Gaat het goed met iedereen?

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Lise

Gaat het goed met iedereen?

Bericht door Lise » 05 aug 2021, 20:40

Ik ben nu wegens vakantie wat actiever op het forum en het valt mij op dat het wel heel rustig is hier. Corrie, jij bent echt super. Je plaatst bijna dagelijks iets en reageert op berichten. Ik denk dat het forum een oppepper nodig heeft en stel voor dat de "actieve" en tijd hebbende leden om de beurt een verslag doen van hun weekend. Het onderwerp zou dan kunnen heten: het weekend van"". Te beginnen op vrijdagavond en eindigend op zondagavond. Ik wil de aftrap wel doen.

Als andere leden ideeën hebben om het forum een boost te geven zou dat geweldig zijn. Zoals het forum nu is, kun je volgens mij net zo goed een Whatsapp groep aanmaken en daarin berichten plaatsen. Zou echt zonde zijn, want er is veel energie gestoken in het opzetten van dit forum.

Marga.

Re: Gaat het goed met iedereen?

Bericht door Marga. » 06 aug 2021, 09:18

Ik denk dat het forum in het najaar wel weer wat drukker word. Als ik naar mijzelf kijk dan ben ik nu meer op pad of buiten achter het huis en dan schiet het forum er gewoon even bij in. :relax :Foto :lopen
Maar het is wel een leuk idee.

Corrie

Bericht door Corrie » 06 aug 2021, 09:35

tja Lise ik heb natuurlijk genoeg tijd of te wel ik maak er tijd voor want anders had ik geen lid hoeven worden van het forum
en vind het natuurlijk ook leuk om te doen, denk wel eens ze zullen wel denken heb je haar weer met een praatje en foto´s van L & K
het is echt jammer dat er niet meer gepost wordt, er zijn toch genoeg leden, jammer genoeg mengen ze zich niet tussen de leden die al wat langer lid zijn
tja waarom niet :geenidee misschien als dit nu gelezen wordt dat ze daar antwoord op willen geven
ideeën zijn echt welkom dat is wel vaker gezegd
het kost echt veel tijd en geld om een forum levend te houden en jammer voor diegene die er mee begonnen zijn dat het niet loopt zoals ze gehoopt hadden :cry:
ik ben ook bang dat als het blijft gaan zoals nu dat het forum ter ziele zal gaan
jij had een leuk idee dus zou zeggen Yes begin daar maar mee , ben echt benieuwd naar je weekend belevenissen :woefwoef
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 06 aug 2021, 14:25

Corrie schreef:
06 aug 2021, 09:35
tja Lise ik heb natuurlijk genoeg tijd of te wel ik maak er tijd voor want anders had ik geen lid hoeven worden van het forum
en vind het natuurlijk ook leuk om te doen, denk wel eens ze zullen wel denken heb je haar weer met een praatje en foto´s van L & K
het is echt jammer dat er niet meer gepost wordt, er zijn toch genoeg leden, jammer genoeg mengen ze zich niet tussen de leden die al wat langer lid zijn
tja waarom niet :geenidee misschien als dit nu gelezen wordt dat ze daar antwoord op willen geven
ideeën zijn echt welkom dat is wel vaker gezegd
het kost echt veel tijd en geld om een forum levend te houden en jammer voor diegene die er mee begonnen zijn dat het niet loopt zoals ze gehoopt hadden :cry:
ik ben ook bang dat als het blijft gaan zoals nu dat het forum ter ziele zal gaan
jij had een leuk idee dus zou zeggen Yes begin daar maar mee , ben echt benieuwd naar je weekend belevenissen :woefwoef
Oké, ik begin vanavond aan ons weekend dagboek en plaats het dan zondagavond op het forum. Mag ik na plaatsing het volgende "slachtoffer" :) vragen om dit volgend weekend te doen?

