Vragen
Re: Vragen
Oh sorry, zie dat je een linkje er bij hebt gezet. Ga morgen kijken
Nee, heb daar geen last van. Maar Kareltje ligt op de tafel op een kleedje om te borstelen. En ik gebruik het op de vacht, niet op de grond. Maar kan me voorstellen dat er misschien iets vettigs in zit wat goed voor de vacht is.

Ik heb het besteld en zal zorgen dat het niet op de grond komt. Dank je voor je antwoord.
Ik heb de afgelopen week nauwelijks achter mijn laptop gezeten (ivm wond oksel) en zoeken doe ik het liefst daar op en niet op het kleine scherm van mijn telefoon.
Dus ik ga van de week even zoeken, want gaat nu stukken beter gelukkig.
Dus ik ga van de week even zoeken, want gaat nu stukken beter gelukkig.
Ik had nog ergens een link neergezet hier, waar ze de doggyman hebben
https://www.cleanpets.nl/doggyman-original-slicker.html
Blij dat het weer wat beter met je gaat. Dan heb je toch zeker ook wel last gehad met borstelen van je mooie lieffies Daisy en Abigail? je oksel voel je dan wel volgens mij pffff.....

O dat was me dan weer ontschoten, dank je dat je het nog even herhaald. Cleanpets ken ik wel, daar heb ik al vaker besteld
Ja borstelen heb ik wel gedaan, maar pfff erg pijnlijk. Gaat nu gelukkig een heel stuk beter. Nou bof ik dat Daisy niet zo veel vacht heeft (ik moest haar natuurlijk ook weer wassen van de week) en Abigail is iets minder grondig geborsteld, maar is vandaag weer aangepakt hihi.
Ja borstelen heb ik wel gedaan, maar pfff erg pijnlijk. Gaat nu gelukkig een heel stuk beter. Nou bof ik dat Daisy niet zo veel vacht heeft (ik moest haar natuurlijk ook weer wassen van de week) en Abigail is iets minder grondig geborsteld, maar is vandaag weer aangepakt hihi.
Klinkt niet fijn en wel pijnlijk Jolanda, beterschap verder.
Jolanda, gaat het weer?
Ik heb de ice on ice besteld, nu een week geleden, maar nog niets ontvangen. Gisteren betichtje gestuurd naar de webshop, nog geen antwoord.
Dus deze week de laatste magic gebruikt, nu wordt het tijd voor wat nieuws
Wel leuk, Diki wordt op zijn rug veel donkerder van kleur, als de zon er op schijnt, zelfss rood achtig.
Ik heb de ice on ice besteld, nu een week geleden, maar nog niets ontvangen. Gisteren betichtje gestuurd naar de webshop, nog geen antwoord.
Dus deze week de laatste magic gebruikt, nu wordt het tijd voor wat nieuws
Wel leuk, Diki wordt op zijn rug veel donkerder van kleur, als de zon er op schijnt, zelfss rood achtig.
Laatst gewijzigd door Ientje op 11 okt 2019, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
duurt best lang eigenlijk voordat je het binnen hebt :roll:
ben benieuwd hoe het bevalt Ice on Ice
omdat de meiden kort zijn gebruik ik niks wat dat betreft
leuk dat Diki kleur op z´n rug krijgt, maak is een
daarvan
ben benieuwd hoe het bevalt Ice on Ice
omdat de meiden kort zijn gebruik ik niks wat dat betreft
leuk dat Diki kleur op z´n rug krijgt, maak is een
daarvan
Kreeg net een tr en tr code, pakje is naar mij onderweg.
Zal ik proberen, foto maken, maar op een foto is de kleur toch altijd wat anders dan in het echt.
@ Ientje
ohh fijn dat het pakje onderweg is
ja klopt, op foto is kleur altijd iets anders, ff wachten op een zonnige dag
ohh fijn dat het pakje onderweg is
ja klopt, op foto is kleur altijd iets anders, ff wachten op een zonnige dag

Nee, niet gekomen. Tweede keer dat ik daar bestel, tweede keer dat het zo lang, nu 10 dagen, duurt. Maar ze heeben goede spullen en zijn aardig aan de telefoon.
Nog niet gekomen, t en t code zegt nu, bezorging vertraagd, tja dat wist ik dus al. Als morgen er nog niet is, maar eens gaan bellen. Op maandag worden meestal geen pakjes bezorgd hier.