een idee

Nieuw? je doet dit voor de eerste keer? wow mooi hoor en leuk je doet steeds wat anders. Hoe kwam je nou weer hier op dan om dit te gaan doen?Ientje schreef: ↑21 jul 2021, 15:28Ja, jet is steen maar heel zacht. Met schuurpapier haal je er al heel veel af om het glad te krijgen, en met een rasp vliegt het er af.
Het is voor mij ook nieuw om mee te knutselen. Vooral vind ik het apart dat de kleuren pas naar voren komen als er olie of was op komen,
Wat ik zo met meerdere waxine lichtjes moet gaan doen? Geen idee. Maar het houd me van de straat![]()
Kerstkadootjes?

Zag ik op het andere honden forum,. En ik ben dan zo, hebben hebben hebben........Jo-Anne schreef: ↑21 jul 2021, 15:49Nieuw? je doet dit voor de eerste keer? wow mooi hoor en leuk je doet steeds wat anders. Hoe kwam je nou weer hier op dan om dit te gaan doen?Ientje schreef: ↑21 jul 2021, 15:28Ja, jet is steen maar heel zacht. Met schuurpapier haal je er al heel veel af om het glad te krijgen, en met een rasp vliegt het er af.
Het is voor mij ook nieuw om mee te knutselen. Vooral vind ik het apart dat de kleuren pas naar voren komen als er olie of was op komen,
Wat ik zo met meerdere waxine lichtjes moet gaan doen? Geen idee. Maar het houd me van de straat![]()
Kerstkadootjes?