Geknal

Voor Coffee Talk en serieuze algemene zaken. Start je eigen onderwerp en geef je mening.
Plaats reactie
Jo-Anne
Site Admin

Geknal

Bericht door Jo-Anne » 31 dec 2021, 14:36

Hoe is het bij jullie gaat het nog met het geknal hier is het net oorlog :surprised
Afbeelding

Corrie

Re: Geknal

Bericht door Corrie » 31 dec 2021, 15:42

Geknal, het gaat hier de hele dag al door
Met 11.00 uur rondje Kissy niet geplast, staart tussen de benen en trekken richting huis
Hoop dat ze zo echt nodig moet en het gelijk doet
Heb er trouwens zelf ook hoofdpijn door :mrgreen
Jo-Anne doen ze bij jou carbid schieten :geenidee
Afbeelding

Jo-Anne
Site Admin

Bericht door Jo-Anne » 31 dec 2021, 16:14

Corrie schreef:
31 dec 2021, 15:42
Geknal, het gaat hier de hele dag al door
Met 11.00 uur rondje Kissy niet geplast, staart tussen de benen en trekken richting huis
Hoop dat ze zo echt nodig moet en het gelijk doet
Heb er trouwens zelf ook hoofdpijn door :mrgreen
Jo-Anne doen ze bij jou carbid schieten :geenidee
Ja carbid schieten ja niet alleen maar met melkbussen want dat is wel leuk op oudjaarsdag. Hele kanonnen zijn er gemaakt. Hoop maar dat alles goed gaat. Klereherrie jij ook pijn in je hoofd :dogpet :xlove
Afbeelding

Lise

Bericht door Lise » 31 dec 2021, 17:41

Hoezo vuurwerkverbod? Dit is toch een lachertje. Geen BOA's om te handhaven. Eerst geen zorgpersoneel en nu geen BOA's. Echt, dit klopt niet en ik vertrouw de hele zooi niet meer. Sorry hoor, ik loop me heel de dag al giga op te winden en gooi het er nu even uit.

De mannen en ik hebben vanmiddag een soort van survivaltocht gedaan om vuurwerkvrij te lopen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Corrie

Bericht door Corrie » 31 dec 2021, 19:28

Idd hoezo vuurwerk verbod , het knalt maar door
Waar zijn de ouders, die knullen doen waar ze zelf zin in hebben
Onze jongens hebben vroeger ook vuurwerk afgestoken , vanaf half 12 's avonds , 5 voor 12 weer binnen en daarna tot ong. 1 uur dan was het op en over

Jullie survival tocht heeft wel leuke foto's opgeleverd en de mannen hebben vast genoten
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 31 dec 2021, 20:11

Knallen? Jet zijn bewoon bommen.
En heel slim om een paar dagen geleden al te zeggen, geen handhaving, dus iedereen kon nog snel vuurwerk over de grens kopen. Er werden zelfs langere trein en ingezet...... :gniffel

Als men wel zou handhaven, minder incidenten, minder brandweer en ambu,s nodig dus minder hulpverleners om te beschermen, schiet mij maar lek.

Jolanda

Bericht door Jolanda » 31 dec 2021, 21:30

Het is echt bizar gewoon wat voor mega knallen het zijn. Zal blij zijn als het weer voorbij is.

Kelly

Bericht door Kelly » 31 dec 2021, 23:00

Hier is het al weken aan de gang.
Zal blij zijn als het straks weer over is. Kunnen ze tenminste weer los lopen!
Afbeelding

Ientje

Bericht door Ientje » 01 jan 2022, 08:42

Hier was het oorverdovend, wat een herrie, overal knallen, vuurpijlen met gillen en knallen, niet normaal. Verderoo een groot feest met muziek, en zeker meer dan 4 mensen. We zien het over een week a 10 dagen in de besmettingcijfers terug.
Tot half 8 vanmorgen, toen was het stil!!
Diki heeft zich er goed doorheen geslagen. Even paniek toen ik haar op een rustig momentje, dacht ik, om 11 uur wilde laten plassen. Een enorme vuurpijl met lichtballen en iedere seconde een enorme dreun. Gelukkig herstelde ze ook snel, en lag daarna rustig naast mij, maar niet geplast. Om rond 2 uur haar laten plassen, het geknal was er zeker nog maar wat verder weg.
En nu...... is het stil.

Had jij dit ook Corrie?
We keken gisteravond naar Peter Pannekoek, en om kwart over 11 hield de tv er mee op, niets meer, op geen een net. Dacht al....ohhh geen tv en zaterdag de eerste die is de mol.
Gereset, tik er op gegeven, niet slim ik weet het, stekker er uit en paar mi uren later er weer in, niets, controleer uw aansluitingen. Op alle stekkertjes geduwd,kaartje aangeduwd, update laten lopen, antenne stekker er uit en er in. Niets.
Krijg ik een appje van de buurvrouw, hebben jullie internet.
Ja, dat wel, geen tv.
Iets later,, appje van de buurvrouw wij ook geen tv en geen telefoon.
Buren bellen en internetten en tv,en met Ziggo. Wij hebben alleen tv van Ziggo. Dus ik kon googlen. Storing bij Ziggo,,,,
Half uur later nog net het laatste stukje van Peter Pannenkoek,kunnen zien.
Maar vanavond dus wel de mol! En morgen ,Maestro

Plaats reactie