Corrie

Bericht door Corrie » 06 aug 2021, 21:57

Loraine schreef:
06 aug 2021, 17:13
Ik kan niet beloven dat ik mee ga doen met zo'n weekendverslag, ben daar veel te chaotisch voor en ik heb regelmatig rust ingepland in de weekenden waarin we eigenlijk niets doen buiten korte blokjes om, bijslapen en films/series kijken. :top
Werk jij nog Loraine :geenidee
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 08 aug 2021, 15:41

Hoewel ik een flink aantal foto's geschoten heb dit weekend. ga ik niet de moeite doen om ze te downloaden en vervolgens weer up te loaden naar het forum.

Jammer, maar ik heb niet de indruk dat mijn idee omarmd is op het forum. Maakt niet uit hoor, maar mijn trukendoos is leeg.

Corrie

Bericht door Corrie » 08 aug 2021, 16:50

Vind het echt jammer , maar snap het wel
Het lijkt wel of iedereen in z'n eigen bubbel zit
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 08 aug 2021, 19:45

Lise schreef:
05 aug 2021, 20:40
Ik ben nu wegens vakantie wat actiever op het forum en het valt mij op dat het wel heel rustig is hier. Corrie, jij bent echt super. Je plaatst bijna dagelijks iets en reageert op berichten. Ik denk dat het forum een oppepper nodig heeft en stel voor dat de "actieve" en tijd hebbende leden om de beurt een verslag doen van hun weekend. Het onderwerp zou dan kunnen heten: het weekend van"". Te beginnen op vrijdagavond en eindigend op zondagavond. Ik wil de aftrap wel doen.

Als andere leden ideeën hebben om het forum een boost te geven zou dat geweldig zijn. Zoals het forum nu is, kun je volgens mij net zo goed een Whatsapp groep aanmaken en daarin berichten plaatsen. Zou echt zonde zijn, want er is veel energie gestoken in het opzetten van dit forum.
Sorry ik heb dit bericht gemist. Kamp met een oogissue. Haren van processierups in mijn oog gekregen.

Lise ik waardeer wat je voorstelt en je daarmee inzet voor het forum. Vind het ook lief dat je zegt dat er veel energie in is gestoken bij het opzetten van dit forum want dat is zo, en nog steeds. Je hebt voor mij al eens in het begin de forumlink ook op facebook gezet jammer genoeg kwamen er genoeg mensen kijken maar niemand is blijven "hangen".
Ik weet zo nu niet gauw een idee om toe te voegen maar ga er over nadenken.
Lise schreef:
08 aug 2021, 15:41
Hoewel ik een flink aantal foto's geschoten heb dit weekend. ga ik niet de moeite doen om ze te downloaden en vervolgens weer up te loaden naar het forum.

Jammer, maar ik heb niet de indruk dat mijn idee omarmd is op het forum. Maakt niet uit hoor, maar mijn trukendoos is leeg.
Zou het zeker wel doen Lise, maar natuurlijk moet je het zelf weten. :blommetje Kareltje en ik kijken er naar uit.
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 08 aug 2021, 21:06

En ik vind het forum leuk, zou het heel jammer vinden als het weg ging.

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 09 aug 2021, 09:10

Loraine schreef:
06 aug 2021, 17:13
Ik kan niet beloven dat ik mee ga doen met zo'n weekendverslag, ben daar veel te chaotisch voor en ik heb regelmatig rust ingepland in de weekenden waarin we eigenlijk niets doen buiten korte blokjes om, bijslapen en films/series kijken. :top
Bedankt voor je reactie Loraine!

Dat vind ik nog genoeg zeg wat je doet dan. Had best leuk geweest chaotisch geeft niks. :woefwoef
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 09 aug 2021, 09:12

Ientje schreef:
08 aug 2021, 21:06
En ik vind het forum leuk, zou het heel jammer vinden als het weg ging.
Dankje wel Ientje :blommetje wij vinden jou en Diki ook leuk :dogpet met al je posts en je :Foto
Afbeelding

Plaats reactie