Anderhalve meter
Anderhalve meter
Jaja o.a. de anderhalve meter afstand wordt losgelaten dat zal voor veel mensen misschien gek zijn na anderhalf jaar. Vinden we dat eigenlijk fijn? en zijn we opgelucht dat alles weer kan?

-
Lise
Re: Anderhalve meter
Van mij mogen ze de 1.5 m erin houden.
Als er nu mensen in mijn nek staan te hijgen, kan ik er tenminste iets van zeggen.
Als er nu mensen in mijn nek staan te hijgen, kan ik er tenminste iets van zeggen.
Er werd volgens mij al niet veel meer afstand gehouden, bij de super zetten ze al boodschappen op de band terwijl diegene ervoor nog niet eens alles erop heeft , in de bus mogen al een aantal weken alle plaatsen gebruikt worden

Hou nog steeds afstand zeker in de supermarkt
Ben wel vorige week een terrasje wezen pakken maar daar was nog afstand.
Ben wel vorige week een terrasje wezen pakken maar daar was nog afstand.

Laat ze maar lekker 1,5 m verwijderd blijven.
Sommige regels vond ik wel goed :lol:
Sommige regels vond ik wel goed :lol:

Heerlijk vind ik dat, die afstand, ik houd hem al kijken mensen mij nog zo raar aan. Als ik dan zeg 1,5 meter is er nog steeds, ben ik geloof ik gek.
Daarom ga ik dus nog niet in het ov Corrie, ik zie dat ook , de tram waar mensen weer heel dicht bij elkaar zitten. Heen ventilatie, dus tel uit je winst.
We gaan het zien, scholen beginnen weer binnenkort........ met live lessen. Ik schat eind oktober begin november dat alles weer op slot gaat. Nu al in de buurlanden ook de oplopende besmettingen te zien.
Daarom ga ik dus nog niet in het ov Corrie, ik zie dat ook , de tram waar mensen weer heel dicht bij elkaar zitten. Heen ventilatie, dus tel uit je winst.
We gaan het zien, scholen beginnen weer binnenkort........ met live lessen. Ik schat eind oktober begin november dat alles weer op slot gaat. Nu al in de buurlanden ook de oplopende besmettingen te zien.
Tja. Niet terecht, of terechr...... De kinderen zijn niet geënt, maar volgens mij krijgen die ook geen enting. De grootste bezettingsgraad zit dacht ik nu van 0 tot 30,jaar. Daarboven ook, maar veel minder.
Enne de delta variant, de enting beschermt daar ook niet genoeg tegen. Dat is wel heel jammer.
Van mij mogen ze de anderhalve meter er ook in houden. Morgen moet ik naar de opticien, ik doe gewoon een mondkapje voor als ik zo dicht bij iemand in de buurt moet komen.
Nou dat is irritant hè niet normaal. En ook sorry hoor het geroggel en gehoest van de mensen alweer en dat gebeurd al helemaal niet in de elleboog gatver.

Haha, klopt, maar je let er ook meer op als iemand hoest, eerst nooit.
Zie weinig regels in mijn omgeving, ben er zelf eerlijk gezegd ook niet zo mee bezig. Zie ik iemand met een mondkapje dan is mijn boog wel iets groter.
Laatst bij Hema, lagen er geen briefjes meer waar je naam op moet (echt overal is het anders), roept er een klant, maakt niet uit, we zijn dubbel gevaccineerd, ik denk dan, nou en, nog steeds besmettelijk hoor. Haha ergernisje van mijn kant.
Ja daar heb je toch ffe een punt. Dubbel gevaccineerd maar ze zijn nog wel besmettelijk Daarom begrijp ik ook niet zo goed waarom er nu zo`n ophef is over de niet gevaccineerden. De gevaccineerde mensen hebben toch niets te vrezen, die zijn beschermdYvonne schreef: ↑25 aug 2021, 07:44Haha, klopt, maar je let er ook meer op als iemand hoest, eerst nooit.
Zie weinig regels in mijn omgeving, ben er zelf eerlijk gezegd ook niet zo mee bezig. Zie ik iemand met een mondkapje dan is mijn boog wel iets groter.
Laatst bij Hema, lagen er geen briefjes meer waar je naam op moet (echt overal is het anders), roept er een klant, maakt niet uit, we zijn dubbel gevaccineerd, ik denk dan, nou en, nog steeds besmettelijk hoor. Haha ergernisje van mijn kant.

Het moet toch niet gekker worden , bij grote evenementen oké , maar supermarkt of uit eten of iets dergelijks vind ik niet normaal , niks geen vrije keuze
Alsof er geen andere ziektes zijn , altijd veel zieken en overledene andere jaren met griep :cry:
Alsof er geen andere ziektes zijn , altijd veel zieken en overledene andere jaren met griep :cry:

En dan de grand prix goedvinden......... met publiek, dat kon zelfs in Tokio niet.
Echt niet 1,5 meter.
Meerdaagse evenementen mogen niet, wat is dit dan?
Over twee weken zien we het gevolg...
Echt niet 1,5 meter.
Meerdaagse evenementen mogen niet, wat is dit dan?
Over twee weken zien we het gevolg...
-
Lise
Juist, dat dus. Hoezo met twee maten meten? Dit gaat echt om geld.
Als de supermarktpas er gaat komen, gaat Picnic het druk krijgen.
Hoezo, zelf beslissen of je hebt vaccin wel of niet wil. Op deze manier wordt het wel erg lastig.
Zo ziet er lekker uit
Molly kijkt van " zeg je wat tegen mij of krijg ik ook wat)
Molly kijkt van " zeg je wat tegen mij of krijg ik ook wat)

Ahhhh daar word je toch helemaal vrolijk van die foto
Proost ziet er lekker uit die koffie zeg