Even bijkomen van alles, zowel jij als Juicy
Bang
Re: Bang
Hey Soesje skeet
Blij voor jullie dat het nu weer achter de rug is.

-
Noa en Lindi
Het gaat vandaag eindelijk wat beter met haar.
Vaanf woensdag was ze alleen maar aan het piepen/kreunen. Dus gister gebeld of ze meer pijnstilling mocht maar dat mocht niet.
Ze krijg al de hoogste van dat middel. Mocht wel iets erbij halen maar ze hadden liever niet want dit was niey echt pijn maar meer ongemak of irritatie. Zoals wij ook wel eens klagen als je een wondje hebt. De AB kuur zou vandaag moeten gaan werken en dan zou het ongemak minder moeten worden.
Nou vandaag was het inderdaad beter. Alleen haar wond was dichtgegaan dus dje heb ik net opengeweekt. En nu zit ze weer onder de bloed en pus haha.
Ze is vrolijker nu

Vaanf woensdag was ze alleen maar aan het piepen/kreunen. Dus gister gebeld of ze meer pijnstilling mocht maar dat mocht niet.
Ze krijg al de hoogste van dat middel. Mocht wel iets erbij halen maar ze hadden liever niet want dit was niey echt pijn maar meer ongemak of irritatie. Zoals wij ook wel eens klagen als je een wondje hebt. De AB kuur zou vandaag moeten gaan werken en dan zou het ongemak minder moeten worden.
Nou vandaag was het inderdaad beter. Alleen haar wond was dichtgegaan dus dje heb ik net opengeweekt. En nu zit ze weer onder de bloed en pus haha.
Ze is vrolijker nu

Ohh was die wond dichtgegaan vandaar de pijn denk ik nog het kan er niet uit dan de boel. Ach zielig is dat zo`n napijn. Bij mensen is dat ook jammer genoeg. Gelukkig vandaag wat minder pijn. Wat een lieve foto van haar

@jo-anne ja dat zal wel pijn hebben gedaan.
Vandaag ook, wondje zat dicht en heb meerdere pogingen(met tussenposes) gedaan om hem open te krijgen zonder succes.
Toen eind van de middag eindelijk weer ietsje open gekregen, ga ik weg belt mn vader net op.
Juicy zit helemaal onder het bloed, dus hup schoenen aan en terug naar mn vader.
Nou 1 voordeel haar wondje is open en alle pus en troep is eruit
leek wel horrorscene.
En het sneetje is nog steeds mini. Dus hoe dat ineens kon?
Was al van plan morgen de dierenarts te bellen maar dat hoeft nu gelukkig niet :lol:
Hopen dat het snel woensdag is hihi controle afspraak..

Vandaag ook, wondje zat dicht en heb meerdere pogingen(met tussenposes) gedaan om hem open te krijgen zonder succes.
Toen eind van de middag eindelijk weer ietsje open gekregen, ga ik weg belt mn vader net op.
Juicy zit helemaal onder het bloed, dus hup schoenen aan en terug naar mn vader.
Nou 1 voordeel haar wondje is open en alle pus en troep is eruit
En het sneetje is nog steeds mini. Dus hoe dat ineens kon?
Was al van plan morgen de dierenarts te bellen maar dat hoeft nu gelukkig niet :lol:

Jee hoe doe je zoiets dat open makenKelly schreef: ↑15 aug 2021, 19:12@jo-anne ja dat zal wel pijn hebben gedaan.
Nou 1 voordeel haar wondje is open en alle pus en troep is eruit![]()
leek wel horrorscene.
En het sneetje is nog steeds mini. Dus hoe dat ineens kon?![]()
Was al van plan morgen de dierenarts te bellen maar dat hoeft nu gelukkig niet :lol:![]()
![]()
![]()
Nou was wel goed gelukt dan. Dat kan omdat er druk opgebouwd word onder die wond door pus e.d. jij hebt het iets open gekregen en er zat waarschijnlijk zoveel van die troep dat het eruit moet. AB moet nu wel zijn werk gaan doen anders blijft dit. Maar goed gedaan hey
.
Fijn dat het jezelf lukt om het open te houden, als het dicht is komt er weer druk op te staan door het pus. Het open houden zal mij zeker niet lukken bij mijn honden, Balou zal bijten en Lotus is net een aal en wringt zich in allerlei bochten om aan mijn handen te ontsnappen.
Ik deed telkens met een nat gaasje over dat sneetje wrijven en een beetje de twee stukjes uit elkaar trekken en dan duwen om het vocht eruit te krijgen dat werkte de eerste paar keren goed. Maar de onderlaag was denk vastgegroeid. Klinkt erger als het is hoor. De plek waar het zit is nogal ruim en los vel dus veel beweegruimte.
Maar zondag werkte dat dus niet echt, er kwam vocht door een minuscuul gaatje dus had gedacht om de dag erna de dierenarts te bellen met de mededeling dat het wondje dicht zat. Maar toen heeft ze zelf waarschijnlijk gekrabt en is het open gesprongen.
En gister was dus hetzelfde gebeurd ook door juicy zelf open gegaan. En vanmorgen ook, toen heb ik haar ff onder de douche afgespoeld want ze was helemaal rood en stonk naar oud bloed.
Morgen om half 3 controle.
De AB is op dus ben benieuwd
Voor de gene die het willen zien. Dit was het sneetje zaterdag
https://i.postimg.cc/Y9bDpk54/20210814-121044.jpg
Maar zondag werkte dat dus niet echt, er kwam vocht door een minuscuul gaatje dus had gedacht om de dag erna de dierenarts te bellen met de mededeling dat het wondje dicht zat. Maar toen heeft ze zelf waarschijnlijk gekrabt en is het open gesprongen.
En gister was dus hetzelfde gebeurd ook door juicy zelf open gegaan. En vanmorgen ook, toen heb ik haar ff onder de douche afgespoeld want ze was helemaal rood en stonk naar oud bloed.
Morgen om half 3 controle.
De AB is op dus ben benieuwd
Voor de gene die het willen zien. Dit was het sneetje zaterdag
https://i.postimg.cc/Y9bDpk54/20210814-121044.jpg

Het gaat goed, nog 1 week antibiotica doorgeven en het wondje moet nu vanzelf dichtgaan.
Als hij dicht is en er komt een bult moet ik weer bellen, blijft de wond open gaan vanzelf moet ik ook bellen.
De volgende stap zou zijn opnieuw opereren en dan halen ze een heel stuk weg met de hoop dat het stukje wat er in zou zitten dan mee weggesneden word.
Maar hij denkt dat het wel goed moet komen zo zonder rare fratsen.
Ik heb me alleen doodgeschaamd juicy ging in de wachtkamer zitten poepen
Dat heeft ze nog nooit gedaan.
En robert liet ff aan een dierenarts in opleiding zien wat voor vocht er uit die wond kwam, dus hij knijpt erin en splash zo een straal met bloed en pus in zijn eigen gezicht hahaha
Hij zei nog, dit zal je vast nog vaker meemaken, ik ga ff mn gezicht wassen
Als hij dicht is en er komt een bult moet ik weer bellen, blijft de wond open gaan vanzelf moet ik ook bellen.
De volgende stap zou zijn opnieuw opereren en dan halen ze een heel stuk weg met de hoop dat het stukje wat er in zou zitten dan mee weggesneden word.
Maar hij denkt dat het wel goed moet komen zo zonder rare fratsen.
Ik heb me alleen doodgeschaamd juicy ging in de wachtkamer zitten poepen
Dat heeft ze nog nooit gedaan.
En robert liet ff aan een dierenarts in opleiding zien wat voor vocht er uit die wond kwam, dus hij knijpt erin en splash zo een straal met bloed en pus in zijn eigen gezicht hahaha
Hij zei nog, dit zal je vast nog vaker meemaken, ik ga ff mn gezicht wassen